View Full Version : Huutonet huijari
Ex_inkkari
28.08.2016, 19:10
Tuli ostettua feikki böker kääntöveitsi huutonetistä, ei ollut onneksi kallis. Myyjä ei oikein tykännyt kun annoin asiasta palautetta, syytti minua jopa vedätyksestä sähköpostissa :) lupasi lopuksi hyvittää hinnassa kun en suostunut lähettämään takaisin. Antoi kuitenkin kostopalautteen huutonettiin.
Tällainen veitsi.
http://www.bladeforums.com/forums/showthread.php/848918-Fake-right
Ex_inkkari
28.08.2016, 19:32
Miksi ostit feikin? :)
Oli halpa, johan sen sanoin... osta sinäkin.
http://www.huuto.net/kohteet/boker-taittoveitsi/418452654
Kieltämättä on ihan asiallisen näköinen veitsi. Harmi että feikit on pikkuhiljaa niin hyvin tehtyjä, että eron huomaa vasta kun terä katkeaa...
Ex_inkkari
28.08.2016, 19:42
Kieltämättä on ihan asiallisen näköinen veitsi. Harmi että feikit on pikkuhiljaa niin hyvin tehtyjä, että eron huomaa vasta kun terä katkeaa...
No tästä huomasi heti kun sai käsiin, ei oikein toiminut kunnolla lukitus ja toiminnat niin jäykkiä että sormesta lähti nahka. Pieni googletus toi varmistuksen asiaan. Piti purkaa ja kasata uudestaan että sai edes jotenkin toimimaan. Kun on noita aitoja hyllyssä niin pieni ero käyttömukavuudessa :)
petroman
28.08.2016, 20:50
Mielitekonsa kullakin, mutta mihinkä nuita puukkoja käytätte? kun monasti leuku, mora ja muut kotopuukkelit hoitaa normijutut hyvin...
Ex_inkkari
28.08.2016, 21:07
Mielitekonsa kullakin, mutta mihinkä nuita puukkoja käytätte? kun monasti leuku, mora ja muut kotopuukkelit hoitaa normijutut hyvin...
Itse olen monesti viillellyt itseäni, vahingossa kylläkin :) kerran aukaisin pahvilaatikon ja on noilla jotain puskaa riivitty takapihalta pienemmäksi, sitten veistelin jonkun narun poikki kerran ja leikkasin makkaraa. Lisäksi muitakin juttuja mutta laittelen lisää kun tulee mieleen. Aika paljon niillä voi tehdä, ai niin sytykkeitä olen tehnyt ja rapsutellut tarraa pois ikkunasta.
Yllättävän paljon voi tehdä, vähän samoja asioita kun moralla voi tehdä.. mahtoiko kysyjä olla ihan tosissaan tuon kysymyksen kanssa ?
Taittoveitsi jossa on vyöklipsi on todettu käteväksi kuljettaa mukana housun taskussa, klipsi on oikeastaan ainoa joka jää näkyviin. Nykyään kun paheksutaan leukua vyöllä, on tuo ainakin huomaamaton ja kätevästi yhdellä kädellä käytettävissä tarvittaeassa.