PDA

View Full Version : K5 6.2d 1979 projekt


blazer 79
17.05.2015, 23:34
Tällänen, Blazer,vm.1979,6.2 diesel,3 vaihteinen ,manuaali taka-akseli, 12 bolt, ja etuakseli 10 bolt, tuli haettua 2010 loppukesästä. ensi vaan ajeltiin laitettiin 31" tilalle 35" at:teet leimasinkin 2 vuotena peräkkäin tehden vain pakolliset korjaukset60208

blazer 79
18.05.2015, 01:12
tossa kuva 2010 vähä isommat renkaat ja yks värine :)

blazer 79
18.05.2015, 01:14
2011 vuoden alussa rikottiin etuperä (omaa hölmöyttä) murikka halki ja hankittiin 10bolt akselit eteen ja taakse takana oli valmiiksi kemppi edessä avoin

blazer 79
18.05.2015, 01:21
2011 piti vähä touhuu jotain ,palkkipuskurit,palkkihelmat,korinkiinnitys kohdat tuli hitsailtua ja vähä koppaakin, vinssi asennettua ja kumit vaihtu 36x16,5x15 dick cepekkeihin.

blazer 79
18.05.2015, 01:35
tossa viimesiä kuvia 2011 kun oli ajossa sittemmin ajeltiin siirtokilvillä pikku ajeluita ja 2012 alkuvuodesta auto jäi seisomaan takaperän peltikopan antauduttua (suoja oli valmiiks tehtynä odotti asennusta :D) välitys meni niin tuli päähän pisto et pitää hommata dana 60 eteen ja 14 bolt taakse ja että pikkuperiä ei enään alle laiteta eikä auto liiku ennen sitä. No sehän ei ollut helppo rasti että löydät tollasen akseli parin ja vielä kohtuulliseen hintaa (niinku kaikki tietää) ,mutta pitkän odottamisen jälkeen 2015 alkuvuodesta tuli viesti että mulla olis tollanen akseli paketti tulossa myyntiin ja akselit oli vielä siedettävän matkan päässä 7km kotipihasta :) samasta paikasta tarttui myös mukaan highsteer kitti ja ranchon lehtipakat. nyt on pikkuhiljaa alotettu mitä nyt on muilta harrastusta haittaavilta menoilta ehditty.

blazer 79
18.05.2015, 01:41
kopan nostoa

Gary Grand
18.05.2015, 08:36
On nää isokoppaset vaan niin "kauniita"..:cool: No, katsojastahan se riippuu.:p:D
Moneen kertaan harmittanu, kun piti aikanaan oma K10 myydä pois.

Nuo neliskanttiset ajovalot tuli muuten vuonna -80.

veijon-esso
18.05.2015, 09:02
Hyvä hyvä, lisää tälläsiä! Meinaatko dieselin säilyttää paikallaan ja oliks tää siis manuaali? eiks ne oo nelivaihteisia vai meinasitko että kolme ajeluvaihdetta ja sit se ryömityspykälä?

blazer 79
18.05.2015, 10:02
Hyvä hyvä, lisää tälläsiä! Meinaatko dieselin säilyttää paikallaan ja oliks tää siis manuaali? eiks ne oo nelivaihteisia vai meinasitko että kolme ajeluvaihdetta ja sit se ryömityspykälä?

Vähä on kahen vaiheilla että vaihtais bensaan. Juu 4 vaihteinen ryömimis pykälä mukaan lukien

blazer 79
18.05.2015, 21:23
Tollasta roinaa hankittu tänä vuonna. etuperä dana 60 35 booriset vetarit lukkona spartanlocker ja takaperä 14 bolt detroitlocker automaatti lukolla ja cadillacin satuloilla, ranchon lehtipakat ja ne takapakkojen takakiinnityksen muutos palikat vielä ku sais vanteet rakennettua noitten 39,5x15x15 tsällien sisälle :D.

blazer 79
18.05.2015, 21:26
Vielä pitäis ainaki löytää uus pääjarrusylinteri ja ohjaussimpukka :)

veijon-esso
19.05.2015, 08:40
15" vanne voi tehä aika tiukkaa, mut onnistunee jarruja pienentämällä. Mä laitoin suosiolla 16" ja isot orkkisjarrut.

blazer 79
19.05.2015, 14:13
15" vanne voi tehä aika tiukkaa, mut onnistunee jarruja pienentämällä. Mä laitoin suosiolla 16" ja isot orkkisjarrut.

sitä kattelin kans et joutuu vähä hiaseen satulaa mut ei onneks tarvii paljoo tulee niin pieni backspace. Minkä moinen jarrupääsylinteri ja simpukka sulla on.

blazer 79
23.05.2015, 11:37
Nyt saatu vähä purkuhommia eteenpäin

blazer 79
23.05.2015, 11:40
runko ja kone pestynä

blazer 79
23.05.2015, 11:43
Olihan se runkokin simpukan kiinnitys kohdasta halki niinku epäilinki sit pitäis rupee rakentelee uusia kiinnityksiä sum muuta ennen rungon puhallusta.

blazer 79
23.05.2015, 11:47
simpukan kohta