Kirjaudu sisään

View Full Version : Kerro mikä vituttaa vuonna 2015

Sivua : 1 2 3 4 [5] 6

Late_
28.09.2015, 05:12
Kattelin kanssa tänään samaa. Mietin vielä, että eipä ole aiemmin näkynyt, mutta tilanne onkin siis just alkanut.

La-su välisenä yönä kait toista sataa kaveria on tullut kulmille.

Rngd
28.09.2015, 12:51
Olen myös erittäin vihainen, kuten Iso-Arskakin.

http://www.iltalehti.fi/autot/201509280133629_au.shtml
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015092820431554_ul.shtml

Maksetaanko nyt muiden automerkkien omistajille hyvitystä päästömaksuista vaiko kenties wolkkarien (ja muiden mahdollisten huijarimerkkien) omistajille mätkyjä?
Jään odottamaan...

Heguli
28.09.2015, 13:35
Olen myös erittäin vihainen, kuten Iso-Arskakin.

http://www.iltalehti.fi/autot/201509280133629_au.shtml
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015092820431554_ul.shtml

Maksetaanko nyt muiden automerkkien omistajille hyvitystä päästömaksuista vaiko kenties wolkkarien (ja muiden mahdollisten huijarimerkkien) omistajille mätkyjä?
Jään odottamaan...
Eikös tässä huijauksessa ollut kyseessä typen oksidien päästötasoista ja niillähän ei euroopassa ole vaikutusta autojen hintoihin. Näin käsitin, en ole kyllä täysin perehtynyt aiheeseen.....

Rngd
28.09.2015, 14:16
Eikös tässä huijauksessa ollut kyseessä typen oksidien päästötasoista ja niillähän ei euroopassa ole vaikutusta autojen hintoihin. Näin käsitin, en ole kyllä täysin perehtynyt aiheeseen.....
Kyllä kait se vaikuttaa myös muihin arvoihin. Vai miten "huijaat" autoa päästämään vain vähemmän NOx:ia ja muut arvot normaalit?

http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/wired-vw-lla-kaksi-epamukavaa-vaihtoehtoa-dieselautojensa-korjaamiseksi/5325246

Korjaaminen tuleekin olemaan visainen homma. Autonomistajat tuskin suosuu siihen, että niiden autot softataan toimimaan lopullisesti jossain "nilkuta kotiin" -testimoodissa.

turakki
28.09.2015, 16:30
[QUOTE=Rngd;1253066]Kyllä kait se vaikuttaa myös muihin arvoihin. Vai miten "huijaat" autoa päästämään vain vähemmän NOx:ia ja muut arvot normaalit?

Ekös nämä typpipäästöt nouse juurikin viritysastetta nostettaessa. Polttoainepaineet, palolämmöt- ja ajat. Justiinsa ne jekut jolla hyötysuhde paranee ja värkki täyttää EU hiilipäästötavoitteet. Kaksi tavoitetta vie lopulta eri suuntiin.

Heguli
28.09.2015, 18:03
Lisättäessä palotilan painetta tai lämpötilaa nousee NOx-emissio. Moottorinohjauksen huomatessa, että nyt ajetaan mittaussykliä, muuttaa se polttoaineen kierrätyksen täysille ja säätää moottorin tehon minimiin. Tuossa mittauksessa ei tarvita paljoakaan tehoa ja sitä ei mitata. Eli kyllä moottorista saadaan hetkellisesti alhaiset NOx-lukemat muiden emissiokomponenttien pysyessä ennallaan mutta ei tuo mikään pysyvä tila ole. Kone meinaan ei tykkää tuosta toimintamoodista. NOx-emissiota voidaan vähentää pakokaasujen kierrätyksellä (EGR), NOx-loukuilla ja urearuiskutuksella. Kahta jälkimmäistä ei noissa volkkarin koneissa ole.

popo99
28.09.2015, 18:21
vitun selkäkipu

Rngd
29.09.2015, 09:28
Ekös nämä typpipäästöt nouse juurikin viritysastetta nostettaessa. Polttoainepaineet, palolämmöt- ja ajat. Justiinsa ne jekut jolla hyötysuhde paranee ja värkki täyttää EU hiilipäästötavoitteet. Kaksi tavoitetta vie lopulta eri suuntiin.

