PDA

View Full Version : ennustajat

Topi1982
16.12.2015, 11:01
Katoin tveestä ko kanavaa. Uskomatonta paskaa yli 200€/tunti puhelin laskua.
Alareunassa juoksee kylläkin teksti, että ennustukset ovat vain viihdetarkoituksessa tehtyjä.
Aika arvokasta viihdettä ja höpö höpöä.

Jappi
16.12.2015, 11:31
Jotkut ilmeisesti mokomaan lankeaa kun kanava vielä pyörii.

kellukka
16.12.2015, 17:47
Miten se voi olla mahdollista että tuollai voi ihmisiä kusettaa ihan laillisesti??? mie jos tekisin saman ni linnassa olisin! Sit nää tv shopit.. Joku helevetin naru nilkkaan ja selkä kivut samontein veks... Voi jumalauta..

rane58
17.12.2015, 04:54
Soitat ennustajalle salaisesta numerosta ja kysyt; -Arvaa kuka olen....? :p

JAMANT
17.12.2015, 09:10
Menee selvännäkijän hommista maku, kun se vastaa puhelimeen: Kuka siellä?

Heguli
17.12.2015, 09:34
Kattokaas kun ne ennustajat toimii silleen astrologisella astraalitasolla, jota me tavalliset ihmiset ei ymmärretä :D

Mutta joo, maailman vanhin ammatti on hutsu ja toisena listalla on ennustaja (eli selvännäkijä, oraakkeli, meedio jne.). Koko homma perustuu ennustettavan hyväuskoisuuteen ja toisaalta ennustajan kykyyn havainnoida vastapuolen reaktioita heitettyihin täkyihin. Ennustajathan puhuu ensin hyvin yleisellä tasolla, jotta ennustettava löytää niistä jotain itseensä sopivaa. Kun ennustaja huomaa tämän, on syötti jo pitkällä mahassa ja ennustaja voi mennä pikkusen yksityiskohtaisemmalle tasolle. Parhaimmassa tapauksessa ennustaja lypsää ennustettavalta faktoja, joita sitten julistaa omina ennustuksinaan :D

L-200
17.12.2015, 12:05
Voiko olla näin että miljardi kärpästä on sittenkin väärässä........
Onko vihtaani kustu vaikka en ole moiseen luuriin edes soittanut?

Hyvää mieltähän tuossa soittajalle vaan myydään, tosin ilman takuuta ja uskoohan jotkut joulupukkiinkin....
Omaa tyhmyyttä jos nyt ihan oikeasti menee tuollaiseen tuubaan uskomaan, vähän tulee mieleen se toimintaleffa jossa kirkkotv-kanavan kautta pyöritettiin huumerinkiä elokuvassa, olikohan se Bond-leffa.

Mettäkana
17.12.2015, 12:21
No ehkä vielä hullumpi on tuo koru-tv, missä myyvät kaikenlaista rihkamaa mukamas halvalla

https://i.ytimg.com/vi/VGVcFIpOJpQ/maxresdefault.jpg

Topi1982
17.12.2015, 16:31
Onko näissä mainoksien katteettomissa lupauksissa ikinä täyttymässä petoksen ja /tai huijauksen tuntomerkit?
Vai rahako maksettujen mainoskulujen muodossa kaiken hyvittää?
Täydellisen perättömän tiedon lausuminen tv mainoksessa on siis sallittua?

Kaitsu67
17.12.2015, 17:24
Olihan jossain kuponkiuutisissakin mainos jostain oliko hiuslitkua vai joku muu ihmepilleri, joka oli Udo tai Uwe joku - en muista sukunimeä - kuuluisa proffa / tiedemies vai mikä lie Saksassa kehittänyt yliopistossa / tiedeakatemiassa tms.

No sellasta ukkelia tai akatemiaa ei googlaamalla löydy mistään :D mut mainoslehdessä hyväuskoisille käytetään myyntivalttina :D

perkei
17.12.2015, 17:35
Udo Dirkschneider? :p

Kaitsu67
17.12.2015, 22:33
Voi olla, tai joku muu yhtä hyvä :rolleyes:

Ylermi
17.12.2015, 23:02
niin kalju mä oon edelleen :(

Pauli
17.12.2015, 23:27
niin kalju mä oon edelleen :(

Sä oot ollu kalju niin kauan ku mä oon sut tuntenu (n. 40v)

Nikuzai
17.12.2015, 23:55
Soitat ennustajalle salaisesta numerosta ja kysyt; -Arvaa kuka olen....? :p

Kaverille oli ennustelija pistänyt pahan vastauksen moiseen kyssäriin
Linjassa on liian paljon häiriötä muiden ihmisten puheluiden vuoksi, ettei pysyt lukemaan, mutta tule paikan päälle niin saat vastauksen kysymyksiisi

Joskus ois kiinnostavaa käydä moisessa ja kokeilla, et tietääkö se mitään

Jossain ameriikoissa joltain ennustajalta oli kysytty miksei hän tiedä lotto numeroita niin oli vastannut, et kyllä hän tietää 10 tarkkuudella kun kaikki muuttujat saadaan laskettua pois ja olikin voittanut mutta samoin oli useampi muukin ihminen niin oli mennyt lottoamiseen ne voitot :p
Sama muori oli kuulemma kortti pakan jota ei ollut koskaan nähnyt ja useampi ihminen oli sekoittanut tiennyt muutaman kortin tarkkuudella mikä seuraavaksi tulee

Sit kun miettii, et jos oikeesti osaa nähdä tulevaisuuteen niin olisiko sitä itse ennustaja vai käviskö kaupasta rahan tarpeessa 4e;n 10tonnin voitollisen ässä arvan :rolleyes:
Tai esson baarissa kattelis pelikoneista koska pääpotti kilahtaa niin sit sen 20c pelaisi, toisaalta ite varmaan 10e pelaisin, ettei kukaan kiinnittäisi huomiota

Emäntä muuten aikanaan jotain ennustus palvelua käytti ja se ainakin meni oikein, mutta oliko sitten niin suurpiirteinen ja tulkittavissa oleva vastaus, et osui kohdalleen väkisin
Sitä en kerro mikä ennustus oli ja mitä siihen liittyi

Ponssekuski
18.12.2015, 08:45
Uskoo ken tahtoo.. ite koitan ees hiukan järjellä miettiä, et onko tuo oikeasti mahdollista.
Siis aivan puhdasta rahastusta hyväuskoisilta. Vaan omatpaha ovat rahasa :D
Hauska muute kattoo ''ammatti''ennustajia työssään.. varsinkin kun näyttää tarot sun muut enkelikortit aivan päin vittua ja asiakas ihmettelee, et mitenkäs se ny noin paljon totuudesta heittää :D
Ihan vaan pari kertaa saanu aamulla lähteä kahvin keittoon hymyssä suin :D:D