PDA

View Full Version : Hiluxin lavankyljet lasikuidusta

sirrom
15.03.2016, 20:18
Eikö kukaan ole tehnyt teettänyt hiluxiin lavankyljet lasikuidusta. Onhan huomattavasti helpompaa korjata lavan pohja kun kyljet eli lavoista saisi kättökelpoisia jos saisi kyljet missä pyöräaukot ja muut alareunat olisivat suht ikuisia.
Jos joku ryhtyy tekemään niitä niin kiinnostus ostamaan 1-2 sarjaa on.

hutikka
15.03.2016, 20:32
On vähän herkemmän metsäkäytössä kun peltiset.Mutta mulla on toistaseks suorat kyljet jos joku haluaa tarvii muotteja. Ln65 xtra cab.

jamba
16.03.2016, 09:23
On ollu harkinnassa itselläkin. Lasikuidusta saa tehtyä melkosen "lerpatkin" sivut, jos tekee ohuet. Salon Esalla oli aikoinaan kopterissa lasikuidusta tehty etulokari, joka oli miltei eturenkaassa kiinni ja muotti oli otettu renkaasta. Oli maalannukin sen näyttämään likaiselta renkaalta. Kun epäilin kestävyyttä, Esa otti loksun reunasta kiinni ja väänti reilusti mutkalle. -Näytti kestävän.

MiKo
16.03.2016, 09:43
Ja onhan tuolla tyylillä tehtynä sata kertaa tyylikkäämpi ku flatbed-viritykset.

Ja pienet osumathan ei kuidussa edes näy toisinko pellissä joka muuttaa muotoa.

sirrom
16.03.2016, 10:03
hyvä ainakin löytyy kiinnostuneita. Jos joku rupee tekemään niin yksi satsi tilataan. Yleensähän lavan etu-taka ja yläreunahan on ruosteeton eli kiinnityskohtia pitäisi löytyä

KooPee
18.03.2016, 00:09
Ja sit jos joku oikeasti rupeaa tekemään, niin LN110 kyljet on huomattavasti kaupallisempi tuote kuin LN65. Satakymppejä on pirusti vielä käytössä normiajossa ja kaikissa lavankyljet totaalisen loppu. Kuusvitoset on jo käytännössä taputeltu...

smgt
18.03.2016, 10:39
facebookin offipalstalla eikös joku väsänny koko lavan lasikuidusta hiluksiin?

bluevan
18.03.2016, 10:47
facebookin offipalstalla eikös joku väsänny koko lavan lasikuidusta hiluksiin?

Tuota mä ja etsin mutten äkkiä löytäny missä oli kuviakin :(

sirrom
18.03.2016, 12:33
Kunhan löytäisi joku joka tekee niin minulla olisi seuraavat osat: puolikas vasenkylky etuosa+1/4 oikea kylky etuosa+molempien puolien pyöräaukot. Osat ovat uusia ja käyttämättömiä. Jos jollain on loput osat niin niistä saisi jo hyvän muotin aihiot kasattua. Eihän sivut tarvii kai olla näyttelylaatua käyttöautoistahan on kyse.
Jos jollain on takapään osat niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. Pääasiahan että saisi muotti tehtyä ensin.