View Full Version : Mansen Maasturi Club ajopäivät 2016
Kekkeruusi
04.01.2016, 15:45
Tänne viestiketjuun kaikki mahdolliset kuvat ,ilmottelut ja muut hölinät Mansen Maasturi Clubin ajopäivistä.
Myös mansen maasturi club Facebook ryhmässä yleistä jutustelua aiheesta ja sen vierestä.
Siivoustalkoot nokialla 18.6 klo 11.00 eteenpäin, ajomahdollisuus myös viimeisen kerran tässä paikassa.
!!!!!!
Alueella ei siis saa tällä hetkellä luvallisesti ajaa.
Tällähetkellä on neuvottelut käynnissä kolmen ajoalueen vuokraamisesta, lisää tiedotetaan kun asiat selvenee.
-villee-
10.01.2016, 17:43
Kysytääs tästä. Kun ei sivuilta löytynyt ? Eli mitä maksaa seuran jäsenyys ja siihen liittyvät maksut ? Ajo päivillä ei vielä yhdessäkään kyllä käyty, mutta kiinnostusta kyllä ois lähtee.
Kekkeruusi
10.01.2016, 18:56
Laittele mulle privaviestiä niin selitän homan...voit myös tulla ajopäivillä poikkeen niin myös siellä kuulet seuran toiminnasta ja maksuista ja näät samalla ajoalueen nokialla.
Myös facebookissa on mmc:llä sivu.
Onkos talvisodasta mitää tiatoo?
Ei vielä....jahka kokous pidetty ni sitten tiedetään
Jäsenmaksut postitettu e mailiin..vinkkinä kaikille jos vaikka eksyny roskasuotimeen..
Klasu
hj 60/61
16.01.2016, 11:17
Ei vielä....jahka kokous pidetty ni sitten tiedetään
Jäsenmaksut postitettu e mailiin..vinkkinä kaikille jos vaikka eksyny roskasuotimeen..
Klasu
Hoidossa. Koska teillä on sodasta kokous? Et koska mulle tulee kiire...:D
Kekkeruusi
21.02.2016, 16:57
Seuraavat ajopäivätki näyttää olevan ensviikon lauantaina, mennääs paisteleen taas muutaman makkarat ja ehkä vähä ajaankin... Yritän saada ton oman laitteen leimattua tai edes nippuun jotenki niin pääsis silläkin vähän kokeileen ennen talvisotaa
Tulossa näillä näkymin pikkuisen pyörähtämään. Nyt olisi luntakin vähän mallin vuoksi.
Kekkeruusi
26.02.2016, 07:04
juu eilen kävin pyörähtämässä ajoalueella kun sain leiman tojotaan, ihan mukavasti siellä näytti olevan lunta :)
ondepynde
26.02.2016, 09:46
Joo eiköhän sitä vois tulla vähän ennen sotimista päristeleen.
Piti kans tulla huomenna ajelee mutta sain simpukasta letkujen kierteet korkattua niin tarvii tehä uudet enkä siksi kerkiä että siellä olisi joku vielä ajelemassa.
Omaa kulkinetta vaivaa maastokelpoisuuden puute, joten parkkeerataan kulkine makkarapaikan viereen ja kävellen metsään. Ja paikalla joskus puolen päivän jälkeen.
Kekkeruusi
24.03.2016, 07:22
seuraava ajopäivä näyttäs taas olevan lauataina, ite tuun vaan pariks tunniks körötteleen ku vaimo oli suunnitellut menoo yhdestä eteenpäin.
Paheroman
25.03.2016, 18:32
Eiköhän sinne taas muutama auto tuu! Itse olen tulossa ja Mikko myös...
fintroll
25.03.2016, 22:50
Eiköhän sinne taas muutama auto tuu! Itse olen tulossa ja Mikko myös...
Tulossa myöskin, vaikka on varma se on vielä niin liukas kun talvisodassa. Hinausliina siis varmasti tule esiin :D
Oltiin mukana Hot Rod & Rock Show:ssa. Hyvin keräsi osasto kiinnostus ja ihmetystä. Jutulla kävi myös palstalaisia.
Hox hox.. Ajopäivää pukkaa ens lauantaille 30.4. Isolla joukolla mukaan.
Kekkeruusi
27.04.2016, 09:39
Yritetään päästä ajeleen, taidan houkutella tota vaimookin mukaan.. Jos sen sais vaikka oikein ratin taakse :)
Yritetään päästä paikalle poijaan kanssa,suzuki on kyllä iskussa:)
Tulossa. Kaikkea pientä vaivaahan tuossa bj:ssä on, mutta eiköhän yhdestä kerrasta vielä selvitä.
Kekkeruusi
17.06.2016, 15:31
Siivoustalkoot nokialla 18.6 klo 11.00 -->
Ajomahdollisuus myös viimeisen kerran tällä paikalla