Killman
28.08.2005, 04:12
En tiedä mikä topikki tässä olisi oikea, että mitä muutoksia missäkin EU maassa kilvissä olevaan autoon saa tehdä mutta Puolassa tää menee näin:
Turisti: ei mitään sääntöjä (yleensä originaaleja, meidän Fun?), kaikki kilvissä. Omat reitit.
W: ei vinssiä mutta kaikki muu sallittu (ihan mitä korotuksia ja renkaita vaan). Kaikki autot kilvissä. Vaikeemmat reitit.
E(xtreme): kaikki sallittu (kaikki korotukset yms nelipyörä ohj.- etc.). Mutta Huom! Kaikki autot kilvissä. Vaikeimmat reitit.
Joka ainoa pirssi on kilvissä ja katukelpoinen. Täällä on siis sellaisia kikottimia kilvissä että HUHHAHHEI!!
Ja lopputulos on että minä voin skabaa TR1 kelpoisella kalustolla Extreme luokassa (kun on vinssi). Kun näkee ne muitten vehkeet niin automaattisesti mun luokka on turistic (Fun) tai max
W. niin kuin onkin.
No toi skaboista, mutta miksi EUssa ei voi olla samat rakentelusäänöt KILPIIN kaikille?? Eli täällä (Suomessa) kilpiin samat vehkeet kuin muillakin?
Pitäiskö, ja voisko asialle tehdä jotain??
PS: Täällä olis huimia kikottimia korjaa pois hintaan ja täkäläisissä kilvissä!!
Turisti: ei mitään sääntöjä (yleensä originaaleja, meidän Fun?), kaikki kilvissä. Omat reitit.
W: ei vinssiä mutta kaikki muu sallittu (ihan mitä korotuksia ja renkaita vaan). Kaikki autot kilvissä. Vaikeemmat reitit.
E(xtreme): kaikki sallittu (kaikki korotukset yms nelipyörä ohj.- etc.). Mutta Huom! Kaikki autot kilvissä. Vaikeimmat reitit.
Joka ainoa pirssi on kilvissä ja katukelpoinen. Täällä on siis sellaisia kikottimia kilvissä että HUHHAHHEI!!
Ja lopputulos on että minä voin skabaa TR1 kelpoisella kalustolla Extreme luokassa (kun on vinssi). Kun näkee ne muitten vehkeet niin automaattisesti mun luokka on turistic (Fun) tai max
W. niin kuin onkin.
No toi skaboista, mutta miksi EUssa ei voi olla samat rakentelusäänöt KILPIIN kaikille?? Eli täällä (Suomessa) kilpiin samat vehkeet kuin muillakin?
Pitäiskö, ja voisko asialle tehdä jotain??
PS: Täällä olis huimia kikottimia korjaa pois hintaan ja täkäläisissä kilvissä!!