Eli tässä on tehty niin, että alhaisten CO2 päästöjen (ts. verojen) vuoksi nuo ihmiselle kaikkein vaarallisimmat typenoksidi ja pienhiukkaspäästöt on maksimoitu, jotka sitten vain testitilanteessa huijataan rajoihin. Auto vaan on siinä tilassa ihan mopo eikä konekaan ilmeisesti kestäisi sitä kauaa. Way to go VW...

Koskeehan tämä sitten Suomeakin vaikkei pitänyt.
http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/ajankohtaista/3559/volkswagenin_paastomanipuloinnin_vaikutuksia_suome ssa_viela_vaikea_arvioida

hj 60/61
29.09.2015, 16:01
Mulla kun on vanhoista nuoruuden sekoiluista tullut hieman laskua, mitä nyt sitten olen kuittaillut pois, voutin kanssa tehdyllä sopumuksella kiinteänä summana. No, nyt se vote oli huomannut, että tää lasku ei ehdikkään ihan nolliin, ku se vanhenee 2017, tällä kiinteällä summalla. Ni sepäs ilmoitti mulle, et kuukausi helpotus on peruttu ja ruvetaan mittaaman lain mukaista osuuta, eli kolmannes käteen jäävästä osuudesta. Nyt saan lapaseen noin 2000-2200€/kk josta vote vie sen 200€ ruokkoja kolmesta muksusta 500€ vuokra 400€ työmatkakustannukset noin 500€. Auton vakuutukset, puhelinlaskut sähkö, vesi ja kaikki muut kulut ja laskut päälle...Sit mennään vyö kireellä, et pärjää tilistä tiliin.
Tosta 2000-2200€/kk ku se vie kolmanneksen, ni eihän täs oo enää varaa käydä töissä... Yritin sille selittää, mut ku ei mee jakeluun. Ku mä heittäydyn työttömäks, ni sossu maksaa mun puolesta ruokot, vuokrat ja laskut... Kuka siinä häviää...?Vittu miten voi olla tää maa niin tutkalla, et ku edes joku yrittäis hoitaa asioitansa jotenkin takaisin raiteilleen, ni ei kunta/valtio sitä ainakaan helpota. Miksiköhän tääl on niin paljon pimeetä työvoimaa... No varmaan siks, ku se on kait ainoo järkevä tapa työskennellä täällä vitun veroparatiisissa.
Ja joo, myönnän et ite oon hölmöillyt... Mut Vituttaa silti, ku tuntuu, että ei oo vaihtoehtoja, ku ottaa tilikäteen... Pari vuotta yhteiskunnan elättinä, ni voi hymyillen palata työelämään... Vitun idiootti ulosotto, luulis et olis ollut hyvä saada edes osa saldosta kuitattua...
Muutenkin tää koko maa menee niin perseelleen, että ei tääl oo mitään järkee missään...

Turbo Isuzu
29.09.2015, 16:23
La-su välisenä yönä kait toista sataa kaveria on tullut kulmille.

Vittu saatana kohtahan niitä raiskareita pörrää sitten täälläkin!:mad::mad:
Täällä noi suvakkiämmät taas tyvellä koko touhussa.:mad::mad:

Mutis
29.09.2015, 17:07
Mulla kun on vanhoista nuoruuden sekoiluista tullut hieman laskua, mitä nyt sitten olen kuittaillut pois, voutin kanssa tehdyllä sopumuksella kiinteänä summana. No, nyt se vote oli huomannut, että tää lasku ei ehdikkään ihan nolliin, ku se vanhenee 2017, tällä kiinteällä summalla. Ni sepäs ilmoitti mulle, et kuukausi helpotus on peruttu ja ruvetaan mittaaman lain mukaista osuuta, eli kolmannes käteen jäävästä osuudesta. Nyt saan lapaseen noin 2000-2200€/kk josta vote vie sen 200€ ruokkoja kolmesta muksusta 500€ vuokra 400€ työmatkakustannukset noin 500€. Auton vakuutukset, puhelinlaskut sähkö, vesi ja kaikki muut kulut ja laskut päälle...Sit mennään vyö kireellä, et pärjää tilistä tiliin.
Tosta 2000-2200€/kk ku se vie kolmanneksen, ni eihän täs oo enää varaa käydä töissä... Yritin sille selittää, mut ku ei mee jakeluun. Ku mä heittäydyn työttömäks, ni sossu maksaa mun puolesta ruokot, vuokrat ja laskut... Kuka siinä häviää...?Vittu miten voi olla tää maa niin tutkalla, et ku edes joku yrittäis hoitaa asioitansa jotenkin takaisin raiteilleen, ni ei kunta/valtio sitä ainakaan helpota. Miksiköhän tääl on niin paljon pimeetä työvoimaa... No varmaan siks, ku se on kait ainoo järkevä tapa työskennellä täällä vitun veroparatiisissa.
Ja joo, myönnän et ite oon hölmöillyt... Mut Vituttaa silti, ku tuntuu, että ei oo vaihtoehtoja, ku ottaa tilikäteen... Pari vuotta yhteiskunnan elättinä, ni voi hymyillen palata työelämään... Vitun idiootti ulosotto, luulis et olis ollut hyvä saada edes osa saldosta kuitattua...
Muutenkin tää koko maa menee niin perseelleen, että ei tääl oo mitään järkee missään...

