View Full Version : GM:n laatikoista
Scottarissa tällä hetkellä kiinni manuaali ja np205
käykö tohon jakikseen suoraan automaatti? ja jos käy niin mikä?
helpoin tietysti etsiä koko paketti
Edited by - tare on 31/08/2005 10:51:45
ei käy.....sanottiin pankissa
(erilainen pääakseli)
t:kiltintien kekkendaali
Note! This message was posted anonymously!
JanneBlomgren
31.08.2005, 20:26
Jos np205 on 85 tai vanhempi niin ei käy tomaatit suoraan. Sitä uudemmat ovat 32 poorisia naaraita johon menee th400. Adapterin joutuu väsään/etsiin.
Kyllä jenkki on jees!
"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
minkälainen vaihteistopaketti on th350+208c (näin ilmoitettiin)?kestävyys?
kun tohon letukkaan on ollut hakusessa tomaatti manuaalin tilalle,
eikä näistä ole vielä niin kauheasti tietoa.
elikkä mitkä jakikset on kytkettäviä.. 205
ja oliko 203 jatkuvalla vetolla?
quote:
elikkä mitkä jakikset on kytkettäviä.. 205
ja oliko 203 jatkuvalla vetolla?
205 (rauta) 208 (alukoppanen) kytkettävät ja 203 rautakoppanen jatkuva.
<h3>MIKSI?? </h3>
JanneBlomgren
24.10.2005, 19:36
Kaikenhan tietysti saa rikki kun oikein yrittää. TH350 on ihan kelpo laatikko ja NP208 on melkein kaikissa USARMY K30 pickupeissa, eli noin 4500kg kokonaispainoisissa. On tarkka öljymäärästä eli jos vuotaa niin kannattaa uusia tiivisteet ennenkuin ajaa sitä liian kuivana ja siitä se ei tykkää. Eikä tykkää iskuistakaan (alumiinikuori) joten se pitää suojata hyvin. Onhan siinä hyviäkin puolia, maastovälitys 2,61 ja jos viitsii nähdä vähän vaivaa niin maavaraa saa paljon lisää jos kääntää jakista adapterista yhden pykälän. Se on kuudella pultilla kiinni siinä mutta yksi pulttien väli on pienempi kuin muut jottei sitä pysty asentamaan "väärin". Joten yhtä adapterin reikää viilaa leveemmäksi niin se käy.
Kyllä jenkki on jees!
"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Ja maastokäyttöä ajatellen toi 208 olis tosiaan hyvä 2,61 välityksen takia. Ja sit vielä tiuhemmaks menis välitys ykkösellä, jos sen 208 eteen duunailis 700 laatikon. TH-700 pitäs saada aika hyvin vahvisteltua kestämään offi ajoa tuolla Parolassa majaa pitävän automaatti korjaaja Päivisen luona.
<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--
www.formula-offroad.fi
</center>
Mites tossa np208 käännössä tarvii ottaa huomioon, pelaako vanhat kardaanit sun muut että senkun pulttaa irti ja viilaa yhen reiän ja takasin kiinni?
Fuck The Aerodynamics!
It´s Power That Counts.
JanneBlomgren
24.10.2005, 20:26
Niin onhan siinä tosiaan "vähän" muutakin kun nyt alkoi muistelemaan.
Takakardaaniin tämä ei vaikuta mitenkään koska lähtö on keskellä, eli kiertopisteen keskellä myös.
Etukardaani saattaa jäädä lyhyeksi koska kun sen lähtö siirtyy ylemmäs kasvaa etäisyyskin.
Lattia tulee vastaan! Korinkorotus jos on niin vähemmällä pääsee mutta en ole varma riittääkö edes 3"? Voi olla että vielä joutuu takomaan lommoa lattiaan jotta paketti mahtuu. Itsellä on käännetty kaksi pykälää toiseen suuntaan eli vaaterissa mutta toiseen suuntaan ja lattiaa vajaa neliömetri korotettu/uusittu.
Shifterin tankoa voi olla että joutuu säätämään mutta homma ei ole paha.
Saattoi siinä olla muutakin mutta nämä nyt tuli mieleen.
Kyllä jenkki on jees!
"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja