PDA

View Full Version : Myyty G-Mersu W463 alkuperäiset 18" vanteet + nastarenkaat (lähes uudet)

G-Mersu
08.12.2015, 12:36
MYYTY G-Mersun (W463) alkuperäiset 18" 6-puolavanteet lähes uusilla Pirelli Winter IceZero nastarenkailla. Koko setti eli 4kpl.

Vanteet on siistit, maalattu kiiltävän mustaksi. Maalaus varsinkaan sisäpuolelta ei ole paras mahdollinen, ulkopuoli OK ja ei lohjennut siivuja tms vaurioita. Uudet mustat Mersun keskikupit.
Nämä laadukkaan ja klassiset vanteet vähän vanhempiinkiin G-Mersuihin (w463), voi luonnollisesti maalauttaa alkuperäistä vastaaviksi. (koko 7,5*18", offset 63mm, jako 5*130) Näitä ei tule sotkea tarvikevanteisiin, käytettynäkin maksaa yleensä enempi kuin uudet tarvikevanteet!

Lisäksi päällä viime talvena ostetut Pirelli Winter IceZero - nastarenkaat, ajettu alle 1000km joten käytännössä uutta vastaavat. Koko 255/60 18"
Pelkät renkaat itsessään maksoi yli 1000eur!

Kuvia saa, tämä setti Helsingissä, hinta 1050eur.

/Ville

nolla neljä nolla xxxxxxxx

Vilkutin
08.12.2015, 16:57
Mihin hintaan myyt pelkät vanteet.. eikö noi passais vm.81

petr
08.12.2015, 19:30
OT...mutta taitaa mennä liian sisään. w460 mallissa. Parempi olis se ET siinä 0 ja + 30 välissä....63 raapii varmasti paikkoja vähän isommilla rattailla...

G-Mersu
08.12.2015, 19:59
Moro! W460:ssä taitaa olla eri offsetti, en tähän hätään muista varmasti.
Edit: eli juuri kuten petr laittoi.

Yrittäisin kyllä mieluiten myydä nämä settinä, olen hinnoitellut nämä niin alas että jos nyt ikinä Geellä meinaa ajella talvella niin nämä kantsii ostaa. Varsinkin kun vanteetkin suht halutut. Mulla vaan "pakko" olla leveämmät AMG kiekot omassa, muuten en myisi. Ja koska itse ostin renkaat uutena niin tiedän että toi ajomäärä on totta. :( Eli yritän nyt eka settinä ja jos ei mene niin sitten pitää katsoa jos splittaan.