Kirjaudu sisään

View Full Version : Keskustelualueita eri "kerhoille"

27.09.2005, 08:08
Tervehdys!
Tämä nyt koskettaa lähinnä offsäätäjiä, kuten Jounia, ku tarvetta vois olla uusille sivuulle.

Tuota noin, ku olimma Pohojam´maalla Lummukas offaamas tuola Kauhavan suunnalla niin paluumatkalla aattelimma jotta jos sais uuden palstan "kerhotoiminnalle". Sielä vois sitte muutamas topiicis olla eri porukoitten omat jutut jossa ajankohtaiset hommat ja kerhoviritykset ym. Eivät olisi tuola tekniikan ja muun jutustelun seas eikä pelekästänsä tapahtumakalenteriskaa. Siä vois olla sellaasta erillistä alueellista keskustelua. Jos siä sitte huutelevat kaikki sekaasinsa niin siinäpä sekaavat, mulle aivansama.

Onko mitää ajatusta tai eres vastustusta?
TT

Note! This message was posted anonymously!

27.09.2005, 08:43
Kunhan ei tule sellaista, että yksi topic on 17 sivua pitkä, missä on sekaisin kaikki jutustelu, tapahtumailmot ja tapahtumakuvat, kun niitä kuvia on kuitenkin mukava kattella vaikkei ihan lähimailta olis otettukaan.

Nyybibaxxter

OT: ehtiikö moderaattorit vielä foorumia yleensä seuraamaan?

Peeveli
27.09.2005, 14:00
oli puhet siitä pohjammaalaisten omasta foorumista.foorumi on jo pystyssä. http://peeveli.homeunix.com/offiforum

Turvenuija... siis minä.

27.09.2005, 14:42
hyvä hyvä, pitänee poiketa.
TT

offroadjouni
27.09.2005, 22:19
Kyllähän tuollaisia saadaan tehtyä jos sellaisia halutaan. Itse olen kuitenkin sillä kannalla että tapahtumakeskeinen topic on paras vaihtoehto. Eli ajopäivät yms. häppeningit "julkiselle" tapahtuma-alueelle. Jos yhtäkkiä tulis 10 uutta kerhoaluetta, menis niiden seuraaminen vähän hankalaksi. Tästä saa toki olla eri mieltä ja esittää vastaväitteitä.

Ja Baxxterin kysymykseen: En kovin aktiivisesti ehdi seuraamaan nykyisin. Ullexista ei ole mitään hajua, mutta mikjus sentään näkyy ajoittain kirjoittelevan.

/* Life Begins at 35" */