PDA

View Full Version : Kanabiran painajainen


Kanabira
28.09.2005, 16:12
Näin viime yönä kamalaa painajaista.
En muista unen alkua, mutta jossain vaiheesa pidin kaveriani hannaa käsistä kiinni ja saimme sähköiskun.
Heräsimme sairaalasta ja meille sanottiin, että meillä oli sydän pysähtynyt joksikin aikaa, eikä syytä tiedetty. Jatkoimme elämäämme jossain tutkimuskeskuksessa ja eräänä aamuna Hanna tuli sanomaan minulle ruokalaan, että huomenna se tapahtuu. Olin aivan ihmeissäni, että mikä se, eikä Hannakaan sitä tiennyt.. Oli vain kuullut niin sanottavan.
Sitten huomasin olevani seuraavassa päivässä ja jossain huoneessa (mikä näytti aivan minun asunnoltani, mutta synkemmältä)ja olin tavallaan näkymätön (ainakaan kukaan ei huomannut kun liikuin). Joukko ihmisiä (jos joku on nähnyt harry potterin elokuvia, niin tyypit näytti ankeuttajilta, mutta ihmisemmiltä tosin)jaotteli SIM-kortin näköisiä kortteja kahteen eri laatikkoon. Toisessa laatikossa luki isku ja toisessa ei lukenut mitään. Huomasin omani ja Hannan kortin menevän "isku"-laatikkoon ja kortit jaettuaan tyypit meni parvekkeelle ja sen jälkeen alkoi tapahtua.. Mihin oven taakse tahansa katoin sieltä hyökkäsi ihmissusi.. Ihmissusi lisäsi "isku"-kauhua entisestään ja hysteerisenä suljin ovet suden edestä.. Kaikkien pimeiden kulmien takaa hyökkäsi susi.. Kokoajan sai pelätä "iskua" ja ihmissutta..
Sitten erään kulman takaa hyökkäsi kamalan näköinen ihmissusi ja juuri kun se oli saamassa minut isoje ja terävien kynsiensä ulottuville herään omaan huutooni...

Osaisiko kukaan tulkita tätä unta minulle?
Onko muilla mitään kamalia unia muistissa?

________________________

Mä sanon mitä tarkotan ja tarkotan mitä sanon.
Mä tahdon kaiken ja teen kaiken et saan mitä tahdon

Hippiäinen
28.09.2005, 18:11
Olet mitä ilmeisimminkin nähnyt unta kuolemasta. Tuossa unessa olet menossa viimeiseen tuomioon. Oletko ollut tuhma, kun pelkäät saavasi tuomion ihmissuden muodossa? Mutta elä huoli kuolema kuvastaa myöskin uutta alkua.

Itse näin viime yönä katastreofi unta. Siinä ihmisten oli täytynyt mennä hotelliin, koska he eivät jostain syystä voineet olla kotonaan. Hotellissa majaili jotain pahiksia ja he tekivät tihutöitää kuten saivat veden suihkuamaan lattiasta. Ihmiset eivät kuitenkaan tajunneet että pahikset tekivät näitä tihutöitä. Itse olin vanhempi naishenkilö. Lähdin pois hotellista lapsieni kanssa. Etsin vanhan autoni ja lähdin ajelemaan (tässä vaiheessa lapset olivat kadonneet) Auto oli niin huono ettei siinä toimineet jarrut. Ajelin jossain hiekkakentällä ympyrää ja samalla pahikset yrittivät saada minua kiinni omalla autollaan, mutta eivät saanet. Sitten heräsin...