Häänrik
27.05.2015, 21:02
Nyt tämä team NiRuNaRun huippuvarustamon luomus joutaa hyvään kotiin! Huolella rakennettu, ei mikään räpellys! Löytyy vinssiä(ei sisälly) kunnon rengasta(ei sisälly) ja korotussarjaa! Myös runkoa on lyhennetty, takaa runkopalkki katkaistu sopivalta kohdalta, ja toiselta puolelta melkein samasta kohtaa.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4575&pictureid=136222
http://forums.offipalsta.com/attachment.php?attachmentid=40998&d=1379267020
http://forums.offipalsta.com/attachment.php?attachmentid=41004&d=1379267444
Plussaa:
+puhtaat paperit
+Hyvä etupään voimansiirto, perä toimii, vetonivelet ei runksuta, ja manuaaliset napalukot (AVM?)
+NiRuNaRun varustelema
+toimiva jakis
Miinusta:
-Kori on ihan mätä. Joitain kovia kohtia löytyy, esimerkiksi tuulilasi ja takalasi.
-pari lommoa, AVK termein sanottuna "ympärivaurioitunut"
-Maalipinta on joko naarmuilla tai sitten sitä ei ole
-kaikki lamput on joko rikki tai ne puuttuu
-Kuskin ikkuna rikki.
-Kuskin oven ulkokahva rikki, mutta oveen laikatusta reiästä pystyy käyttämään mekanismia.
-Lava löytyy mutta sekin on mätä, ja siirrelty kaivurilla niin on saanu pari hassua osumaa.
-Sähköt on mitä sattuu, mutta ratin alta pilkottavista johdonpäistä kun summissa yhdistelee niin yleensä joku sähkölaite alkaa toimia, tai savuta. Yhdistely on kuitenkin helppoa, muutama johto tulee suoraan akulta, loput menee maihin.
-Runko on mätä
-jos autossa jokin muu kohta on rautaa niin sekin on varmaan mätä
-Moottori syö öljyä ihan helvetisti ja vuotaa sitäkin enemmän. Öljyä ei tartte kuitenkaan lisätä, sen verran eksyy löpöä sekaan. Tämähän tarkoittaa sitä, että öljyt on pesevät ja jatkuvasti vaihtuvat joten moottori pysyy puhtaana ja ekologisena.
-Voimaa ei ole, mutta puuttuva voima on kompensoitu sankalla voimasavulla.
-Ei lähe käyntiin ilman pilottia, hehkun rele oli jääny päälle ja auto viikon boosterin päässä, joten ne on sulanu.
-Laturi on paskana, tai sitten se ei muuten vaan toimi.
-Ei akkuja
-Laatikko on melkein kuin uusi. paitsi että kolmonen rahisee ja kahisee niinkuin olis hiekkaa laatikossa, ja nelosen ampuu pois päältä jos se edes sattuu löytymään. Vitos vaihteen kuulumisia ei juuri oo hetkeen kuullu, kun ei se jaksaisi mennä enää vitosella muutenkaan.
-Jarrut ei toimi, jostain on jarruputki poikki. jarrutella voi käsijarrulla jos sen jaksaa ensin korjata.
-Apusimpukka antaa periksi, ja sitä on myös hitsailtu, triplasimpukkasysteemi auttaa vähän ohjattavuuteen.
-Alustahan tässä toimii silleen, että se ei toimi. pysyy kaikki renkaat kuitenkin maassa jos ajaa pullonkorkin päälle.
-takaiskarit puuttuu. löytyy kuitenkin ehkä vielä nurkista jos haluaa
-karjapuskuri on vääntyilly joka suuntaan.
-Kuskin penkki puuttuu, voin heittää mukaan vaikka HJ61 jakkaran ihka aidolla TURBO-proreerauksella
-Eturipustuksen puslat aika loppu. Kilpailutilanteessa etua tuo se, että nitinän kuullessaan ihmiset kerkeää ottamaan kamerat esille.
Jotain jäi varmaan mainitsematta, mutta sekin on varmaan rikki.
Hintaa saman verran ku etuperän osilla eli 100€ koko romu, tai 350€ renkaineen (31x10,5 Insa special trackit, noin 60% pintaa)Vinssi jää uusiokäyttöön.
Jos otat ilman renkaita niin voidaan katella siihen jotku vanteet ja pyöräyttää rengasfirman romulavalta kyseisellä hetkellä löytyvät yllätysnahkat päälle.
