PDA

View Full Version : Moottorikelkka

VonLeka
10.01.2016, 00:25
pari viikkoo oli ajamatta n.15-30 asteen pakkasessa ja 2v vanha bilteman akku, lähti ku palmun alta:

https://www.youtube.com/watch?v=Op3tSEzrM2k

Yleistä keskustelua kelkoista, jatkakaa...

Ippe69
11.01.2016, 20:50
Paskin harrastus ikinä! Kelkat maksaa ihan pirusti eikä kestä mitään. Juuri on motti kasausvaiheessa, viime pääsiäisenä kilahti kiertokangen alapään laakeri. Kilometrejä koneella 3600! Jenkeistä ostin käytetyn kampiakselin ja kiertokanget, niihin uudet laakerit ja tiivisteitä ym. pientä, olisko semmonen 1300 maksanu koko remppa.

Ps. Olis Catti myynnissä, jos joku innostui tuosta mainospuheesta..

H_Nietu
11.01.2016, 22:44
pari viikkoo oli ajamatta n.15-30 asteen pakkasessa ja 2v vanha bilteman akku, lähti ku palmun alta:

https://www.youtube.com/watch?v=Op3tSEzrM2k

Yleistä keskustelua kelkoista, jatkakaa...

Eikä mitenkää henkilökohtaseks LEKALLE.......
Mulla autokatokses......
Kesäkeleilleille ROLLAATTORI ja talvikeleille POTKUKELKKA......:D :D :D
Menee yhden seniorin miesvoimalla eteenpäin sen mitä jaksaa potkia....:D

Ja joskus kun oikeen jaksaa niin meinaa lähtee käsistä....:D :D :D Kiitokset kaikille muistaneille.......:D :D :D

ps.
Ja viel ollaan kahenvaiheilla lähetäänkö vetää 50v. juhlapäitsi vetskuissa......
Ja reenitty on......

wuntzikka
29.01.2016, 11:29
kuuluuko tulpan olla märkä vai kuiva ku aukasee?
meinaan ku mun kelkkaa saa jonki verran nykiä käyntii ja useimmiten tulpat o märät, eli saako liikaa?

bj45lava
29.01.2016, 17:26
Akuton 600 E-tec lynxi lähti kans ekalla vedolla 10kk puun alla huilaamisen jälkeen.

JNNE
29.01.2016, 21:40
kuuluuko tulpan olla märkä vai kuiva ku aukasee?
meinaan ku mun kelkkaa saa jonki verran nykiä käyntii ja useimmiten tulpat o märät, eli saako liikaa?
Ilmeiseti kaasarivehe kyseessä?
Todennäkösesti johtuupi siitä, että saapi liikaa jos tulpat aivan märät.
Ruuvaa tulpat irti, pyyhkäsee kuivaksi ja nykäsee pari kertaa ilman tulppia että saa ylimääräset bensat pois, tulpat kiini ja käyntiin.