Jos olet töissä, niin sosiaalinen luotto voisi ehkä auttaa.

hj 60/61
29.09.2015, 17:45
Jos olet töissä, niin sosiaalinen luotto voisi ehkä auttaa.

Joo, oon töissä kyllä, vielä. Tää paketti repes käsiin tänään... Tarttee koittaa selvittää kaikki mahdollisuudet, mitkä vois auttaa. Mielelläni en työttömyyden kelkkaan lähtis loisimaan...

mäksä
29.09.2015, 19:23

Suomi = oikeusvaltio = perseestä :mad::mad::mad:

Lord of flies
29.09.2015, 19:44
Kaikkein suurin rikollinen tässä maassa on velallinen ja talousrikollinen

LCHJ61
30.09.2015, 22:12
Vituttaa suunnattomasti ihmisien liiallinen puhelin käyttö! Keskittykää siihen oikeaan elämään eikä vittu tohon sosiaaliseen mediaan liikaa!

LCHJ61
30.09.2015, 22:19
Samaa mieltä! Yks tuttu sai kaks ja puol vuotta kakku siitä että oli vedättäny verottajalta n. 30te. Ja sit joku ensikerta raiskaaja saa max 6kk kakun. Vittu mitä paskaa!

H_Nietu
30.09.2015, 22:50
Vittu saatana kohtahan niitä raiskareita pörrää sitten täälläkin!:mad::mad:
Täällä noi suvakkiämmät taas tyvellä koko touhussa.:mad::mad:

"JORMAA laillisesti" ..... niin ei tarvii niidenkään kattella karvakäsiä. :D :D :D
Ja jos joku valittelee päänsärkyä niin aloittakaa buranalla..... :D :D :D
Silti saa nähdä missä mennään.....
Koko touhu kaukana hallitusta operaatiosta..... Virkavallan, hallituksen kuin lain toimesta...... Tästä suurkiitos Astrid Thorsille jonka piti saada Irakilaisten kanssa palautus-sopimus aikaiseksi vuonna 2006, mutta ei saanutkaan....

Kala92
01.10.2015, 15:35
Voi prkl! Käytin kingiä leimalla alkuviikosta ja olin rassannu vklp valoja kondikseen. No ei siinä tekniikka pelasi ja menin leimaamaan. Auton alla oston jälkeen käyny ja kahtelin vaan runkoa silloinkin, et sielhän tuo on. Leimalla sitten huomattiin, että korin kannakkeista ei mitään jälellä, koppaan liimattu pellin paloja sikakivalla kiinni, runko aivan laho taka-akselilta ja vararenkaan kannatinpalkki pyhällä hengellä kiinni. Jumaliste kun ois nuo huomannu, niin ois keskittyny nuitten korjaamiseen, eikä alkanu mitään valojen sähköjä hieromaan uusiksi. Nyt sitten kuukauden pika rungonparsimistalkoot ja kopan nosto-operaatia....

Hautalintu
01.10.2015, 20:54
Kauhea Autokuume.. vajaa vetoisella asvaltin nuolijalla on ihan hauska taittaa työmatkaa ja takavetoinen kun on niin myös leikkiä ja kikkailla.... Mutta pitäs päästä purkaa rakenteluvimmaa.. ja nelivetoiseen... krooninen rahapula vaan jarruttaa ihan liiaksi harrastamista....

Ab3
05.10.2015, 18:57
Aamulla työhaastattelu, jossa sanovat että ''joo se paikka meni jo tunti sitten''... Eivät kehanneet vittu sanoa, ois tarvinnu työttömän muutenki persaukisen turhaan ajella...

