PDA

View Full Version : Kesä hessut....

H_Nietu
02.06.2015, 17:18
Tyhmälle koitetaan saada lisää järkeä ja näkemystä.... :D :D :D
Mulla kesä hessuna aivan mieletön kaveri....
Lukion päästötodistuksen KA. tasan 10:nen.
Kaveri kirjoitti 6 ainetta joista 6 laudaturia.

Millasia teillä?

Eli pystyn pitämään piiiiitkän kesäloman ja tekeen muulloin kesäajan 3-4 päivää viikossa..... jolloin jää hivenen enemmän aikaa omille tekemisille.

G280E
02.06.2015, 17:59
Tää talvi tauno ei tajuu tästä hölkäse pölähtävää..kesä hessu?kuin noi hepen laudaturit pääs vaikuttaan sun pitkiin lomiin?
täys mysteeri,mut tää tyhmä tarviiski,lisää järkee ja näkemystä..
Avaas vähän enemmän tätä??
onks tää jotenki verrattavis kesäheilaan!!:D ootko siis rainbow jengii vai?
sitäkö tää juttu on?
erilaine kaapista poistumine:)

lavanelikko
02.06.2015, 18:15
Tää talvi tauno ei tajuu tästä hölkäse pölähtävää..kesä hessu?kuin noi hepen laudaturit pääs vaikuttaan sun pitkiin lomiin?
onks tää jotenki verrattavis kesäheilaan!!:D ootko siis rainbow jengii vai?
sitäkö tää juttu on?

Eiköhän tuo liity siihen, että KÄYTÄNNÖSSÄ fiksuksi todetulle henkilölle voi antaa enempi vastuuta ja näin ollen (ilmeisesti) yrittäjä voi pitää satunnaisia vapaapäiviä viikolla. Tällä ei ole suoranaisesti mitään tekemistä minkään todistuksen kanssa, mutta kyllä ne jonkinlaista suuntaa antaa henkilöstä.

vartiainen
02.06.2015, 18:21
Meillä on viimekesinä ollut nousussa sellainen trendi että kesätyöt jätetään kesken työolosuhteiden takia, heitetään pyyhe kehään. Kesätyöläisiä meillä on noin sata ja viimevuonna kymmenen jätti leikin kesken. Muuten kesähessujen "laatu" on pysynyt samanlaisena kuin ennenkin. Nuoret tekevät rahanhimossaan hyvin töitä. Meidän vakkareiden lomiin tai viikkotunteihin ei kesähessujen skilsseillä tai laudatureilla ole mitään vaikutusta. Kesälomaa on vuorossa 24 päivää ja sen pituinen se.

H_Nietu
02.06.2015, 18:26
onks tää jotenki verrattavis kesäheilaan!!:D soot siis rainbow jengii vai?
sitäkö tää juttu on?

Ehkä sulle.... :D
Kaveri sai jotain korkea-arvoisia stipendejäkin.. en viitsi käydä eritteleen niitä....Toivottavasti kaverista kuullaan vielä tulevaisuudessa, tosin jotain järkevämpää kun multa. :D
Sateenkaari porukat erikseen...enkä edes omista S-etu korttiakaan... ehkä sun osastolla.... :D :D :D
Ennen juhannusta tulen käymään Pöljien kaupungissa..... voit YV:llä ilmoittaa jos haluat tavata. :D :D :D
Lomista...kesähessu pystyy hoiteleen kaiken tarvittavan kesäaikaan....eli vihdoinkin riitävän pitkä kesäloma jota ei ole ollut 15:sta vuoteen.
Ja lopuksi kesäheiloista...joiden kanssa ollut viimeaikoina riitävästi aktiivista toimintaa....:D :D eikä tarvii edes sinisiä nappeja.... :D :D, kun parempien puoliskojen puolen gravitaatio, viehätysvoima ja Äo on ollut kohillaan.... :D
Ja valitettavasti ei voi aukaista enempää :D :D
Ja lopuksi:
Tulkoon..... niiin rakkaus niin kuin rikkauskin....toiseen sukupuoleen....tarpeen mukaan.. :D oman ikäisiin tai sopiviin.. :D
https://www.youtube.com/watch?v=us8dNfjRLEQ

