View Full Version : Bootsien korkojen madaltaminen
Mitä vinkkejä sais, kun pitäisi saada kannat matalammiksi? Onko joku sepinny ite?
Samat lääkkeet kuin Nyqvistin Artolla 80-luvulla puukenkiin:
https://youtu.be/J2oJO2MScsk
ImacInnes
04.08.2016, 19:59
Eikun korkolaput pois ja sahalla tai hiomakoneella riittävä määrä korkoa pois, lapuat takas lyhyemmillä nauloilla/limalla ja lapun hiominen koron kokoiseksi.
Nuorempana tuli tehtyä. Ei kyllä tee hyvää bootsille ja tuppaa hajoamaan käsittelyn jälkeen nopeammin kun asento muuttuu.
t. Ismo Ämmä
lapun hiominen koron kokoiseksi.
Ei muuten näissä onnistu, koska korko näyttäis olevan leveempi ja pidempi mitä lähemmäs kantapäätä menee ;) vai hiotaanko se lappu jotenki isommaks :)
ImacInnes
04.08.2016, 21:00
Totta, tarvii siis uusia koko lappu, vaan sitähän saa esimerkiksi Etolasta.
t. Ismo Ämmä
Ei muuten näissä onnistu, koska korko näyttäis olevan leveempi ja pidempi mitä lähemmäs kantapäätä menee ;) vai hiotaanko se lappu jotenki isommaks :)
KoniJeep
04.08.2016, 22:53
Rautasaha ja muotoilee koron uusiksi.
Ainakin Motonetin buutseille toimi
Rautasaha ja muotoilee koron uusiksi.
Ainakin Motonetin buutseille toimi
Otitko siis esim. koron takaosasta 2 cm ja etuosasta 1,5 cm, eli tähän tyyliin?
Aika hoitaa, ainakin minulla on hyvin tehonnut. 17v samat bootsit, pitäisi varmaan alkaa kohta uusia harkitsemaan.
Nuo kuvissa olevat on kyllä nilkkurit, eikä bootsit :D
Aika hoitaa, ainakin minulla on hyvin tehonnut. 17v samat bootsit, pitäisi varmaan alkaa kohta uusia harkitsemaan.
Nuo kuvissa olevat on kyllä nilkkurit, eikä bootsit :D
Mulla taas toisinpäin, kun oon hyvin hoitanu niin samat bootsit ollu jo yli 20v.
Joo, nilkkurithan noi on.
eiköhän joku paikallinen suutari selviä tuosta hommasta aika helposti
KoniJeep
06.08.2016, 20:02
Otitko siis esim. koron takaosasta 2 cm ja etuosasta 1,5 cm, eli tähän tyyliin?
etusesta ja hiomakoneellaa loput :D
Pikkuvalmet
09.08.2016, 20:52
Kannat madaltuu hyvin kun osta mopon ja "hiissaa" ajaessa kenkiä vasten asfalttia :D