Häänrik
07.08.2015, 06:38
Halvalla 5R kone osina
-hyvä kaasari. Toissakesänä purkasin sen, holkitin kaasuläpän akselin ja tein uudet tiivisteet. Ei uita yli ja lähtee hienosti käyntiin. sytytystulpat oli kahvin väriset eli ihan ok seokset. Ainoa miinus on se että kakkoskurkku kun aukeaa niin tuntuu että vähän olis liian pieni suutin tai suuttimessa ois roska. 50€ kaupan päälle ilmanputsarikotelo ja 500km ajettu ilmansuodatin sekä ok kuntoinen tiiviste kaasarin alle.
-Imu/pakosarjan tiiviste pyöree reikäiseen kanteen. Käyttämätön 20€
-Huono neliöreikäinen pakosarja-imusarja kokonaisuus. Imusarja on ihan ok mutta pakosarjaa on hitsailtu ja se on kiero. Vaatii ainakin 0,95mm höyläämisen. 10€
-Ok kuntoinen neliöreikä kansi, venttiilit ja jouset paikoillaan 25€ yks pakosarjan pultinreikä M-kierteellä.
-Vesipumppu (hyvä), termostaatti, termostaattikotelo, vesipumpun siimapyörä ja ropelli 20€
-Patruunamallin suodatin jalka 2€
-2kpl toyota genuine parts öljynsuodatinta paketissaan 20€ (näitä ei enää marmoritiskin mukaan saa, tuli belgiasta viimeisinä kappaleina)/MYYTY
-keinuvivusto 15€ (keinut, akseli, sokat, akselipukit ja pultit ja muut osat)
-Tönärit 8kpl 5€
-pakeliitti nokkaratas 25€, yhdestä hampaasta lohjennut n. 1mmx2mm palanen muuten hyväs kunnos.
-bensapumppu hyvä ja lasiputsari 15€
-Kaikki sytytysosat 10€ (~2000km ajetut virranjakaja ja pyörijä ja x määrän ajettu virranjakajan jalka ym kaikki mitä liittyy kipinöintiin) puola jää itelle.
-jakopään kansi 5€
Tähän asti purettu. Loppujen osien kunto on sitten arvoitus siihen asti että kerkiän pärvöttämään loppukiukaan. Eli pidätän oikeuden muutoksiin kunnon/hinnan suhteen mutta jos oletetaan että loput on ok kuntoisia niin:
-Nokka-akseli 10€
-Kampiakseli 25€
-Männät ja veivit 20€ männänrenkaat erittäin todennäköisesti ihan moro mutta eihän niitä vanhoja kukaan laittaisi kuitenkaan.
-Lohko 25€ sylinterien hoonausjäljistä ei oo kun jäljellä kuin muisto, kulunu kiiltäväksi. Hoonaamalla käypä?
-Vauhtipyörä ehjällä tarttikehällä 10€
-paineasetelma 10€
-ehjä öljypohja5€
-Startti 30€ (hyvin tarttaa, pari kuukautta sitten kaupan pihassa ei solenoidi naksu muutaman kerran ennen kuin lähti pyörimään, sen jälkeen toiminu ok) eli pientä puhdistelua vaatii.
Plus kaikkea muuta. Ainoastaan kaasarin ja öljynsuodattimien hinnat on kiveen hakattuja, muuten kaikesta voidaan keskustella. Ja tottakai hintoja pyöristellään REILUSTI alaspäin jos ostaa paljon osia. :)
Eli sataa euroa tuskin maksaa vaikka minkälaisen läjän ostaa. Tarkoitus ei oo tienata vaan hintapyynti muodostuu siitä että säilytän osia muutenkin täynnä olevassa lämpimässä tallissa.
En turhaan rasita palstaa lisäämällä kuvia tänne mutta voin sitä mukaa laittaa kuvia kun joku kysyy.
Tekstarit ym unohtuu helposti joten puhelimella mieluiten yhteyttä O44349355O
Peräseinäjoki.