Calmari
02.06.2015, 18:54
Tyhmälle koitetaan saada lisää järkeä ja näkemystä.... :D :D :D
Mulla kesä hessuna aivan mieletön kaveri....
Lukion päästötodistuksen KA. tasan 10:nen.
Kaveri kirjoitti 6 ainetta joista 6 laudaturia.

Millasia teillä?

Eli pystyn pitämään piiiiitkän kesäloman ja tekeen muulloin kesäajan 3-4 päivää viikossa..... jolloin jää hivenen enemmän aikaa omille tekemisille.
No joskus oli kaverina joka oli alottanu koulun sri-lankas englanniks tietty, sit suomee yms. pirun fiksu kaveri ja ilo oli tehä sen kans töitä, nykyisin neurokirurgi.

G280E
02.06.2015, 18:55
Hah hah..totta mä vissii tiedän kesä hessut..tulihan tähänki 0-vastauksen threadiin vähä säpinää:D :D :D
PROVOOOOOOOOOO....HALOOOOO...:D :D :D mäki oon tyhmä oppinu teiltä tekeen noit nauravia hymiöit...vai tyhmä minä...."ehkä sulle"hah hah...

H_Nietu
02.06.2015, 18:59
No joskus oli kaverina joka oli alottanu koulun sri-lankas englanniks tietty, sit suomee yms. pirun fiksu kaveri ja ilo oli tehä sen kans töitä, nykyisin neurokirurgi.

Voi olla mutta onneksi keksivät lukukausimaksut vapaamatkustajille.... :D

Hah hah..totta mä vissii tiedän kesä hessut..tulihan tähänki 0-vastauksen threadiin vähä säpinää:D :D :D
PROVOOOOOOOOOO....HALOOOOO...:D :D :D mäki oon tyhmä oppinu teiltä tekeen noit nauravia hymiöit...vai tyhmä minä...."ehkä sulle"hah hah...

Mä nään vaan valkoosta..... :D :D
Ilmmoottelehan päivää.....

Silti nuorisossa muhii meidän tulevaisuus.
Ja niidän pitää oppia kaikki se mitä me osataan ja paljon enemmän ja muutakin jotta he voivat olla viisampia kuin me.
Mahdollisesti saada kriittisen kansantalouden kurjuus balansssinn ja mahdollisesti vielä enemmän.....

lavanelikko
02.06.2015, 20:09

Mä nään vaan valkoosta..... :D :D
Ilmmoottelehan päivää.....

Silti nuorisossa muhii meidän tulevaisuus.
Ja niidän pitää oppia kaikki se mitä me osataan ja paljon enemmän ja muutakin jotta he voivat olla viisampia kuin me.
Mahdollisesti saada kriittisen kansantalouden balansssinn ja mahdollisesti vielä enemmän.....

Kerrankin N_Hietun kanssa samaa mieltä tästä nuorisosta...

lavanelikko
02.06.2015, 20:13

Mitähän ihmettä mahdat tarkoittaa noilla kommenteilla???

HV
02.06.2015, 20:20

Mitähän ihmettä mahdat tarkoittaa noilla kommenteilla???

