View Full Version : Toyota 3VZ-E kaasarikkoneeksi? (4runner)
Crowniin hommasin tuollaisen koneen ja nyt trafin päätöksiä odotelles ois hyvin aikaa muutella tuo ruiskusta kaasariksi. Eli miten tuo sytkäpuoli mahtais pelatailman ruiskuhilppeitä? jollain tietoa?
Jaa nii jotta miksei ruisku? :D
Koska weber, ja crown :D
Weber ei kuulosta kovin japanialaiselta :D
Näistä mitään oikeesti ymmärtämättä,mutta ehdottan silti jotain msd:n sytytystä triggeripyörällä ohjattuna
Weeberistä en tiijä, mut jotain sille pitäis tehä, vakiona on teho-kulutussuhde jotain ala-arvoista. Vaikka tuskinpa kaasari kulutusta ainakaan pienentää.
Kekkeruusi
21.09.2015, 15:01
Minkä takia ruiskusta kaasariksi?
Weeberistä en tiijä, mut jotain sille pitäis tehä, vakiona on teho-kulutussuhde jotain ala-arvoista. Vaikka tuskinpa kaasari kulutusta ainakaan pienentää.
Kulutuksella ei tule olemaan sitten niinku minkäänlaista merkitystä :) vieköön vaikka 200l/100km. Pääasia että sielä kiukaassa alkaa kuoro laulaa kun kurkut aukee ja bensaa ja ilmaa ryöppyää imukanaviin
hunter hdj
24.09.2015, 19:12
Kulutuksella ei tule olemaan sitten niinku minkäänlaista merkitystä :) vieköön vaikka 200l/100km. Pääasia että sielä kiukaassa alkaa kuoro laulaa kun kurkut aukee ja bensaa ja ilmaa ryöppyää imukanaviin
Uusia jenkki kaasareita saisi kohtuu hintaan esim 4 kurkkuinen holley ja mekaaniset kaasuläppien avaukset.. Kyllä hönkii
Uusia jenkki kaasareita saisi kohtuu hintaan esim 4 kurkkuinen holley ja mekaaniset kaasuläppien avaukset.. Kyllä hönkii
Saattais sellasella krounin pyörä vingahtaa :rolleyes:
Ei se muuttaminen niin vaikeata ole, mitsun V6 celican kaasuttimella :) : http://www.roadkill.com/wp-content/uploads/2015/08/IMG_8785.jpg
Ja tuolla on vielä ajettu kilpaa rataa ympäri.