Fiilistä ei yhtään nostata hankala eroprosessi emännän kanssa.
Vielä vähemmän kivalta tuntuu, kun neiti vajaa kaksvee otti ja huitas kantapäällä kitusia kohti.
http://i2.aijaa.com/b/00342/13987478.jpg

-Stedt-
05.10.2015, 19:05
No ohhoh, nyt olisit kuule wenäjän safarin tarpeessa!!

Ab3
05.10.2015, 19:09
wattu ku ois wiisumi niin jolokkisin jonkun kyytiin :D

AVRO
05.10.2015, 20:09
Yks ihan mahoton asiakas töissä. Sen kalustoa on nyt säännöllisen epäsäännöllisesti pajoitettu sen mukaan mitä on osia ja aikaa ollut, eli sellainen ikuisuusprojekti joka on vaan paisunut ja paisunut. (alunperin vähän hätäisesti aloitettu projekti, johon pikkuhiljaa kasautuu lisää hommaa syystä ja toisesta)
Yhtään ei helpota että asiakas ei ole kovin valveutunut teknisesti ja luulee että kaikki menee nix und nax, eikä myöskään ymmärrä että näissä hommissa on myös pikkuisen mietittävä byrokratian kiemuroita jotka yleensä vähintäänkin hidastavat hommia.

Mukavahan siinä on olla puun ja kuoren välissä. Eli asiakkaan ja työnantajan. Molemmilla vähän eri käsitys miten homma etenee.
Onneksi ollaan jo loppusuoralla mutta nyt kun maaliviiva häämöttää niin asiakas muuttuu vaan hankalammaksi, varsinkin kun pitäis taas vähän maksella yhtymälle tehdyistä töistä.

Tästä ei oo montaa kuukautta ole kun yhdelle asiakasfirmalle "sanottiin miten asiat ovat", ja nyt taas on yks samanlainen, tai oikeastaan pahempi, vaivoina. Edellinen sentäs tajus, ja nyt yhteistyö sujuu kun siellä päässä vaihdettiin henkilöitä. Tämän tuoreemman tapauksen kanssa en ole yhtään varmaa auttaisko vaikka mitä sanois. :(

Hautalintu
09.10.2015, 21:29
Lipesi eilen kädestä kuukauden vanha samsung galaxy s6... betonilattialle... etu ja takakuori säröillä... v..i..t..t..u..

turakki
11.10.2015, 21:45
Pajero kostaa vannoutuneelle tojomiehelle part 2. Hihnapyörän sain paikalleen, ja vein katiskan leimalle. Katsuri nakutti pari pikkureikää runkoon, no äkkiäkös tuon korjailee... Kymmenen työtuntia myöhemmin toinen puoli runkoa näyttää jo paremmalta, menetysten puolelle kirjataan käsiin hapertuvat löpölinjat. Vielä olisi vajaa metri rungon sisäpuolta tehtävänä.

Onhan tuo kiva ajaa vankkurijousitojoon verrattuna, mutta ei oikein mun autoni.

Limite
12.10.2015, 14:21
Koko suomen alueella toimiva kierrätysmetallifirma ei lupauksista huolimatta tule hakemaan autonraatoa.Nettisivuilla uhotaan että noudetaan kaikki metallit lusikasta ylöspäin.Liekkö romumiehellä tullu lompsa täyteen vai mikä on ku enää ei vastata ees puhelimeen:)

savustin
12.10.2015, 19:35
Koko suomen alueella toimiva kierrätysmetallifirma ei lupauksista huolimatta tule hakemaan autonraatoa.Nettisivuilla uhotaan että noudetaan kaikki metallit lusikasta ylöspäin.Liekkö romumiehellä tullu lompsa täyteen vai mikä on ku enää ei vastata ees puhelimeen:)Ei ole lompsa täynnä vaan perseauki,Romuautosta ei tällähetkellä saa mitään isoin pyytää jo rahaa kun käy kippaamassa.

mako76
13.10.2015, 14:10
Firman tapa hoitaa asioita. On aloitelaatikko ja käyt heittää aloitteen millä euroja
säästyy ja paljon. Ensin hylätään mutta kun viereinen firma tekee saman niin otetaan
Käyttöön ja aloitepalkkio on naurettava (100e lahjakorttina). Firma tienas noin 800miljoonaa viime tulos.Sanoin että pitäkää palkkionne. Johan alkoi tapahtua.
Luottamusmieskin vissiin rupes selvittää asiaa. No jos firma hoitaa tän hiljaa pois niin ettei
mitään kuulu niin laitan lehtijutun ja someen juttua. Ai vittu mitä touhua. Ja taas palkansaajaa
kusetetaan.