Kerranki oli hyvä kommentti näissä turhissa topikeissa :D:D:D
Mut pitääkö sun nietu nyt vittu kaikki fiksu nuoriso myrkyttää noilla ajatuksillas :D:D:D ;)

Calmari
02.06.2015, 20:21

Kerro ihmees lisää näist lukukausimaksuist Suomen kansalaisille jotka joutuneet alottamaan koulunsa ulkomailla kun ihan kanta-Suomalaiset vanhemmat on olleet siellä töissä ? Tuleeks miu lapsille lukukausimaksut jos meen töihi ulkomaille ja otan perheen mukaan, siis sen jälkee ku palaan Suomee ? Perkule jatkos rauhanturvaajat takas yhteiskuntaan vastanottokeskuksen kautta.

bj45lava
02.06.2015, 20:43
Perus umpijäärien sata vuotta sitten opittujen asioiden tyrkyttämisellä nuorisolle ei välttämättä rakenneta valoisampaa tulevaisuutta.

Ja toisaalta noilla papereilla ei välttämättä pitkälle päästä, se mikä paperilla näyttää hyvältä yleensä jää vajaaksi sit muissa ominaisuuksissa se on nähty.

H_Nietu
02.06.2015, 21:00
Perus umpijäärien sata vuotta sitten opittujen asioiden tyrkyttämisellä nuorisolle ei välttämättä rakenneta valoisampaa tulevaisuutta.

Ja toisaalta noilla papereilla ei välttämättä pitkälle päästä, se mikä paperilla näyttää hyvältä yleensä jää vajaaksi sit muissa ominaisuuksissa se on nähty.

Että näille lahjakkaille kirja viisaille käytännön elämä tulee tutuksi ns. viisalla iällä eikä opin ja erehdyksen kautta.... jos ne nyt edes niin viisaita ovat. Silti haluan kysyy onko meillä vanhuksilla parempia..... ????

Ja aina voi sanoa että vastoinkäymiset opettaa..... niin kuin mun tai monen muun kohdalla....Silti elämä on parempi ilman niitä.....

Viisat nuoret osaavat kohdistaa energiansa kohti oikeita suorituksia......

Vanhempana sen näkee kannattiko vai ei....... :D :D :D

baxxter
03.06.2015, 07:03

Jollain aloilla on myös sellainen todettu, että opiskellessa karttuu taito opiskella. Esimerkiksi tiedon etsiminen ja sisäistäminen, myös muilla kielillä. Uutta tietoa saattaa olla helpompi omaksua, kun on koulussa perehtynyt alojen perusteisiin.
Silti kouluja käymätön itselleen sopivassa hommassa on moninverroin parempi kuin korkeasti koulutettu hommassa johon ei sovi..

H_Nietu ja G280E tuottaa sellaista tekstiä, että ei jaksa enää edes yrittää lukea ja ymmärtää, eli niihin on huono kommentoida..

Reisrdok
03.06.2015, 10:28
Jollain aloilla on myös sellainen todettu, että opiskellessa karttuu taito opiskella. Esimerkiksi tiedon etsiminen ja sisäistäminen, myös muilla kielillä. Uutta tietoa saattaa olla helpompi omaksua, kun on koulussa perehtynyt alojen perusteisiin.
Silti kouluja käymätön itselleen sopivassa hommassa on moninverroin parempi kuin korkeasti koulutettu hommassa johon ei sovi..

Väittäisin että nykyään jo, ja varsinkin tulevaisuudessa erityisesti, korostuu tiedonhakutaidon tärkeys. Voi olla hyvä opettelemaan ulkoa ja muistamaan, mutta ei silti välttämättä kykeneväinen hyödyntämään muistamaansa. Minkä ihmeen takia täytyisi päntätä ulkomuistiin valtava määrä tietoa, kun lähestulkoon kaikki maailman tieto ja taito löytyy taskusta?

