M4x4
30.05.2015, 16:54
Elikkäs tommosen lehtijousellisen pajeron runkoon tarttisi iskareille tedä uudet kiinnikkeet, kun hävisivät ruostekorjauksen ohessa kokonaan pois.
Itse kysymys on kuitenkin, että onko niiden kulmalla / asennolla jotekin isosti väliä ?
Voiko ne laittaa jotenkin toiminnan kannalta paremmin tai huonommin kuin mitä vakiona on ?
Vakiona kiinnitystapit ovat akselinsuuntaiset, mutta jos ne nyt kääntäisi " menosuuntaan", niin voisiko tällä muutkosella saada jotain hyötyä tulevaisuutta ajatellen ?
Ovatpahan vakiona myös eripuolella taka-akselia nämät iskarit, joten nekin voisi nyt samalla siirtää samalle puolelle akselia. Ja muutenkin joku asiasta tietävä voisi vähän valottaa erilaisten variaatioiden vaikutusta ajettavuuteen, jos sellaista ylipäätään on. :D
Autoa ei ole ainakaan toistaiseksi vielä tarkoitus pahemmin rakennella metsään, mutta jos nyt saisi samalla tehtyä vähän " paremman ". Aluksi ainakin iskarit on tarkoitus pitää vakiona.
Itse kysymys on kuitenkin, että onko niiden kulmalla / asennolla jotekin isosti väliä ?
Voiko ne laittaa jotenkin toiminnan kannalta paremmin tai huonommin kuin mitä vakiona on ?
Vakiona kiinnitystapit ovat akselinsuuntaiset, mutta jos ne nyt kääntäisi " menosuuntaan", niin voisiko tällä muutkosella saada jotain hyötyä tulevaisuutta ajatellen ?
Ovatpahan vakiona myös eripuolella taka-akselia nämät iskarit, joten nekin voisi nyt samalla siirtää samalle puolelle akselia. Ja muutenkin joku asiasta tietävä voisi vähän valottaa erilaisten variaatioiden vaikutusta ajettavuuteen, jos sellaista ylipäätään on. :D
Autoa ei ole ainakaan toistaiseksi vielä tarkoitus pahemmin rakennella metsään, mutta jos nyt saisi samalla tehtyä vähän " paremman ". Aluksi ainakin iskarit on tarkoitus pitää vakiona.