Mutis
13.10.2015, 18:19
Firman tapa hoitaa asioita. On aloitelaatikko ja käyt heittää aloitteen millä euroja
säästyy ja paljon. Ensin hylätään mutta kun viereinen firma tekee saman niin otetaan
Käyttöön ja aloitepalkkio on naurettava (100e lahjakorttina). Firma tienas noin 800miljoonaa viime tulos.Sanoin että pitäkää palkkionne. Johan alkoi tapahtua.
Luottamusmieskin vissiin rupes selvittää asiaa. No jos firma hoitaa tän hiljaa pois niin ettei
mitään kuulu niin laitan lehtijutun ja someen juttua. Ai vittu mitä touhua. Ja taas palkansaajaa
kusetetaan.
Eikös noista aloitepalkkiosta ole tehty selkeitä sääntöjä firman puolesta? Aikaisemmissa isommissa firmoissa missä olen ollut töissä on aina ollut melko selkeät säännöt ja jos menee patentin puolelle, niin siitä taitaa jo lakikin määrätä aloitteen tekijän siivun.

mako76
13.10.2015, 19:31
Kyllä mutta silti yrittää kusettaa

Samitie
13.10.2015, 23:15
Nii jotta mikä vituttaa?

No se jotta mun rakas patrolli varastettihin eilen ehtoolla ku kävin lenkillä. Noh, tottakai heti yhteys häkeen ja ilimootin varastetuksi. Tämän jälkeen soitto muutamalle kaverille jotka lähti ettimähän autoa ympäri seinäjokia ja itte emännän kans meirän voortilla. Tästä mentiin n,20min eteenpäin ku poliisista soitettiin jotta auto on löytyny ja annettihin osoote.

Päästiin porukalla paikanpäälle ja johan ny toki keula kasas kuskinpuolelta. Etuvalo, maski, vilkku/parkki yhristelmä, etulokasuoja, jousen riipuke ja jousipakka näin pikavilkaasulla vaihtoon.

Poliisilta kysyyn jotta mitä on tapahtunu ku auto oli hyljätty kerrostalon pihaan, vastaus oli jotta "nämä sun auton vahingot on aika vähääsiä, haen sulle taskulampun nii mee tuonne parkkipaikalle kattomahan". Porukalla tehtiin työtä käskettyä ja lährettiin vilkuilemaan niin kuinkas ollakkaan, aivan uus tämän vuoren toukokuus suomeen rekisteröity kirkkaan punaanen BMW orotti meitä lunastuskunnos pari kolme ruutua omastansa siirtyneenä.

Saa ny nährä kuinka täs käy, tutkijat kuulema ottaa yhteyttä. Rolli makaaloo ny pajan pihas orottamas rahaa jotta sais takaasi ajohon ..:mad:

Hautalintu
14.10.2015, 22:35
kusetetaan.

Tällei pienes talos työskentelevän silmin... noh, pienemmät on rahatkin mitä liikkuu mutta "aloitelaatikkoa" kutsutaan puhelimeksi ja sillo soitetaan suoraan toimarille ja kerrotaan mitä kannattas ehkä harkita.. mut nää o näit pikkutalojen juttuja tämmöset toimintamallit...

Hautalintu
14.10.2015, 22:46
Joo niin.. se kun vituttaa, nuo matut... jumalauta, tänää yks simo savusukeltaja päätti vilkuttaa mulle ku olin töissä, väsyneenä,nälkäkin oli, hommat kusi, vitutti, panettaakin jo tällei keskiviikkona (reissuhommissa) jnejne.. sit tulee toinen ahmed abdullahin poika ja toteaa murtaen jotta "moro" aloin katselee siinä kohtaa paikkaa mihin kaivan sen joukkohaudan ja "hukkaan" nämä "hätää ja köyhyyttä kärsivät" iphonea kantavat matut.. jumalauta enemmän oli tuossa kylässä näitä savusukeltajia kun paikallisia... kauhea näky... onneksi paikalle eksyi eräs eläköitynyt kollega lentäjän takissaan ja heitti tarinavaihteen tupaan ni rauhottu!
Terv. Roturealisti.
PS. En mainitse paikkakuntaa jottei kukaan tunnistaisi yhtiötä jolle työskentelen. :)
PPS. Matu = Maahan Tunkeutuja

Nikuzai
15.10.2015, 06:12
Nii jotta mikä vituttaa?

