toppo
29.12.2015, 01:02
Heippa
Aikaa onkin vierähtänyt sitten melki pari kuukautta, Mazdaan on rakennettu uusi pohja hyttiin sekä sisusta pimpattu koko mustaksi(paitsi apparin penkki).
Veropäätöskin tuli 198€, ei huimannu päätä maksaa sitä.
Etupyörän laakerit löyty Jyväskylän Etrasta yhteensä 19€ ja stefa maksoi 4€, vertailuksi Mätänet 46 ja Fixus ketju 250 eskudoa. Mielestäni tein hyvät kaupat...
Mutta itse ongelma, kyselin jo aikaisemmin rutinoista neliveto ja napalukot päällä.
Tänään testasin nopea neliveto päällä ykkönen silmässä, auto on siis pukeilla kaikki pyörät ilmassa, mitä tapahtuu.
Tyhjäkäynnillä ei ääniä mutta apparin etupyörä ei pyörinyt, hieman kaasua ja sekin lähti mukaan mutta hitonmoisen rutinan säestyksellä. No seuraavaksi hieman kierroksia ja kevyesti jarrua, sama homma alkoi rutinat.
Oliskohan mahollisesti apparinpuolen napalukko kaput?
Auto on siis vm 1998 B2500
Aikaa onkin vierähtänyt sitten melki pari kuukautta, Mazdaan on rakennettu uusi pohja hyttiin sekä sisusta pimpattu koko mustaksi(paitsi apparin penkki).
Veropäätöskin tuli 198€, ei huimannu päätä maksaa sitä.
Etupyörän laakerit löyty Jyväskylän Etrasta yhteensä 19€ ja stefa maksoi 4€, vertailuksi Mätänet 46 ja Fixus ketju 250 eskudoa. Mielestäni tein hyvät kaupat...
Mutta itse ongelma, kyselin jo aikaisemmin rutinoista neliveto ja napalukot päällä.
Tänään testasin nopea neliveto päällä ykkönen silmässä, auto on siis pukeilla kaikki pyörät ilmassa, mitä tapahtuu.
Tyhjäkäynnillä ei ääniä mutta apparin etupyörä ei pyörinyt, hieman kaasua ja sekin lähti mukaan mutta hitonmoisen rutinan säestyksellä. No seuraavaksi hieman kierroksia ja kevyesti jarrua, sama homma alkoi rutinat.
Oliskohan mahollisesti apparinpuolen napalukko kaput?
Auto on siis vm 1998 B2500