PDA

View Full Version : Viina on minulle ongelma


tuska
03.01.2003, 15:26
Arvoisa tohtori,

Viimeisen parin kuukauden aikana olen yrittänyt juoda itseäni monta kertaa humalaan siinä epäonnistuen. Työnantajani ei ole antanut minulle sopivia vapaapäiviä asian korjaamiseen ja minulle on myös kerrottu, ettei töissäkään saisi olla humalassa. Olen onnistunut korvaamaan alkoholin tilapäisesti lisääntyneellä nuuskan käytöllä ja sikareiden polttamisella.
Nyt olen onnistunut nuolemaan persettä niin lahjakkaasti, että kieleni alapuolikin on aivan ruskea. Suussani maistuu ihmispaskalle ja toivonkin, että 9 päivän vapaat ovat sen arvoiset. Kaipaisinkin neuvoja kuinka voisin päästä jo ensimmäisenä päivänä nopeaan nousuun ja pitämään humalatilan yllä seuraavan viikon ajan.

Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

PS. Pystyisitkö järjestämään minulle vapautuksen palveluksesta täysin palkkaeduin?

Hannu
03.01.2003, 15:33
Parahin tuska,

En tiedä minkälainen ihminen työnantajasi on, mutta minä en ole koskaan kuullut työpaikasta missä ei saisi olla humalassa.

Olet varmaankin käsittänyt työnantajasi väärin. Asiahan on näin että humalassa saa olla aina, mutta joskus sitä kannattaa yrittää hieman peitellä.

Suosittelen että menet vaan rohkeasti humalassa töihin. Kannattaa kuitenkin muistaa pari varotoimenpidettä jos työnantajasi kerran suositteli humalan piilottamista.

Vahvat kurkkupastillit peittävät hyvin viinan hajua. Kannattaa myös jättää suihkut ja muut peseytymiset väliin, ja piereskellä mahdollisimman paljon, pieni määrä laksatiivia ennen töihin menoa auttaa sopivan piereskelymäärän saavuttamista. Sanomattakin on selvää että deodoranttia ei kannata laittaa. Normaalit kehon eritteiden hajut pitävät uteliaat loitolla.

Jotta pääsisit mahdollisimman pian huipulle, suosittelisin verenluovutusta ennen juomien nauttimista. Jos verenluovutus esim. spr:n luovutuspisteessä ei ole mahdollista, voit tehdä ns. kotiluovutuksen. Syöminen kannattaa myös jättää väliin.

Toivottavasti onnistut tavoitteissasi,
.Doc.

.Doc. http://www.tohtori.fi/seksi/001.jpg