No se jotta mun rakas patrolli varastettihin eilen ehtoolla ku kävin lenkillä. Noh, tottakai heti yhteys häkeen ja ilimootin varastetuksi. Tämän jälkeen soitto muutamalle kaverille jotka lähti ettimähän autoa ympäri seinäjokia ja itte emännän kans meirän voortilla. Tästä mentiin n,20min eteenpäin ku poliisista soitettiin jotta auto on löytyny ja annettihin osoote.

Päästiin porukalla paikanpäälle ja johan ny toki keula kasas kuskinpuolelta. Etuvalo, maski, vilkku/parkki yhristelmä, etulokasuoja, jousen riipuke ja jousipakka näin pikavilkaasulla vaihtoon.

Poliisilta kysyyn jotta mitä on tapahtunu ku auto oli hyljätty kerrostalon pihaan, vastaus oli jotta "nämä sun auton vahingot on aika vähääsiä, haen sulle taskulampun nii mee tuonne parkkipaikalle kattomahan". Porukalla tehtiin työtä käskettyä ja lährettiin vilkuilemaan niin kuinkas ollakkaan, aivan uus tämän vuoren toukokuus suomeen rekisteröity kirkkaan punaanen BMW orotti meitä lunastuskunnos pari kolme ruutua omastansa siirtyneenä.

Saa ny nährä kuinka täs käy, tutkijat kuulema ottaa yhteyttä. Rolli makaaloo ny pajan pihas orottamas rahaa jotta sais takaasi ajohon ..:mad:

Ois mielenkiintoinen tietää syy, miksi bemmi on tuhottu, mutta täys mulkku idioottihan se on ollut kun sun auton samalla tuhonnut

Enemmän se ois bemmistin vitutusta aiheuttanut kun ois rauhallisesti sivusta pukkassu korin kieroon ja auto lunariin virheettömän näköisenä

Samitie
15.10.2015, 09:10
Joo samaa ihmettelin tuon bemarin kohdalla, se ku oli sellaases paikas parkkiksella jottei siihe voi eres vahingos ajaa :confused:

Kaitsu67
15.10.2015, 09:43
Joo samaa ihmettelin tuon bemarin kohdalla, se ku oli sellaases paikas parkkiksella jottei siihe voi eres vahingos ajaa :confused:

Tais olla "tilaustyö", jollain kaunaa bemmikuskille (tai bemmikuski velkaa jollekin) ja hommaan tarvittiin vähän järeämpi auto kuin tavallinen....

Samitie
15.10.2015, 21:12
Nii tierä tuosta sitte, toki eihä tälläänen pohjalaanen jääräpää tuollaasta ainakaa haluaasi uskoa :D

Vähä vaan peljättää jotta kuinka nuo korvaukset menöö ku ratsunin ovien lukot ei oo pelannu erellisien omistajien mukaan viimeeseen 10v ja virtalukkoa saat käännettyä vaikka millä pellinpalalla ku on niin kuoleentunu nii avaamet on ollu suulla kaikenaikaa. Luvaton haltuunottohan tuo on joka tapaukses mut jonsei tekijää saara kiinni niin saattaa tulla ittelle kallihiksi ..

Heguli
17.10.2015, 06:39
Nii tierä tuosta sitte, toki eihä tälläänen pohjalaanen jääräpää tuollaasta ainakaa haluaasi uskoa :D

Vähä vaan peljättää jotta kuinka nuo korvaukset menöö ku ratsunin ovien lukot ei oo pelannu erellisien omistajien mukaan viimeeseen 10v ja virtalukkoa saat käännettyä vaikka millä pellinpalalla ku on niin kuoleentunu nii avaamet on ollu suulla kaikenaikaa. Luvaton haltuunottohan tuo on joka tapaukses mut jonsei tekijää saara kiinni niin saattaa tulla ittelle kallihiksi ..

Käsittääkseni jos oikeata kuljettajaa ei saada selville, korvataan vahingot Datsunin liikennevakuutuksesta. Bonusten aleneminen jää sulle maksettavaksi :(

pstj
17.10.2015, 08:10
Meidän seisonnassa ollut auto kun vietiin ja käytettiin rikoksen polulla, niin saatiin maksaa vakuutusyhtiölle useampi tonni liikennevakuutuksettomalla autolla ajelusta ja bonukset paloi lyhtypylvään korjaukseen, johon konnien matka päättyi. Kaikki tämä siitä riemusta, että kuskia ei saatu selville (kaksi ukkoa jäi kolaripaikalta kiinni ja kumpikaan ei tunnustanut ajaneensa).
Oikeusvaltio ja sillee... Useampi vuosi aikaa, mutta taas alkoi ketuttamaan.

