View Full Version : 4 runner kardaanin ristikot
jomppe86
15.01.2016, 18:53
mistä olette hommannu etu kartaanin ristinivelet,, olemassa ainakin kahtakokoa ... mulla tietenkin on juuri tämä harvinaisempi 28,57 kupin halkaisijalla... mistä näitä tai mistä käypi laittaa... tai olisko kellään edes osanumeroa..siis tähän tuplaniveleen
niitä tuplanivelen keskilakereita saa tilaamalla jenkeistä postikuluineen 42e
Eiköhän noita ristikoita löydy joka paikasta, ainakin netti varaosakaupoista näyttäis löytyvän
Tamgears:n sivuilla näkyy olevan tuota kokoa 63,92€/kpl
Laita tohon http://www.japan-parts.eu/ autos alustanumero niin löydät jokaiselle nippelille oikean osa-numeron
mistä olette hommannu etu kartaanin ristinivelet,, olemassa ainakin kahtakokoa ... mulla tietenkin on juuri tämä harvinaisempi 28,57 kupin halkaisijalla... mistä näitä tai mistä käypi laittaa... tai olisko kellään edes osanumeroa..siis tähän tuplaniveleen
niitä tuplanivelen keskilakereita saa tilaamalla jenkeistä postikuluineen 42e
Noissa tuplanivelissä lienee kaikissa Hilu-Runner akselilla olla se pienempi ristikko. Tamgeras jo tuolla mainittiin, sieltä joskus itse otin.
jomppe86
16.01.2016, 08:54
Joo itekkin lueskelin että juuri tuplanivelessä on tämä kyseinen koko..... paikalla olleet oli jotku ja hitsattu pisteellä kiinni...ei kehtaa kyllä sillälailla enää laittaa.... se leviää jonnekki kairaan kuitenki