Yleissivistys totta kai on hyvä asia. Mutta vain tiettyyn rajaan asti. Nykyään kun kohta aivan kaikessa vaaditaan erityistutkinnot ja pätevyydet, yleismies jantusia tarvitaan (valitettavasti) aina vain vähemmän ja vähemmän. Täytyy joko tietää omasta kapeasta alastaan lähestulkoon kaikki eikä paljon mistään muusta mitään, tai sitten syntyä ihmelapseksi jolle aivan kaikki on yksinkertaista. Me normaalit ihmiset kenelle aivan kaiken osaaminen on mahdotonta, jää ainoaksi vaihtoehdoksi oman alansa rautainen osaaminen ja jatkuva ylläpito. Sitten kun halutaan tehdä jotain oman alan ulkopuolelta, tiedonhakutaito + löydetyn tiedon soveltamiskyky astuvat tärkeään asemaan. Kaikkea ei voi osata, mutta aina voi opetella ja matkia muita. Ennen heitin aina tylsän poranterän roskiin, sitten katsoin juutuubista kun vanha parta näytti miten se teroitetaan mirkelillä. Nyt hiekkavalan alumiiniosia vanhoista kaljatölkeistä ja työstän ne omatekoisella CNC jyrsimellä.

Sille mitä jokainen meistä voi tehdä, ei varsinaisesti lopulta ole paljonkaan rajoja. Aivot ovat lihas mitä täytyy jatkuvasti harjoittaa. Ja meiltä kaikilta semmoiset löytyvät. Niitä kun jaksaa aikansa rääkätä niin lopulta yllättää itsensä uudestaan ja uudestaan. Päästä kaikki lähtee, kädet kyllä seuraavat perässä. Ihmiset ne avaruusraketit rakentavat eivätkä mitkään alienit. Lahjakkuus tietty helpottaa asioita mutta ei ole välttämätöntä.

Mjaahas jos sitä töitä taas jatkaisi..

G280E
03.06.2015, 12:35
kuulkaahan nyt.minä vain ja ainoastaan herätin topicin eloon ja hyvin se näyttikin toimivan.ennen viestiäni,ei yhtään vastausta,jälkeen...pieni provkaatio saa ihmeitä aikaan..eri asia on ihmiset jotka vain ei ole rakennettu ymmärtämään;)

Palex
03.06.2015, 13:42
kuulkaahan nyt.minä vain ja ainoastaan herätin topicin eloon ja hyvin se näyttikin toimivan.ennen viestiäni,ei yhtään vastausta,jälkeen...
Niin no, kerkeshän tämä topicci olla pystyssä jopa rapiat neljäkymmentä minuuttia, ennen kuin aloit provoa heittämään.:rolleyes::D

Ja mitä kesähessuihin tulee, niin huomenna kuulemma tulee joku apumies harjottelemaan. Saas nähdä millanen tapaus.:)

G280E
03.06.2015, 16:28
Hmm..Ihme kuin vakavana asiana joku pitää tällasta leikin laskua,sitä niinku täyden päivän yrittää sinnitellä töis asiallisen/näennäisen vakavana,ei sitä jaksa koko lopunpäivää synkistellä.Pää osinhan tulee tääl käytyä vapaa aikana ja tulee sillon otettua hieman rennommin,noin niinkus ajatusmaailmallisestikkin,ei kait tääl kukaan töissä ole...vai onko,en mä tiedä..perjantai iltojen viestit saattaa pitää sisällään tunteekkaampaa tekstuuria,ku normi arki iltoina,kai sekin on jollain tasolla sallittua?

Baxxterin kommentti...hmm.. Voi oikeestaan muuta sanoa,ku et ihmetyttää suuresti,eli en kyllä ymmärrä minäkään..sen ymmärrän et toimit jonkin ryhmän äänitorvena täs asiassa ja haluat sillä hyväksyntää piirissäsi"onhan tästä,mitä ilmeisimmin ollut ollu puhetta"

Noo mä näitä niin vakavasti ota,älkää ottako tekään,hitusen on henki tääl muutunu,elämä on ja olkoon.
Ei ketään pidä tuomita siit hyväst jos ei jotain,tai jonkun kirjoituksia,esim. täällä ymmärrä,son toinen juttu jos siihen tarvii takertua ihan niin jumalattomalla vakavuudella ja paatoksella,että paska lentää seinille ja roiskuaa naapurin portaille asti.

