View Full Version : Myydään HJ61 osaa /vinssit
Kuvan katiska alkaa olla jo taipaleensa kulkenut ja on kaikkensa antaneena syytä päästää kärsimyksistään. Koneesta luultavasti alapään laakerit karkuteillä. Akselit jää itselle.
Laatikot 500€
Vinssi 16000lbs/24v 400€ myyty
Vinssi 13000lbs/24v 300€
Syyläri 70€ myyty
Pisteosia, kysele..
Renkaat on vanhahkot, mutta pintaa on jäljellä, eikä pahoja raapuja, etuset tyhjenee noin viikossa, en ole jaksanut selvittaa mistä vuotaa, mutta luultavasti vanteen välistä. Tsl 38 - 12,5 - 16 voisi vaihtua esim 37" pittbulleihin
Vantaalla/Tuusulassa, ostaja vastaa matkakuluista
Kopasta ei suoraa peltiä löydy, sisusta on riisuttu aikaa sitten...
0504347090
Mjaa.. tosissaan toi jakis on kepakkovehje jostain vanhemmasta peräisin. Muistelisin, että exedyn levy on kytkimessä.
Joonapyrrö
27.12.2015, 20:36
Löytyykö etukardaania ehjänä?
Pitää käydä tallilla tarkistamassa, jos löytyy riittävästi irtoniveliä projektiin, niin voin tuosta luopua. Pitäisi olla..
Mitähän mahtais maksaa renkaat? Ja myytkö ilman vanteita vai vain vanteiden kanssa?
Pakettiauton identiteetti..
Jousille hintaa?
Jiri
0400611660
stonefly
20.01.2016, 18:24
Syyläri mulle. Nakkasin yv:tä
LöpöLassi
21.01.2016, 13:17
paljonkohan renkaat maksaa.?
stonefly
21.01.2016, 14:23
Nii ja pari kpl lukon/pakkivalon katkaisijoita kelpais kans..
Jouset 50 € /pari? Varmistan vielä ,että on ehjät, mutta pitäisi olla.
Mikä on Lukon/pakkivalon katkaisija? :eek:
Syyläri toistaiseksi varattu Kivikärpäselle.. :D
Renkaille mieluummin vaihto pallon mallisiin kummeihin (pittbull, Irok tms.) Voin maksaa väliäkin. Muuten nuo joutaa olemaan omassa käytössäkin, kun ei noista kukaan halua mitään rahaakaan maksaa. 400 € tarjouksia on turha laittaa, mulla on kompura millä saan ne täyteen, kun itse tarvitsen tuollaisia renkaita. :rolleyes:
LöpöLassi
21.01.2016, 20:35
Minkä merkkinen tuo 13000lbs vinssi on.?
Joku Timberland tms.. Samanlainen kun muutkin kiinalaiset. Nyt napilla kojelaudasta, kaukokin pitisi olla jossain, mutta langatonta tuskin enää löydän..
Ei ole mun aikana montaa kertaa vedetty. Ollut porttovolvossa ja HJssä takavinssinä. Ennen viime safaria vedetty vaijeri ulos ja kelattu loivaan mäkeen sisälle, että sain vaijerin siististi.
https://www.youtube.com/watch?v=0B_Uc3uEjec
tuolla loppupäässä näkee miten tuo isompi kiskoo porttovolvoa ja toi 13000 möllöttää siinä lavalla kuran peitossa..
Ootko jousia kerinny tarkastamaan?
stonefly
24.01.2016, 17:22
Pakkivalolle on katkaisija vaihelootan kylessä. Muistelen et lukkojen kytkeytymistä ilmaiseva valo tulee samanlaisen katkaisijan kautta. Correct me if I`m wrong.
Saattais tallilla olla yksi laatikko, mistä päätyi laakerit kytkinkopan puolelle. Siitä vois joutaa. Jousia oisin tietysti voinut tänään tiirailla, mutta sen unohdin kiireessä. Aika monta asiaa sentään muistinkin, mikä onkin melko poikkaukselliista mulle.. :D
juu ei tässä minkää jäniksen selässä olla :D
Kone meni, joitain apulaitteita jäi. Laturi, tartti jne..
Löytyykö ryhdissään olevia etupakkoja hj61
Tuon JN_nän kanssa niistä ollaan kauppoja hierottu. Odottaa lämpimämpää keliä, että jaksan purkaa irti.
Ei tehostajan pumppua ja letkuja ole jäänyt?
hj 60/61
07.03.2016, 04:43
Onko lämmittimen moottori ehyt ja tallessa, ja hinta tuotteelle?
Jäänyt tää homma vähän vaiheeseen muiden kiireiden alla, mutta koitetaas taas.
jn_ oli ilmeisesti saanut omansa kaupaksi, eikä vastannut viestiin, eli oletan, että jousetkin kehtaa myydä. Takapakasta vänkärin puolelta alin lati poikki ja muutenkin vähän onneton. Muuten ok oloiset. 70 € kierros.
Kaikenlaista kilkettä kuvissa näkyy, laitan kohta.
Kuvatuksia kaunokaisesta..
Pyyhkijän moottori, releet ja mittaristo myyty..
Samppahj
17.09.2016, 22:48
Minkä hintanen tuo jännitteenalenninlankku ja onko kunnossa?
Kunnosta en osaa sanoa, kun tuolla on mettässä rämmitty ja sähköt ollu mitä on viimeaikoina. Toiminut viimeksi, kun on ollut kärry perässä. Ja siitä on aikaa. :D