PDA

View Full Version : Etupenkin vaihto Hj

juriihi
31.01.2016, 16:12
Tarkoitus olisi vaihtaa kuskin istuin jostain toisesta kulkineesta hoijjakkaan. Auton oma on aikansa elänyt ja hyvää ajoasentoa ei sitten millään meinaa löytyä pitkillä siirtymillä tälläiselle pitempi jalkaiselle heppulille. Eli mitä penkkejä olette onnistuneesti istuttaneet hj.n oman jakkaran tilalle? Kuvakin voi laittaa toteutuksesta.

Tojo4wd
31.01.2016, 16:29
Tuolla on käsitelty asiaa aikaisemminkin.

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=125425

Oma viritys tuolla selitetty kanssa mutta tuossa kopio.

Mulla on VOLVO 240 kymppisen penkit edessä vuosimallista ei hajua.
Penkkiin sopii hj:n omat kiskot ja sopii myös lattiaan mutta pitää olla kiinnitys pultit löysällä sovittaessa paikalleen ja kiristää kaikki vasta kun penkki paikallaan lattiassa.
Istuin korkeus kyllä nousee mutta itsellä ei haittaa muttta pitkää tai lyhytjalkasta voi haitata.

artsi777
31.01.2016, 16:53
Erilaisia recaron penkkejä olen noihin laitellut, makuasia mutta ainakin ite tykkään recarossa istua. Noita on tullu kaiveltua ooppeleista, bemareista.....

Ranee
31.01.2016, 17:41
Erilaisia recaron penkkejä olen noihin laitellut, makuasia mutta ainakin ite tykkään recarossa istua. Noita on tullu kaiveltua ooppeleista, bemareista.....

Relluissakin ollut recaroja tehtaalta, tarkempaan en malleja tiedä.
Isä joskus 90-luvulla trafiiciin taikinoi kuskille jostakin muusta rellusta otetun penkin.
Taitaa apukuskin penkki olla kotipaikalla vieläkin jossain jemmassa.

Edittinä vielä lisään että nuo 240 Volvon ehjät kuskin penkit taitaa olla aika harvassa, itsellenikin kelpaisi ehjät toppaukset, vaikka alkaa tässä jo tottumaan tuohon korkkiruuvilla istumiseen.

parukit
01.02.2016, 11:36
Laitoin omaani Honda Civicin penkin. On se ainakin japsi:)