On sit ilmeisesti myös täällä aikojen alusta asti olleita aktiiveja,jotka kokee saitin jotenkin niin omakseen ettei tääl voi sallia valtaväyläajattelusta poikkeavuuksia,taas mennään lakoonisuutta kohti,niin että tanner tömisee ja aitaa kaatuu..mutta mute päällä,voi vain kuvitella miltä se voisi kuulostaa livenä.

Eli ei täs ruudun ääres istuksita hampaita kiristellen,hakata näppistä sormenpäät hellinä.huonekalutkin on viel pysyny entisensä näköisinä.

Edelleenkin tällä saitilla on viihtyisä kompastella.en kanna kenelleen kaunaa kirjoituksistaan,enkä todellakaan tule niin tekemäänkään..joskus luja otatus jossain topicissa on viihdyttävämpää ku topicissa jossa laumalle lampaita joku huutaa bää ja lauma vastaa monin kerroin bäääääääääääää..

Tästä ny tän enempiä,hieno foorumi,upeita projektikertomuksia kuvineen,on myös innovatiivisia persoonia yllinkyllin,joista latautuu itsekin innostuun asioihin joita on lykänny..

Asiasta viestin alkuperäiseen teemaan..meill olis tänään ollu parille kesähessulle pesuhallissa hommia..jatkuu parhaillaan ilta myöhään..ja ny sit sauna lämpiään...

PS,meil tuol kotipuoles puhutellaan näit kesähessuja myös kesä esoina..siis kesäesa..tai kesäEsa,eiku kesä Esa...jotenki rimmaa paremmi..siis mun mielestä:)

JJo
03.06.2015, 16:39
Posti on ainakin saanut omat kesähessunsa töihin. Eikä varmasti oo yhtään älliä papereissa eikä päässä kun eivät osaa numeroita. Tämän viikon alusta alkaen on naapurin postit tulleet meidän postilaatikkoon.

G280E
03.06.2015, 17:32
H_Nietu ja G280E tuottaa sellaista tekstiä, että ei jaksa enää edes yrittää lukea ja ymmärtää, eli niihin on huono kommentoida..[/QUOTE]

Kiitos kuitenkin kommentistasi:) Voitaisiin toimia myös seuraavanlaisesti..kerro mulle mikä/mitkä viesteistäni kaivelee sua,joko tähän topicciin tai voit myos privana laittaa,käyn sit hoitaan ne pois sieltä häiritsemästä,mulle niistä mitää tunteen tuskajälkiä sieluuni jää:)Tuskin kenelleen muullekkaan...Tää ny on vaan tällasta..H_nietun voit sit eliminoida sopivaksi katsomallasi tavalla:)mun kaa on helppo pärjää ku kertoo vähä sääntöjen marginaaleja:)Helluillekki aina sanonnu et must on sit helppo päästä eroon;)(tää oli jäniskevennys,niinku sellane huono pikkuvitsinpoikane);)

edittii sen verran et jos ihan kaikki kirjoittamani on sun haluamallasi poisto listalla,pyydän ystävällisesti/kunnioittavasti kääntymään ylläpidon puoleen,kuten sanottu käyn tääl vapaa aikanani,enkä haluais millää käyttää lähitulevaisuuttani aktiivisesti vain viestieni poistamiseen tällä foorumilla.ylläpidolla on uskoakseni(en siis tiedä) työkalut poistaa kaikki viestini yhden klickkauksen taktiikalla:)

Voin myös niin halutessasi,poistaa nimimerkkini ja luoda uuden haluamallasi alustalla(auto alan slangis,pohjalevyratkaisu),eli voit rajata pois kaiken mikä tulevassa nicissäni voisi alkaa ärsyttään,kuulostaa hyvältä,vai..uskomatonta,mutta näin voidaan todellakin toimia:)
Koskapa minä olisin ollu vääryyttä vastaan;)

