lepoantti
24.08.2016, 06:44
muutama vuosi sitten yritin tätä viimeksi kaupitella....ei ole monta kertaa tullut ajettua sen jälkeen, viimeksi ajettu tapaninpäivänä!!
- kori ja runko sj410 tai mitä siitä onkaan jäljellä
- akselit hilux, edessä OIKEA arb+pikku viair kompura, murroksina oikeat lonkkarit ja kuudesti laukeavat kääntökulhot (http://www.trail-gear.com/product/4713/fully-loaded-six-shooter-kit#.V9bKmJiLSM8 ) , histeering ohjausvarret, hydraulinen ohjaus läpivetävällä sylinterillä+orbitrol+rataspumppu. takana kemppi 4,88 välitykset ( jakis 2,7 eli kokonaisvälitys siedettävä ), jäähdytetyt levyt ja uuden karheat jarrusatulat edessä, takana ln105 uudet jarrut eli samat kuin ln110 mutta vetarit lyhyemmät ( orkkisvetarit ja jarrut mukaan, osat toiseen täydelliseen 4,88 akseliin olemassa )
- parit vinssit, toinen superwinch talon 9.5, toinen ihan oikea kiinalainen
- kone nkykyisin volvon B19+turbo+ms2v3+M45+gaz jakis, joka yhtään ymmärtää volvon koneista niin tämä b19 on m-kangilla ja sisuskalut sietää helposti vähintään 300hv tehot. eli isommat suuttimet ja isompi ahdin ja säädöt uusiksi niin on tehiä. nykyisellä ahtimella ja pienillä paineilla ehkä n.150hv, tälläkin ajo-omituisuudet rajoittavat vauhdit jos on yhtään itsesuojeluvaistoa.
- kuppapenkkiä ja 3" leveät hyvät 4- tai 6-pistevyöt, ei jaksa muistaa
- hyvät 35x16x15 kitkarenkaat sänkylukkovanteilla
- edessä hiluxin lehtijouset, takana nelilinkki kierrejousilla
- ulkopuoliset kaaret, ei varmasti minkään luokituksen mukaiset
- jaz-tankki
- ja kaikkea mitä en nyt muista, kuukausiin en ole autoa edes nähnyt. oletettavasti se on vielä olemassa
- parit akseliputket, yksi avoin 4,88 mukaan, vetareita eteen ja taakse ja kaikkea paskua lastataan mielellään mukaan nurkista....jousipakat, kardaaneita, vähän vaillinainen jakis, B200 moottori jne.
- kori ja runko sj410 tai mitä siitä onkaan jäljellä
- akselit hilux, edessä OIKEA arb+pikku viair kompura, murroksina oikeat lonkkarit ja kuudesti laukeavat kääntökulhot (http://www.trail-gear.com/product/4713/fully-loaded-six-shooter-kit#.V9bKmJiLSM8 ) , histeering ohjausvarret, hydraulinen ohjaus läpivetävällä sylinterillä+orbitrol+rataspumppu. takana kemppi 4,88 välitykset ( jakis 2,7 eli kokonaisvälitys siedettävä ), jäähdytetyt levyt ja uuden karheat jarrusatulat edessä, takana ln105 uudet jarrut eli samat kuin ln110 mutta vetarit lyhyemmät ( orkkisvetarit ja jarrut mukaan, osat toiseen täydelliseen 4,88 akseliin olemassa )
- parit vinssit, toinen superwinch talon 9.5, toinen ihan oikea kiinalainen
- kone nkykyisin volvon B19+turbo+ms2v3+M45+gaz jakis, joka yhtään ymmärtää volvon koneista niin tämä b19 on m-kangilla ja sisuskalut sietää helposti vähintään 300hv tehot. eli isommat suuttimet ja isompi ahdin ja säädöt uusiksi niin on tehiä. nykyisellä ahtimella ja pienillä paineilla ehkä n.150hv, tälläkin ajo-omituisuudet rajoittavat vauhdit jos on yhtään itsesuojeluvaistoa.
- kuppapenkkiä ja 3" leveät hyvät 4- tai 6-pistevyöt, ei jaksa muistaa
- hyvät 35x16x15 kitkarenkaat sänkylukkovanteilla
- edessä hiluxin lehtijouset, takana nelilinkki kierrejousilla
- ulkopuoliset kaaret, ei varmasti minkään luokituksen mukaiset
- jaz-tankki
- ja kaikkea mitä en nyt muista, kuukausiin en ole autoa edes nähnyt. oletettavasti se on vielä olemassa
- parit akseliputket, yksi avoin 4,88 mukaan, vetareita eteen ja taakse ja kaikkea paskua lastataan mielellään mukaan nurkista....jousipakat, kardaaneita, vähän vaillinainen jakis, B200 moottori jne.