__________________________________________________ _____
Napalukot, vetarit ja vänkärin ovenkahva myyty
Kiinni saa yyveellä, mutta tuos on numero:
O44 349 3550/henkka
Otan tämänhetkisiä kuvia ens kerralla kun käyn räntsillä
Ole nopea, tää viedään käsistä!!!
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4575&pictureid=136222
http://forums.offipalsta.com/attachment.php?attachmentid=40998&d=1379267020
http://forums.offipalsta.com/attachment.php?attachmentid=41004&d=1379267444
Plussaa:
+puhtaat paperit
+Hyvä etupään voimansiirto, perä toimii, vetonivelet ei runksuta, ja manuaaliset napalukot (AVM?)
+NiRuNaRun varustelema
+toimiva jakis
Miinusta:
-Kori on ihan mätä. Joitain kovia kohtia löytyy, esimerkiksi tuulilasi ja takalasi.
-pari lommoa, AVK termein sanottuna "ympärivaurioitunut"
-Maalipinta on joko naarmuilla tai sitten sitä ei ole
-kaikki lamput on joko rikki tai ne puuttuu
-Kuskin ikkuna rikki.
-Kuskin oven ulkokahva rikki, mutta oveen laikatusta reiästä pystyy käyttämään mekanismia.
-Lava löytyy mutta sekin on mätä, ja siirrelty kaivurilla niin on saanu pari hassua osumaa.
-Sähköt on mitä sattuu, mutta ratin alta pilkottavista johdonpäistä kun summissa yhdistelee niin yleensä joku sähkölaite alkaa toimia, tai savuta. Yhdistely on kuitenkin helppoa, muutama johto tulee suoraan akulta, loput menee maihin.
-Runko on mätä
-jos autossa jokin muu kohta on rautaa niin sekin on varmaan mätä
-Moottori syö öljyä ihan helvetisti ja vuotaa sitäkin enemmän. Öljyä ei tartte kuitenkaan lisätä, sen verran eksyy löpöä sekaan. Tämähän tarkoittaa sitä, että öljyt on pesevät ja jatkuvasti vaihtuvat joten moottori pysyy puhtaana ja ekologisena.
-Voimaa ei ole, mutta puuttuva voima on kompensoitu sankalla voimasavulla.
-Ei lähe käyntiin ilman pilottia, hehkun rele oli jääny päälle ja auto viikon boosterin päässä, joten ne on sulanu.
-Laturi on paskana, tai sitten se ei muuten vaan toimi.
-Ei akkuja
-Laatikko on melkein kuin uusi. paitsi että kolmonen rahisee ja kahisee niinkuin olis hiekkaa laatikossa, ja nelosen ampuu pois päältä jos se edes sattuu löytymään. Vitos vaihteen kuulumisia ei juuri oo hetkeen kuullu, kun ei se jaksaisi mennä enää vitosella muutenkaan.
-Jarrut ei toimi, jostain on jarruputki poikki. jarrutella voi käsijarrulla jos sen jaksaa ensin korjata.
-Apusimpukka antaa periksi, ja sitä on myös hitsailtu, triplasimpukkasysteemi auttaa vähän ohjattavuuteen.
-Alustahan tässä toimii silleen, että se ei toimi. pysyy kaikki renkaat kuitenkin maassa jos ajaa pullonkorkin päälle.
-takaiskarit puuttuu. löytyy kuitenkin ehkä vielä nurkista jos haluaa
-karjapuskuri on vääntyilly joka suuntaan.
-Kuskin penkki puuttuu, voin heittää mukaan vaikka HJ61 jakkaran ihka aidolla TURBO-proreerauksella
-Eturipustuksen puslat aika loppu. Kilpailutilanteessa etua tuo se, että nitinän kuullessaan ihmiset kerkeää ottamaan kamerat esille.
Jotain jäi varmaan mainitsematta, mutta sekin on varmaan rikki.
Hintaa saman verran ku etuperän osilla eli 100€ koko romu, tai 350€ renkaineen (31x10,5 Insa special trackit, noin 60% pintaa)Vinssi jää uusiokäyttöön.
Jos otat ilman renkaita niin voidaan katella siihen jotku vanteet ja pyöräyttää rengasfirman romulavalta kyseisellä hetkellä löytyvät yllätysnahkat päälle.
__________________________________________________ _____
Napalukot, vetarit ja vänkärin ovenkahva myyty
Kiinni saa yyveellä, mutta tuos on numero:
O44 349 3550/henkka
Otan tämänhetkisiä kuvia ens kerralla kun käyn räntsillä
Ole nopea, tää viedään käsistä!!!