Rouveri
24.05.2015, 15:54
Vaihtokaupoissa tuli tämmöinen ln46 hiluxi. Projekti nimi tulee kun toiselta puolelta on Hilux kylkilaatasta tippunut H jonnekkin matkan varrelle :). Kaikkea pientä tuli tehtyä alkuunsa purin etuakselin levällee ja vaihdoin vetoakselien stefat+tiivisteet. Yllätys oli että murrokset ei olleet väljät losot. Joten uudet vassut sisään kääntöpäähän ja kasaan. Samalla vaihdoin etukardaani ristikon peränpäähän.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7458&pictureid=176442
Tähänhän on laitettu 3" jousikorotus sarja + 60mm koria korotettu Alla oli 37"12.5" Goodyearin yllättävän hyväkuntoiset "mutarenkaat" Kone on vaihdettu 2l-t moottoriin ja ilmeisesti HJ tehostettu simpukka laitettu paikoilleen. Myös Ct26löytyy kera pajeron intercoolerin :D.. Pumpussa kuulopuheiden mukaan mitä edellinen omistaja sanoi isompi nestepää.. Vetää ainakin alhaalta asti iloisest ja ahtaa noin 1.5baria.. Yksi vaihdelaatikko oli jo edellisellä omistajalla antautunut. Tuossa vielä toinen kuva
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7458&pictureid=176441
Tarkoitus olisi tehdä kesälomalla Flatbedi ja laittaa taaksekkin vinssi paikoilleen kun hyllystä löytyisi vanha Gewin12000Libsin virveli.. Runko on yllättävänkin hyvä mutta lava alkaa ollaa ehtoopuolella.
Olisi mukava jos tämän auton rakentaja näkisi tämän palstalla olisi muutama kysymys tekniikkaan liittyen mikä paikoilleen laitettu.. Tuntuu että perät on välitetty koska noilla 37" mennään hiljempaa vauhtia mettässä mitä millään maasturilla mikä mulla on ollut 33" alla. Vertailupohjaa löytyy HJ60,d21KC,D22Kc,pajero pitkä jnejne..
Myös ulkopuoliset turvakaaret olisi kiva tehdä. Onkohan ne lailliset tieliikennepeliin?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7458&pictureid=176442
Tähänhän on laitettu 3" jousikorotus sarja + 60mm koria korotettu Alla oli 37"12.5" Goodyearin yllättävän hyväkuntoiset "mutarenkaat" Kone on vaihdettu 2l-t moottoriin ja ilmeisesti HJ tehostettu simpukka laitettu paikoilleen. Myös Ct26löytyy kera pajeron intercoolerin :D.. Pumpussa kuulopuheiden mukaan mitä edellinen omistaja sanoi isompi nestepää.. Vetää ainakin alhaalta asti iloisest ja ahtaa noin 1.5baria.. Yksi vaihdelaatikko oli jo edellisellä omistajalla antautunut. Tuossa vielä toinen kuva
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7458&pictureid=176441
Tarkoitus olisi tehdä kesälomalla Flatbedi ja laittaa taaksekkin vinssi paikoilleen kun hyllystä löytyisi vanha Gewin12000Libsin virveli.. Runko on yllättävänkin hyvä mutta lava alkaa ollaa ehtoopuolella.
Olisi mukava jos tämän auton rakentaja näkisi tämän palstalla olisi muutama kysymys tekniikkaan liittyen mikä paikoilleen laitettu.. Tuntuu että perät on välitetty koska noilla 37" mennään hiljempaa vauhtia mettässä mitä millään maasturilla mikä mulla on ollut 33" alla. Vertailupohjaa löytyy HJ60,d21KC,D22Kc,pajero pitkä jnejne..
Myös ulkopuoliset turvakaaret olisi kiva tehdä. Onkohan ne lailliset tieliikennepeliin?