View Full Version : Kiertokangen laakerit HJ61
LöpöLassi
19.02.2015, 13:30
Osaako joku kertoa mistä sais kiertokangen laakerit HJ61 kun ei oo missään..
Ei kehtais 2 kk oottaa että sais koneen kasaan.
Kysytty jo marmori,Tamgears + puolenkymmentä puljua
savustin
19.02.2015, 13:39
Killautappa td-koneistamo turku sieltä minä osia oon kantanu hyvällä menestuksellä
LöpöLassi
19.02.2015, 14:11
Joo toytalta soittivat että 179€ ja pariin päivään..
mutta mutta kaveri jolle tulee pihi ku mikä ja pitäs kuulema halvemmalla saada..:(
Riippuu minkä ikäisestä 12h-t moottorista kyse. Kaikissa pyöreälamppuisissa kuusykkösissä on samat kk-laakerit (riippuu tietenkin onko uudempaa konetta autoon joku jo vaihtanut), kuin kuuskymppisen 2h moottorissa ja ensimmäisissä neliölamppuisissa kuusykkösissäkin vielä n.kuukauden ajan ollut nämä vanhemmat 2h moottorin laakerit käytössä(eli ilm. vanhanmalliset moottorit käytetty varastosta loppuun) eli syyskuuhuun 1987 asti.
Omissa ensikertaa avatuissa 12h-t moottoreissa on moottorinnumero 1152529 on vielä kk-laakerit samanlaiset kuin 60 mallissa ja 1157458 on jo uudemmilla laakereilla. Eli vaihdos näiden numeroiden välissä tapahtunut.
Näitä 2h laakereita saa lähes jokaisesta tarvikeliikkeestä, nämä uudemmat onkin jo hankalammat saada halvalla.
mikkoimp
20.02.2015, 12:48
mutta mutta kaveri jolle tulee pihi ku mikä ja pitäs kuulema halvemmalla saada..:(
onkos tuo sitten iso raha varmasti hyvistä laakereista jotka kestävät auton loppu iän jos ei ole vielä muita vaurioita tapahtunut?
Itse en ainakaan tarvikkena löytäny niin toyotalta suoraan ja jos alle 200e on niin kannattaa laittaa!
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=37061&page=3
Tuossahan tarinassa olen juuri todennut että ei saa tarvikkeena.
Piheys pois ja tilaa marmorilta
LöpöLassi
23.02.2015, 12:57
No piti sen verran kaivella kaverille että löysin sitte laakerit Belgiasta hintaan 80€.
Sitten kelpas.. sitä tarina ei kerro onko orkkis vai tarvike.
Eihän tolla rahalla saa ees kahta tankillista polttoainetta :confused:
Tai edes yhtä uutta rengasta...
No piti sen verran kaivella kaverille että löysin sitte laakerit Belgiasta hintaan 80€.
Sitten kelpas.. sitä tarina ei kerro onko orkkis vai tarvike.
Keroppa sitten kun näät tuotteet et onko oikeet vai soikeet:D
hinta ei paha kyllä,nuuka saa tietysti hetken odottaa osia;)
LöpöLassi
26.02.2015, 11:30
joo laakerit oli tullu eilen ja sattu vielä kerralla oikeat..:)
Oho nopeeta toimintaa! Oliko orggikset?
Eli minkä malliset oli noista kolmesta, jotka on tuossa Profi:n kuvassa? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122419
niitä löytyy kelhulta turusta itse hain HDJ-80:seen 30€ koko paketti:)
Hj-thoubi
04.03.2015, 12:36
Mistähän sais 2H moottoriin 27.5mm leveät kiertokangenlaakerit? Kapiampia löytyy kyl joka puljusta...
LöpöLassi
04.03.2015, 14:44
Eli ne oli BRT0320 mallia.
Mistähän sais 2H moottoriin 27.5mm leveät kiertokangenlaakerit? Kapiampia löytyy kyl joka puljusta...http://www.skruvat.fi/Kiertokangen-laakeri-P30155.aspx
Oisko tuo se leveämpi malli? Numero näyttäs ainakin täsmäävän vanhempaan malliin. Ja halpaan hintaan :)