Nikuzai
17.10.2015, 16:24
Meidän seisonnassa ollut auto kun vietiin ja käytettiin rikoksen polulla, niin saatiin maksaa vakuutusyhtiölle useampi tonni liikennevakuutuksettomalla autolla ajelusta ja bonukset paloi lyhtypylvään korjaukseen, johon konnien matka päättyi. Kaikki tämä siitä riemusta, että kuskia ei saatu selville (kaksi ukkoa jäi kolaripaikalta kiinni ja kumpikaan ei tunnustanut ajaneensa).
Oikeusvaltio ja sillee... Useampi vuosi aikaa, mutta taas alkoi ketuttamaan.

Alkaa kuulostaa sille, et jotain hyvin tärkeää käynnillisesti pitää irroitella seisonnassa olevista autoista :eek:

Valmistaakohan kukaan missään polttoaine pumppua josta sais moottorin irti, oispahan ainakin suuremmoinen hidaste kunhan ei sitä pumppua sit hanskalokerossa säilyttäisi

Mutis
17.10.2015, 19:00
Alkaa kuulostaa sille, et jotain hyvin tärkeää käynnillisesti pitää irroitella seisonnassa olevista autoista :eek:

Valmistaakohan kukaan missään polttoaine pumppua josta sais moottorin irti, oispahan ainakin suuremmoinen hidaste kunhan ei sitä pumppua sit hanskalokerossa säilyttäisi

Tavallaan ihan hyvä ajatus tehdä auto ajokelvottomaksi, ainakin jos seisoo pidempään. Omassa pihassa yksi muuten ajokuntoinen auto odottamassa paaliin menoa ja otin siitä bensat hyötykäyttöön. Eli jos joku haluaa sen luvatta ottaa, niin saa ainakin tankata ennen ja laittaa uuden akun ennen kuin käynnistyy.

Samitie
17.10.2015, 22:06
Joo eipä oo poliisiltakaa mitää kuulunu. Mutis, mikä auto menos paaliin?

Mutis
17.10.2015, 22:52
Joo eipä oo poliisiltakaa mitää kuulunu. Mutis, mikä auto menos paaliin?

Vanha paska Ford mondeo.

Samitie
18.10.2015, 02:07
Toivoin jo et patrollin raato, ei meinaan löyry varaosa autoa mistää järkevän matkan päästä :/

H_Nietu
20.10.2015, 22:02
Kun se heilahtaa niin katoo ihan asiallisetkin viestiketjut....:D :D :D
Taitaa olla pipo kireellää muualla kuin täällä.......:D :D :D

Pauli
20.10.2015, 22:09

On mulla muutama pipo, mutta yksikään ei ole kireä.........:D :D :D

Heguli
21.10.2015, 07:24
Kun se heilahtaa niin katoo ihan asiallisetkin viestiketjut....
Laita pystyyn adressi "pelastakaa mun viestiketjut" :D

Gary Grand
21.10.2015, 07:28

Laita pystyyn adressi "pelastakaa mun viestiketjut" :D

Siis mitkä ketjut?!?
Asiallinen ja nietu samassa asiayhteydessä..:D:rolleyes::eek:
..popcorn.. soffa.. colaa..:p

Heguli
21.10.2015, 11:59
Siis mitkä ketjut?!?
Asiallinen ja nietu samassa asiayhteydessä..:D:rolleyes::eek:
..popcorn.. soffa.. colaa..:p

Projektiosiosta se Nietun Kia räpellys joka ei päässyt lentoon ja sitsätissä oli joku ihme taide/suvakki-säätö :cool:

H_Nietu
21.10.2015, 20:32
Projektiosiosta se Nietun Kia räpellys joka ei päässyt lentoon ja sitsätissä oli joku ihme taide/suvakki-säätö :cool:

Niin monissa keitoissa keitetty että.....
Nykyään naurattaa tai tulee hyvä mieli oli mistä tahansa kysymys....:D :D :D
Eli kynät tylsyy.....:D :D :D.
Ps.
Kia meni täyteen rahaan 1700€...
Ja taiteiljoista ja suvakeista joku otti kilarit.......:D :D :D

Silti ei mee tasan niin kuin pitäis......
Ilmoitellaan rojekti osiolla muitakin myydyiksi.......Kakki ei mee teidän median kautta.....HERÄTKÄÄ.....
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=118331.......
Sviddu moderoinnille jotain tasoooooo.....
Oli kysymyksessä "Pee:n" VIP jäsen tai ei ......
Jolua pyllyyn.....:D :D :D tai tarkemmin pesäpallomailaa.....:p ....:D :D :D
Ootte ihan hukassa......:D :D :D
Olisikohan jotain korjattavaa....