Maistraatissa voi edelleen tehdä nimen muutoksia...miltäs tää sit kuulostais???

asunnosta on sen verran velkaa etten siit mielellään viel luopuis kokonaa,mut tarvittaessa voisin laittaa tän vuokralle ja kesä kun on aluillaan telttamajoitus ei ihan mahdoton ajatus sekään:)

jotain jäi varmasti multa huomioimatta,mut näin kun netissä molemmat touhuillaan,voit ihan hyvin laittaa mulle lisä ehdotuksia tulevan varalle,kiitos jo etukäteen:)Kunhan ymmärrät että maasta pakeneminen ei ole järkevä ehdotus,pääsisin kuitenkin mistä päin maailmaa hyvänsä taas tänne häirimään..Jäisi tänne jokunen sukulainenki,tyärki kahden poijan kossin kaa ja sillai(ystäviähän tällasel hylkiöl ei ole)Hellu kyl varmaan lähtiis messiin ymmärtäessään järkevänä ihmisenä asian vakavuuden kaikessa loistossaan...
Kyl Sauna on sentäs ihan must juttu,ahhh..

edittiä toisen perään,
ajatuksena kansalais adressin kerääminen voisi tuottaa parhaiten haluamasi tuloksen..tietty määrä...no mä täs sulle selittää,tiet kyl miten se toimii,mut eduskunta käsittelyn jälkeen multa kertakaikkiaan evättäisiin mahdollisuus päästä tänne...IP osoitteeni bannattaisiin,asian varmistamiseksi supo järjestäis tänne ympärivuorokautisen tarkkailun..jos kävis sit parhaiten päin,niskurointi ja tottelemattomuus yrityksieni jälkeen,minut voitaisiin rahdata kahleissa pahamaineiseen siperiaan..tietämyksieni mukaan sieltä olis aika paha saada itseään kuuluville...ainaki jossai 1900 puolvälin tuntumis tai sinnepäin...siin voisii olla sellast äijämäistä otetta tähän touhuun...

JJo
04.06.2015, 15:57
H_Nietu ja G280E tuottaa sellaista tekstiä, että ei jaksa enää edes yrittää lukea ja ymmärtää, eli niihin on huono kommentoida..

Kiitos kuitenkin kommentistasi:) Voitaisiin toimia myös seuraavanlaisesti..kerro mulle mikä/mitkä viesteistäni kaivelee sua,joko tähän topicciin tai voit myos privana laittaa,käyn sit hoitaan ne pois sieltä häiritsemästä,mulle niistä mitää tunteen tuskajälkiä sieluuni jää:)Tuskin kenelleen muullekkaan...Tää ny on vaan tällasta..H_nietun voit sit eliminoida sopivaksi katsomallasi tavalla:)mun kaa on helppo pärjää ku kertoo vähä sääntöjen marginaaleja:)Helluillekki aina sanonnu et must on sit helppo päästä eroon;)(tää oli jäniskevennys,niinku sellane huono pikkuvitsinpoikane);)

edittii sen verran et jos ihan kaikki kirjoittamani on sun haluamallasi poisto listalla,pyydän ystävällisesti/kunnioittavasti kääntymään ylläpidon puoleen,kuten sanottu käyn tääl vapaa aikanani,enkä haluais millää käyttää lähitulevaisuuttani aktiivisesti vain viestieni poistamiseen tällä foorumilla.ylläpidolla on uskoakseni(en siis tiedä) työkalut poistaa kaikki viestini yhden klickkauksen taktiikalla:)

