PDA

View Full Version : Mikä tehostin sopii Rangeen.


vexxi
26.09.2005, 19:06
Elikkäs pikku pulma iski.Mun piti Pajeron tehostin Rangeen sovittaa mutta kyyntyilee vika suuntaan.Pumppu olis jo paikalleen istutettu ja hihnapyöräkin sille asennettu.Homma enää niin vähästä kiinni kun itse tehostettu simpukka puuttuu.Onkos hyviä ehdotuksia minkä sais sopimaan ja mistä moisen kokkareen löytäisi sopuhintaan?Oon kuullut että hojon tehostin ois käypänen kalu.

Bensan kulutus ei haittaa neekerit pumppaa sitä 3 vuorossa lisää maan alta.

Tapsa_ja_Dumbo
26.09.2005, 19:50
No miks ihmeessä et laita rankun omaa tehostinta? Niitähän kumminki löytää jos etsii..... ja kaik käy sen ku ruuvaa paikalleen....

Tapsa

- Less is more -

vexxi
26.09.2005, 20:00
Ähh..liian helppoa käyttää suoraan paikalleen sopivia osia. :)
Tai oikeesti raha ratkaisee..aikaa on väsätä kaikkee omin nokkinenkin mutta budjetti niin piukalla että pakko koittaa joka paikassa säästää jos vaan mahdollista.Muuten ei saa edes voita leivälle..särpimestä puhumattakaan.

Bensan kulutus ei haittaa neekerit pumppaa sitä 3 vuorossa lisää maan alta.

jutkula
26.09.2005, 23:51
juu hj:n simpukka passaa suht helposti. joudut muokkaamaan rattiakselia, raidetankoa ja panhardia sekä poraamaan simpukan kiinnitys pulttien reijät eri kohtaan. päivän homma kun sen pähkäilee sinne.

-Jussi

Eskimo
27.09.2005, 06:31
Onkos kukan kokeillu Hiacen simpukkaa?
Siinä kyllä taitaa olla rattiakseli jotenki hassusti. Niitä olis joka paikka väärällään jos vertaa Hoijakan simpukkaan.

-jm

KoMk ry. Off Road Team. SLCK #110.

vexxi
27.09.2005, 09:29
Taitaa hiacen rattiakseli olla liian pysty..joutuu konepellin päälle ruorin laittamaan. :)

Bensan kulutus ei haittaa neekerit pumppaa sitä 3 vuorossa lisää maan alta.