Kirjaudu sisään

View Full Version : Palkkipuskurit

waffen
25.08.2016, 18:50
Saakos 2000vm Nissaniin laittaa itse tehdyt palkkipuskurit. eli onko joku katsastusta haittaavat jos on itse tehdyt puskurit? haulla olisi varmaankin löytänyt mutta en löytänyt selkeätä vastausta

D_Bar
25.08.2016, 20:23
Saakos 2000vm Nissaniin laittaa itse tehdyt palkkipuskurit. eli onko joku katsastusta haittaavat jos on itse tehdyt puskurit? haulla olisi varmaankin löytänyt mutta en löytänyt selkeätä vastausta

Virallisestihan ei vuoden 2007?? Jälkeen saanut tehdä vanhempiinkaan autoihin, mutta käytännössä sitte tuota vanhempiin autoihin luultavasti menee läpi, kun "vanhaa saa korjata"

waffen
25.08.2016, 20:30
Virallisestihan ei vuoden 2007?? Jälkeen saanut tehdä vanhempiinkaan autoihin, mutta käytännössä sitte tuota vanhempiin autoihin luultavasti menee läpi, kun "vanhaa saa korjata"

Okei onkohan jollakin tarkempaa tietoa. Itse rysäytin peuraa päin ja aloin miettimään jos tekisi palkkipuskurit. Siviili autoksi ostin terranon ja onhan sielä jo takalukko ja kohta palkkipuskurit ja vissi xD

Kasper
04.10.2016, 13:34
Kovin on katsuri kohtaista tuon pykälän tulkinta. Yllä mainittu vanhan korjaaminen on melko hyvä oljen korsi kyllä!