View Full Version : 12-24v magneetti peräkärryn valosarja?
Mielellään LED versiona? Vai onko itse askarreltava? :)
Noku tuon topikin otsikon laitto googleen niin tuli miiiljuuna kauppaa mistä noita saa.
https://www.google.fi/search?q=12-24v+magneetti+per%C3%A4k%C3%A4rryn+valosarja&espv=2&biw=2327&bih=1188&source=lnms&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAGoVChMIyKajh4uVyAIVyfFyCh1TTQWD&dpr=1.1
Pysyykö kaupan kiinalainen magneettivalosarja kiinni kuoppaisella tiellä?
Mutta löydäppä sellanen mikä ois 12-24v led? Löytyy kyllä 12v led sarjoja pilvin pimein... Itselle riittäisi kunhan asfaltilla pysys kiinni :)
Motonät, sieltä itse hain ja pysyy ainankin 80km/h asti kiinni. Kovempaa kärryn kanssa ei saa ajellakkaan.
Siellä on vain 12v led sarja...
Juu, sellainen mulla on ja paketissa kyl on 12 -24v
Pitääpä arkena marssia motonettiin katsomaan :)
Pitääpä arkena marssia motonettiin katsomaan :)
voi sinne viikonloppunaki marssia :)
Ainakin kuopion motonetista löytyi vain 12v led magneettivalosarja... Erillisenä olisi kyllä löytynyt 24v led valoja... En itse ainakaan kehtaa yli 40 € laittaa valoihin mitkä ei kestäkkään sit 24volttia...:D
sanokos joku käyttäneensä niitä perus 12v ledvaloja hyvällä menestyksellä myös 24v ??
semmone muistikuva ois.
Jos profiilikuvan hiluxilla niin taitaa oll 12v järjestelmä että varmaan rokkaakin hyvin:)
sanokos joku käyttäneensä niitä perus 12v ledvaloja hyvällä menestyksellä myös 24v ??
semmone muistikuva ois.
Juu omassa kärryssä on toi motonetin sarja ja toimii sekäettä
Näkyy puuilossa olevan 4 € halvempi:D haen sieltä :) Mutta kiitokset kaekille kuitenkin :)