Kirjaudu sisään

View Full Version : Lehtijousien hitsattavat kiinnityspalikat runkoon

japsipikkis
25.05.2016, 16:33
Hiluxiin malli ln110 tarvitaan rungonkorjauksen jälkeen lehtijousien hitsattavat etu ja taka kiinnityspalikat ehjät ja suorat joko käytetyt irroitetut tai uusia tai myöskin tietoa mistä uusia saa ostaa.

Luoppis
25.05.2016, 16:59
Kysäseppäs ihan piruuttas suoraan Toyotalta. LN110 on sen verran uusi että vois löytyäkkin.

Timo_L
25.05.2016, 17:52
Ihan nyt vain tyhmänä kysymyksenä, mutta jos kerran on osattu kursia ruosteinen runko kasaan, niin eikö voi tehdä levystä tai sopivasta neliöpalkista uusia lehtijousien kiinnikkeitä? Ei ole todellakaan mikään hankala juttu.

Tämähän toki on vain minun mielipide, mutta itse ainakaan en edes haluaisi tehtaan alkuperäisiä kiinnikkeitä, on se mikä vain automerkki tai -malli..

Gary Grand
26.05.2016, 07:53
Ihan nyt vain tyhmänä kysymyksenä, mutta jos kerran on osattu kursia ruosteinen runko kasaan, niin eikö voi tehdä levystä tai sopivasta neliöpalkista uusia lehtijousien kiinnikkeitä? Ei ole todellakaan mikään hankala juttu.

Tämähän toki on vain minun mielipide, mutta itse ainakaan en edes haluaisi tehtaan alkuperäisiä kiinnikkeitä, on se mikä vain automerkki tai -malli..
En ole kattonut millaiset nuo korvakkeet on Hiluissa, mutta ainakin Nissanin kinkkukaapissa on korvakkeen toisella reunalla reikä jotain 50mm ja toisella sitten 12mm.. Puslassa oleva sisäreikä on ehkä 15-16mm.:D

Heti ottaisin mieluummin siihen alkuperäisen ehjän, kuin alkaisin väkisin tekemään. Ja vinkkinä: Jos laittaa takaveto kinkun etukorvakkeen nelikkoon, niin saa liki 5cm korotuksen.:D:D