PDA

View Full Version : Naarmuja kameran linssissä

Häänrik
13.09.2015, 22:12
Olisko palstan väellä hyviä vinkkejä, mulla on pari kk vanha huawei honor puhelin ja jo nyt kameran linssissä niin pahasti naarmuja että kuvia mahoton ottaa päivänvalossa. saisko jollain kiillotettua linssin?

Sen verta hyvä puhelin tuntus olevan että ei tuon takia viittisi pois heittää

Jappi
13.09.2015, 23:01
Olisko palstan väellä hyviä vinkkejä, mulla on pari kk vanha huawei honor puhelin ja jo nyt kameran linssissä niin pahasti naarmuja että kuvia mahoton ottaa päivänvalossa. saisko jollain kiillotettua linssin?

Sen verta hyvä puhelin tuntus olevan että ei tuon takia viittisi pois heittää

Auton kliinerivahaa tuli joskus puhelimen muovinäyttöön sovellettua, naarmut hävisi melkein kokonaan. Ja ihan kokemuksesta, kannattaa hommata suojakuoret tuohon...

Häänrik
13.09.2015, 23:24
Auton kliinerivahaa tuli joskus puhelimen muovinäyttöön sovellettua, naarmut hävisi melkein kokonaan. Ja ihan kokemuksesta, kannattaa hommata suojakuoret tuohon... paksu nahkaläpyskäsuojakuori mulla onkin, eli linssi on aika syvällä. mutta taskut kun on töissä aina täynnä haketta... :D

Mojoman
14.09.2015, 04:41
Eihän vain ole linssin päällä vielä myyntikelmut? :)

Jeepp
14.09.2015, 08:03
Ite vaihon samsung s4 tuon linssin ku män halaki.. oliko joku 20e posteineen. Helppo homma hyvä palkka.

Häänrik
14.09.2015, 08:53
Eihän vain ole linssin päällä vielä myyntikelmut? :)
koitin mattopuukoolla nyppiä eikä mitää irti lähteny :D

Ite vaihon samsung s4 tuon linssin ku män halaki.. oliko joku 20e posteineen. Helppo homma hyvä palkka.

Joo se oiskin, en vaan ebaysta löytäny linssejä.

huawei honor joku ja mallinumero
Che2-L11

HJ60_Jussi
14.09.2015, 21:26
itsella sama puhelin. Tarkempi malli tolle sun puhelimelle on honor 4x. Vasta paivitin siihen sen Lollipop Androidin.

AH
14.09.2015, 21:54
http://www.meguiars.com/m-en/product/1730/plastx-clear-plastic-cleaner-polish
Jos on muovia, niin tolla vois kokeilla. Muovisille ajovaloille oivallista ainetta, aikanaan kiillotin värys mersun ajovalot tällä, ostaja luuli että olen vaihtanut uudet umpiot...

Jpower
14.09.2015, 22:11
Jos on linssi ihan finaalissa eikä ole mitään pelastettavaa, niin pistä tippa kirkaslakkaa päälle.