Kirjaudu sisään

View Full Version : toyota halkasuruuvi


hattuvesku
22.07.2015, 07:25
Tei tommosen, oli niin oksasta kuusipölliä, ettei jaksanu kirveen kanssa taistella. Pitää varoo, ettei jää rukkanen kiinni.

mikjus
22.07.2015, 10:26
Hyvä systeemi. Tekisin itse jonkun vastaavan mutta kun ei ole enää ulosottoa paikalla. Pitää varmaan joku toyota valjastaa vain ruuviksi:D

Luoppis
22.07.2015, 22:10
Ai mitennii pelkäks ruuviks? Meinaatko et olis liian brutaalia käyä esim. kaupungilla tollanen pikku halkasuruuvi etupuskurin jatkeena :D Eihän toi vaatis ku jonku kannen ton ite ruuvin päälle ni vois huoletta käyä kaupassa ja vaikka missä ihmisten ilmoilla ja sit aina tarpeen vaatiessa pilkkoa puita :cool:

Nikuzai
23.07.2015, 19:15
Ai mitennii pelkäks ruuviks? Meinaatko et olis liian brutaalia käyä esim. kaupungilla tollanen pikku halkasuruuvi etupuskurin jatkeena :D Eihän toi vaatis ku jonku kannen ton ite ruuvin päälle ni vois huoletta käyä kaupassa ja vaikka missä ihmisten ilmoilla ja sit aina tarpeen vaatiessa pilkkoa puita :cool:



Veneen potkuri siihen ja kattelemaan ihmisten ilmeitä kun pyörittelis sitä liikenne valoissa :D



Vinssin rumpuakselihan taitaa pyöriä ruuvikäytössä, niin miten se on laakeroitu?

hattuvesku
23.07.2015, 20:06
Toyotan alkuperäinen vaijerikelan vapautusvipu näkyy ilmakuvan oik. reunassa. Eli ei pyöri rumpu. Samas kuvas 60 senttinen puolikuiva kuusi vaati ykkös vaihteen ja ihan pienen pintakaasun. Kakkosel tyhjäkäynnil meinas sammuu.

Nikuzai
24.07.2015, 07:39
Toyotan alkuperäinen vaijerikelan vapautusvipu näkyy ilmakuvan oik. reunassa. Eli ei pyöri rumpu. Samas kuvas 60 senttinen puolikuiva kuusi vaati ykkös vaihteen ja ihan pienen pintakaasun. Kakkosel tyhjäkäynnil meinas sammuu.


Eli rummun akseli pyörii siinä vaijeri rummussa sisällä kannattaa katella et ei leikkaa kiinni

wikke
24.07.2015, 08:13
Muut liikkuu paitsi se itse kela.

Edit: Myöhästys...

turakki
24.07.2015, 12:04
Toyotan alkuperäinen vaijerikelan vapautusvipu näkyy ilmakuvan oik. reunassa. Eli ei pyöri rumpu. Samas kuvas 60 senttinen puolikuiva kuusi vaati ykkös vaihteen ja ihan pienen pintakaasun. Kakkosel tyhjäkäynnil meinas sammuu.

Sen verran hitaasti taitaa rummun akseli pyöriä ykkösellä tai kakkosellakin, että lämpöä ei ihmeemmin synny, jos vain on jotain liukkaria välissä.

Hieno viritys, itsekin joskus suunnittelin. Onkos tuossa työskentelykorkeus sopiva?

bluevan
24.07.2015, 13:17
Ehdottomast ilmapussit seuraavaks et saa ergonomisen työasennon :)

G280E
24.07.2015, 15:51
Tei tommosen, oli niin oksasta kuusipölliä, ettei jaksanu kirveen kanssa taistella. Pitää varoo, ettei jää rukkanen kiinni.


Hyvä oivallus laittaa toi kiila kierukan alle!muuten vois kimuranttisyinen kalikka kiilata ittensä pahoin ruuvin alle ja vääntää kara akselii ylöspäin..ennenkin taidettu värkkäillä ruuvien kans:)

hattuvesku
26.07.2015, 07:23
Työkorkeus aika matala. Aluks meinasin laittaa ketjulla ruuvin ylemmäks, mut onneks tulin tajuihin, ja totesin, et on helpompi ajaa keula pukeille. Rakensin tohon ruuvipöydän sivulle vielä lisäpöydät, ettei tarvii nostella palikoita kokoajan maasta.

upi_268
28.07.2015, 22:39
Tei tommosen, oli niin oksasta kuusipölliä, ettei jaksanu kirveen kanssa taistella. Pitää varoo, ettei jää rukkanen kiinni.

mulla on tuommomen viritys

jamba
29.07.2015, 14:37
mulla on tuommomen viritys

Tota on jo pakko kehua! Hyvän ja turvallisen näkönen systeemi, mua on aina hirvittänny noi ruuvihalkaisimet.