-hyvä kaasari. Toissakesänä purkasin sen, holkitin kaasuläpän akselin ja tein uudet tiivisteet. Ei uita yli ja lähtee hienosti käyntiin. sytytystulpat oli kahvin väriset eli ihan ok seokset. Ainoa miinus on se että kakkoskurkku kun aukeaa niin tuntuu että vähän olis liian pieni suutin tai suuttimessa ois roska. 50€ kaupan päälle ilmanputsarikotelo ja 500km ajettu ilmansuodatin sekä ok kuntoinen tiiviste kaasarin alle.
-Imu/pakosarjan tiiviste pyöree reikäiseen kanteen. Käyttämätön 20€
-Huono neliöreikäinen pakosarja-imusarja kokonaisuus. Imusarja on ihan ok mutta pakosarjaa on hitsailtu ja se on kiero. Vaatii ainakin 0,95mm höyläämisen. 10€
-Ok kuntoinen neliöreikä kansi, venttiilit ja jouset paikoillaan 25€ yks pakosarjan pultinreikä M-kierteellä.
-Vesipumppu (hyvä), termostaatti, termostaattikotelo, vesipumpun siimapyörä ja ropelli 20€
-Patruunamallin suodatin jalka 2€
-2kpl toyota genuine parts öljynsuodatinta paketissaan 20€ (näitä ei enää marmoritiskin mukaan saa, tuli belgiasta viimeisinä kappaleina)/MYYTY
-keinuvivusto 15€ (keinut, akseli, sokat, akselipukit ja pultit ja muut osat)
-Tönärit 8kpl 5€
-pakeliitti nokkaratas 25€, yhdestä hampaasta lohjennut n. 1mmx2mm palanen muuten hyväs kunnos.
-bensapumppu hyvä ja lasiputsari 15€
-Kaikki sytytysosat 10€ (~2000km ajetut virranjakaja ja pyörijä ja x määrän ajettu virranjakajan jalka ym kaikki mitä liittyy kipinöintiin) puola jää itelle.
-jakopään kansi 5€
Tähän asti purettu. Loppujen osien kunto on sitten arvoitus siihen asti että kerkiän pärvöttämään loppukiukaan. Eli pidätän oikeuden muutoksiin kunnon/hinnan suhteen mutta jos oletetaan että loput on ok kuntoisia niin:
-Nokka-akseli 10€
-Kampiakseli 25€
-Männät ja veivit 20€ männänrenkaat erittäin todennäköisesti ihan moro mutta eihän niitä vanhoja kukaan laittaisi kuitenkaan.
-Lohko 25€ sylinterien hoonausjäljistä ei oo kun jäljellä kuin muisto, kulunu kiiltäväksi. Hoonaamalla käypä?
-Vauhtipyörä ehjällä tarttikehällä 10€
-paineasetelma 10€
-ehjä öljypohja5€
-Startti 30€ (hyvin tarttaa, pari kuukautta sitten kaupan pihassa ei solenoidi naksu muutaman kerran ennen kuin lähti pyörimään, sen jälkeen toiminu ok) eli pientä puhdistelua vaatii.
Plus kaikkea muuta. Ainoastaan kaasarin ja öljynsuodattimien hinnat on kiveen hakattuja, muuten kaikesta voidaan keskustella. Ja tottakai hintoja pyöristellään REILUSTI alaspäin jos ostaa paljon osia. :)
Eli sataa euroa tuskin maksaa vaikka minkälaisen läjän ostaa. Tarkoitus ei oo tienata vaan hintapyynti muodostuu siitä että säilytän osia muutenkin täynnä olevassa lämpimässä tallissa.
En turhaan rasita palstaa lisäämällä kuvia tänne mutta voin sitä mukaa laittaa kuvia kun joku kysyy.
Tekstarit ym unohtuu helposti joten puhelimella mieluiten yhteyttä O44349355O
Peräseinäjoki.