jiknnn
25.09.2015, 19:40
Moro, täällä uus offroad alokas.
Tuli ajeltua Hollannista -86 U1300L kotio. Parin viikon transit-kilvet on vanhentuneet ja pitäis alkaa koittaa kilvittää tuota monsteria. Aachenista motaria pitkin Köln,Munster,Bremen,Hampuri,Travemunde ja siitä rekkajonossa Finnlinesille. Vuosaaresta sitten kotio. Teknisesti tuntui ajossa olevan kohtuu kunnossa, vaikka melko työkonehan tuo on. Vajaalla 80kmh vauhdilla meni noin 19l/100km ja öljyä ei juuri kulutellut.
https://plus.google.com/u/0/photos/101905460076585646145/albums/6178846174468950289/6191482762953122930?pid=6191482762953122930&oid=101905460076585646145
Nyt sitä tyrkytin katsastukseen, mutta puuttuu vielä todistus lavan kiinnityksestä runkoon, lavan kiinnityslenkkien kestävyydestä. Pitäisi vielä olla lavan etupäätysuoja, jota ei ole, vaan on vain lavan reunat.
Nuo todistukset saaneee vehon kautta (kunhan ei maksa liikaa), vai onko jollain tiedossa kontaktia suoraan mersun toimistoon, josta todistuksia saa?
Tuo lavan etupäätysuoja on vähän isompi ongelma. Onko täällä joku viritellyt jotain vastaavaa? Saiskohan noita valmiina, kiinnitys ei varmaan sovi valmiissa tekeleissä jos ne on tarkoitettu runkoon kiinnitettäväksi. Tähän se on tehtävä lavalle.
Meininki olis käydä tuolla kerta/pari Islannissa enskapyörä lavalla ja sitten päättää alkaako tuosta tekemään oikeaa camperia. Aluksi siis kunnon testiajo tuon pressun kanssa. Etuseinälle hella, kaapistoa, jääkaappi? sun muuta keittösälää. Toiselle laidalle nukkumispaikka ja toiselle puolelle pyörälle fiksattu parkkiruutu. Eli tuo etupääty suoja pitäis rakennella niin että siihen vois kiinnittää kaikenlaista...
Täällä kai muutama vastaava unimog on kilvitetty ? Onko rekisteröity avolavamallina vai joksikin muuksi? Oliko vastaavia ongelmia tuon lavan kanssa?
... Saksasta ei tommosta rekisteröimätöntä armeijan autoa voi ajamalla tuoda, mutta Belgiasta ja Hollannista saa parin viikon transit kilvet siirtoon.
t joke
Tuli ajeltua Hollannista -86 U1300L kotio. Parin viikon transit-kilvet on vanhentuneet ja pitäis alkaa koittaa kilvittää tuota monsteria. Aachenista motaria pitkin Köln,Munster,Bremen,Hampuri,Travemunde ja siitä rekkajonossa Finnlinesille. Vuosaaresta sitten kotio. Teknisesti tuntui ajossa olevan kohtuu kunnossa, vaikka melko työkonehan tuo on. Vajaalla 80kmh vauhdilla meni noin 19l/100km ja öljyä ei juuri kulutellut.
https://plus.google.com/u/0/photos/101905460076585646145/albums/6178846174468950289/6191482762953122930?pid=6191482762953122930&oid=101905460076585646145
Nyt sitä tyrkytin katsastukseen, mutta puuttuu vielä todistus lavan kiinnityksestä runkoon, lavan kiinnityslenkkien kestävyydestä. Pitäisi vielä olla lavan etupäätysuoja, jota ei ole, vaan on vain lavan reunat.
Nuo todistukset saaneee vehon kautta (kunhan ei maksa liikaa), vai onko jollain tiedossa kontaktia suoraan mersun toimistoon, josta todistuksia saa?
Tuo lavan etupäätysuoja on vähän isompi ongelma. Onko täällä joku viritellyt jotain vastaavaa? Saiskohan noita valmiina, kiinnitys ei varmaan sovi valmiissa tekeleissä jos ne on tarkoitettu runkoon kiinnitettäväksi. Tähän se on tehtävä lavalle.
Meininki olis käydä tuolla kerta/pari Islannissa enskapyörä lavalla ja sitten päättää alkaako tuosta tekemään oikeaa camperia. Aluksi siis kunnon testiajo tuon pressun kanssa. Etuseinälle hella, kaapistoa, jääkaappi? sun muuta keittösälää. Toiselle laidalle nukkumispaikka ja toiselle puolelle pyörälle fiksattu parkkiruutu. Eli tuo etupääty suoja pitäis rakennella niin että siihen vois kiinnittää kaikenlaista...
Täällä kai muutama vastaava unimog on kilvitetty ? Onko rekisteröity avolavamallina vai joksikin muuksi? Oliko vastaavia ongelmia tuon lavan kanssa?
... Saksasta ei tommosta rekisteröimätöntä armeijan autoa voi ajamalla tuoda, mutta Belgiasta ja Hollannista saa parin viikon transit kilvet siirtoon.
t joke