View Full Version : NLGI 00 rasvaa?
Oilywadder
19.03.2015, 19:53
Onks tiatoo mistä löytyis Tampereen seudulla puolijuoksevaa rasvaa (NLGI 00) pienemmässä
pytyssä kuin IKH:n 18kg?
Ei viitsi/pysty ostamaan tuollaista toista sataa maksavaa pyttyä tallin koristeeksi, kun tarve on vain n. kilo.
IKH, Tavo, Agrimarket, mätänet ja bultema on jo tsekattu. Ainoo josta rasvaa edes löytyi oli IKH...
aja riihimäelle niin saat iha ilmatteeks multa
Kauppiaalt kysyyn tälläst; Mobil SHC Polyrex 005 ... Mobilin sivuilt kopattua; Mobil SHC Polyrex 005 on NLGI 00 -luokan rasva, joka on suunniteltu erityisesti käytettäväksi keskusvoitelujärjestelmissä. Parannettu pumpattavuus ja liikkuvuus matalissa lämpötiloissa tekevät siitä ihanteellisen valinnan kylmässä toimiviin voitelujärjestelmiin, joita käytetään mm. elintarviketeollisuuden pakastus- tai ulkosovelluksissa. Mobil SHC Polyrex 005 -rasvaa voidaan myös käyttää suljettujen hammasvaihteiden voiteluun olosuhteissa joissa öljyvuodot voivat olla ongelma. Sen suositeltu käyttölämpötila-alue on -30 °C – 170 °C.
Vilkutin
19.03.2015, 21:05
Ihan mielenkiinnosta mihin aiot laittaa tota?
Mulla vinssin vaihteistossa tuollaista joten sinnekkö meinasit :)
Käy kipan kanssa jossain raskaskalustokorjaamolla kysymässä
Oilywadder
19.03.2015, 23:19
Huskyvinssin vaihdelaatikkoon tarttis tommosta.
Jotakuta saattaa naurattaa mutta itse olen petro canadan nlgi 2 ohentanut 220 atfllä kiinavinssiin sopivaksi.
Sittenhän naurattaa, mutta ei se hammasratas tiedä onko sen rasvan ohentanut valmistaja vai käyttäjä.
Ohuempaa että voitelee joka paikan eikä jämi rattaita, paksumpaa että pysyy ja kestää painetta, kompromissi tästä on :)