View Full Version : O Rangen etuvetarit
Olisin kiinnostunut etupään vetotikuista 24urasesta tasauspyörästostä 10 uraseen murrokseen
Teemu Oksanen 040 7688284
teemu@vesiurheilu.net
Löytyykö edes sellaisia?
..tasauspyörästö 10 rihlasena ja murros 23 kylläkin, tilauksesta saa 24/23 vetareita. Eikö kannatais päivittää murrokset isompiin kans?
näin juuri 24/23.. eli muutetaan uudempi vahvempi vanhaan heikkoon osaan ja toivotaan että ulkotumppi katkeaa. kylläpä sen voi päivittää uudeksi kokonaan... mutta helpompi(HALVEMPI) VARAOSAINEN ON tämän vanhemman ulkotikut (enempi latojen takana)... ja uusilla murroksilla pääsee pidemmälle kun vanhoilla louskuilla..
kyllä näitä saa jopa valmiina ja teettämällä vilppulassa.. mutta jos jollain on valmiina.. niin kiinnostusta löytyypi.
Teemu Oksanen
Note! This message was posted anonymously!
Eikö kenelläkään ole?
Note! This message was posted anonymously!
onko näin...
teemu
Note! This message was posted anonymously!
Näkyville
Teemu
Note! This message was posted anonymously!
mikset laita vakio 110 tai 90 defenderin etuvetareita,kyl ne kestää jollei sul 36" gummei.kysy offroadpajalt,ei muistaakseni kalliita.110 vetoniveletkin saa rangeen pienellä sorvauksella.yhdet parit 90 takavetarit(24rihlaset) olis myynnissä(ei laippoja)sopii myös rangeen taakse.(myös arb perä myynnissä 24 spinline,koko murikka)
metzo@netti.fi
Note! This message was posted anonymously!
Ahosensetä
08.10.2005, 18:12
Mulla on nyt niitä KAMin vetareita ...
T, Antti
antti@offroadpaja.fi
www.offroadpaja.fi
no joo,just eilen niputin etuakselin arbilla ja vakiovetareilla,olis voinu myyrä noi vakio tikut kukkakepeiks teemul
Note! This message was posted anonymously!
36" tsl:ät hän on.. ja raju kaasujalka...
TEEMUKI
Note! This message was posted anonymously!
laita lukot niin voit vähentää puolet tosta kaasujalasta ja paikat pysyy nipussa
Note! This message was posted anonymously!
2x ARB rd-56 tuloillaan... silti edelleen mennään ja kaasua käytetään... onpahan vakio hiluillakin mennyt ja kestänyt mukavasti!
Note! This message was posted anonymously!
jep,just asensin tollasen rd-56 defenderiin,ootko varma et löydät poskilaakerit jos käytät noita -80 periä?kaulan pitäis olla 42,?mm et mätsää noihin vanhoihin periin,rd-56 on 45 mm.
ei sit kannattais säästää nois tikuis enää,kysy pajalt kamin vetareita ja sit viäl 110 murrokset,se melkein aina arbin tuho kun vetari katkee poskilaakerin vierestä.t.def90teen
Note! This message was posted anonymously!
joo kyllähän sitä päivitetään samallaa enenmänkin...
eli takapää on hallusinaatioissa .. mutta etutikuista tässä topicissa olikin kyse, kun ei tiä mitä sen kaa tekee tai oikeestaan taidan jo tietää..
perän runko osa on yksi ainakin tiadossa uutta mallia. tarvis vielä toinen jostain?
Teemu
laita patrollin tai hj:n akselit,se on halvin vaihto ehto
samalla voi erään heikon lenkin sieltä vaihteistosta hitsata jumiin. niin sieltäkin tyypilliset voimansiirto ongelmat poistuu.
Note! This message was posted anonymously!
quote:
se melkein aina arbin tuho kun vetari katkee poskilaakerin vierestä.t.def90teen
Mikä siitä ARB:stä muka hajoaa
T:RRV8
Note! This message was posted anonymously!