Voin myös niin halutessasi,poistaa nimimerkkini ja luoda uuden haluamallasi alustalla(auto alan slangis,pohjalevyratkaisu),eli voit rajata pois kaiken mikä tulevassa nicissäni voisi alkaa ärsyttään,kuulostaa hyvältä,vai..uskomatonta,mutta näin voidaan todellakin toimia:)

asunnosta on sen verran velkaa etten siit mielellään viel luopuis kokonaa,mut tarvittaessa voisin laittaa tän vuokralle ja kesä kun on aluillaan telttamajoitus ei ihan mahdoton ajatus sekään:)

jotain jäi varmasti multa huomioimatta,mut näin kun netissä molemmat touhuillaan,voit ihan hyvin laittaa mulle lisä ehdotuksia tulevan varalle,kiitos jo etukäteen:)Kunhan ymmärrät että maasta pakeneminen ei ole järkevä ehdotus,pääsisin kuitenkin mistä päin maailmaa hyvänsä taas tänne häirimään..Jäisi tänne jokunen sukulainenki,tyärki kahden poijan kossin kaa ja sillai(ystäviähän tällasel hylkiöl ei ole)Hellu kyl varmaan lähtiis messiin ymmärtäessään järkevänä ihmisenä asian vakavuuden kaikessa loistossaan...

edittiä toisen perään,
ajatuksena kansalais adressin kerääminen voisi tuottaa parhaiten haluamasi tuloksen..tietty määrä...no mä täs sulle selittää,tiet kyl miten se toimii,mut eduskunta käsittelyn jälkeen multa kertakaikkiaan evättäisiin mahdollisuus päästä tänne...IP osoitteeni bannattaisiin,asian varmistamiseksi supo järjestäis tänne ympärivuorokautisen tarkkailun..jos kävis sit parhaiten päin,niskurointi ja tottelemattomuus yrityksieni jälkeen,minut voitaisiin rahdata kahleissa pahamaineiseen siperiaan..tietämyksieni mukaan sieltä olis aika paha saada itseään kuuluville...ainaki jossai 1900 puolvälin tuntumis tai sinnepäin...siin voisii olla sellast äijämäistä otetta tähän touhuun...

Onnistuit sitten jauhamaan paskan jauhannastakin näin paljon paskaa :D :D

Ei muuta, jatkakaa samaan malliin. Minua ei haittaa vaikka tekstiä tulee, en pahoita mieltä, eikä sen takia bannia tartte kunhan pysyy kohtuullisuuden rajoissa, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.

G280E
04.06.2015, 16:37
Onnistuit sitten jauhamaan paskan jauhannastakin näin paljon paskaa :D :D

Ei muuta, jatkakaa samaan malliin. Minua ei haittaa vaikka tekstiä tulee, en pahoita mieltä, eikä sen takia bannia tartte kunhan pysyy kohtuullisuuden rajoissa, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.

Ni ja Ajattele,sun ei tarvi ku pyytää kiltisti,ni kirjoitan sinullekkin iki oman ja vielä pidemmän osuuden tänne,mutta muista käyttää lempeitä hymiöitä sit:p

baxxter
04.06.2015, 20:12

edittiä toisen perään,
Ei mikään viesti mua häiritse, kun en niitä lue. Ei vaikuta vaikka kaikki poistaisi. Varmaan kirjoittaessa tuo ajatusten virtaus on ihan loogista, mutta ainakaan mulle ei aukene mitä milloinkin haetaan takaa. Eikä mun takia tarvitse tyyliä vaihtaa.

G280E
04.06.2015, 20:28
Ei mikään viesti mua häiritse, kun en niitä lue. Ei vaikuta vaikka kaikki poistaisi. Varmaan kirjoittaessa tuo ajatusten virtaus on ihan loogista, mutta ainakaan mulle ei aukene mitä milloinkin haetaan takaa. Eikä mun takia tarvitse tyyliä vaihtaa.

Ok,ymmärrän,olet varmastikkin aivan oikeassa,ajatusvirran ulosannistani.

Nikuzai
04.06.2015, 20:54
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015060419806907_uu.shtml

Passaiskohan lie otsikkoon :confused: