Kirjaudu sisään

View Full Version : Mercyry 60

Nisse
07.07.2015, 20:38
Onko kellään kokemusta,startti pyörii,mutta ei lyö sitä vetoratasta hammaskehälle?missä vika?

Jjurva
07.07.2015, 21:17
Laita vähä jotaki rasvaa ("crc":tä, moottoriöljyä tai vastaavaa) siihen startin akselille rattaan ja akselin väliin nii eiköhän se siitä.

Heguli
08.07.2015, 04:59
Jos ei voitelu auta niin varovasti naputtele siihen startin päähän, siellä on solenoidi jumissa tai rikki. Viimeinen konsti on uusia koko starttimoottori. Kuinka vanhasta koneesta puhutaan ?

G280E
08.07.2015, 18:13
Jos ei voitelu auta niin varovasti naputtele siihen startin päähän, siellä on solenoidi jumissa tai rikki. Viimeinen konsti on uusia koko starttimoottori. Kuinka vanhasta koneesta puhutaan ?

näis ei taida olla solenoidii..nousee vain startin akselin nopealla pyörimisliikkeellä harvaa kierrettä myöten ylös hammaskehälle,käyntiin lähties hammaskehä potkasee sen takas hentosen jousen saattelemana.
mä kans laittasin jotai meininkii sinne ja herkistelisin sen hyvin liikkuvaksi.
nii,olisko uusissa sit erilain..ei ole kovin uusii tullu käpisteltyy..

Nisse
08.07.2015, 21:25
Joo,mun mielestä kanssa nousee pyöriessä ylös,eli kokeillaan herkistelyä.

Heguli
09.07.2015, 07:19
näis ei taida olla solenoidii..nousee vain startin akselin nopealla pyörimisliikkeellä harvaa kierrettä myöten ylös hammaskehälle,käyntiin lähties hammaskehä potkasee sen takas hentosen jousen saattelemana.
mä kans laittasin jotai meininkii sinne ja herkistelisin sen hyvin liikkuvaksi.
nii,olisko uusissa sit erilain..ei ole kovin uusii tullu käpisteltyy..

Piti oikein käydä kurkkaamassa omasta peräprutkusta ja näinhän se näemmä on, ilman solenoidia mennään näissä.

vellihousu
09.07.2015, 11:00
Mulla oli ajoleikkurissa sama onkelma. Vaikka kasin tuntu liikkuvan herkästi niin tartti liukastetta että jaksaa heittää sen rattaan kehälle.