H_Nietu
21.10.2015, 22:07
Että näin mennään.....
Ja mua ei vaivaa vaikka tulisi elinikäinen banni k.o sivuille.....
Pitäkää tunkkinne, VIP vieraanne ja "JOLUT Eli Pesäpallomailat"....... :D :D :D ja mahtavat moderoinnit....:D :D :D
Ps.
Mä en teitä kaipaa.......:D :D :D

Pauli
21.10.2015, 22:48
Ilmoitellaan rojekti osiolla muitakin myydyiksi.......

Olisikohan jotain korjattavaa....

On eri asia tehdä ensin jotain sille projektille ja ilmoittaa se sitten jonkun ajan kuluttua myydyksi, kun tässä sun "projektissa" ei koko aikana (n.8kk) tehty yhtään mitään ja sitten kun ihan vaan mielenkiinnosta kysellään projektin etenemisestä, ilmoitat sen ykskaks myydyksi.

Taitaa sun oma pipo olla hieman kireellä, vai mikä pikku Hannua oikein kiukuttaa, HÄ? :D :D :D

H_Nietu
21.10.2015, 22:57
On eri asia tehdä ensin jotain sille projektille ja ilmoittaa se sitten jonkun ajan kuluttua myydyksi, kun tässä sun "projektissa" ei koko aikana (n.8kk) tehty yhtään mitään ja sitten kun ihan vaan mielenkiinnosta kysellään projektin etenemisestä, ilmoitat sen ykskaks myydyksi.

Taitaa sun oma pipo olla hieman kireellä, vai mikä pikku Hannua oik ein kiukuttaa, HÄ? :D :D :D

Jos ko. kampe on vielä sun uppaamana rojekti sivuilla niin.....
Lukisin "svittuilusta" niin
"JASKAAKO" se sua kiinnostaa myynkö sen vai en......
Herää oikeasti talviunilta.
Jos tää ei lopu tähän niin karhua tarjoilla..... :D :D :D
Pitkää tai lyhyttä..... :D :D :D

HiluxMan
22.10.2015, 12:02
Lue tämä niin v****taa vähän vielä enemmän.

http://www.finnleaks.net/eun-hinta-ja-nain-meita-sumutetaan-suomi-keraa-tullituloja-102-miljardia-ja-saa-niista-25-prosenttia-itselleen/?utm_content=bufferdf749&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

Heguli
22.10.2015, 12:56
Että näin mennään.....
Ja mua ei vaivaa vaikka tulisi elinikäinen banni k.o sivuille.....
Pitäkää tunkkinne, VIP vieraanne ja "JOLUT Eli Pesäpallomailat"....... :D :D :D ja mahtavat moderoinnit....:D :D :D
Ps.
Mä en teitä kaipaa.......:D :D :D

Ymmärsinkö tämän sekavan vuodatuksen oikein, eli lähdet palstalta pysyvästi jo toisen kerran ?

Gary Grand
22.10.2015, 12:57
Ymmärsinkö tämän sekavan vuodatuksen oikein, eli lähdet palstalta pysyvästi jo toisen kerran ?
No, nyt ei pääse päättämään itse paluustaan.. Banaania on saanu :D

Heguli
22.10.2015, 15:53
No, nyt ei pääse päättämään itse paluustaan.. Banaania on saanu :D

Siis häh, olenko missannut jotain :confused:

Timo_L
22.10.2015, 15:59
Työkaveri kuoli likipitäen syliin. Ei ollut mitään tehtävissä, kun ensimmäisten joukossa oltiin paikalla auttamassa. Helvetti sentään :(

Työkaverin muistoa kunnioittaen.

http://www.metro.fi/uutiset/a1387814981677

perkei
22.10.2015, 17:02
Meinasin tulla valittamaan, kuinka vituttaa tehdä töitä näin kovalla tuulella. Mutta kun tulin kotiin ja näin uutisen ahtaajan kuolemasta, niin totesin, että monella muulla on ollut paljon, paljon paskempi työpäivä tänään.
Osanottoni, Timo_L. Ei kenenkään kuuluis lähteä työmaalta saappaat edellä. :(

Cruiseristi
22.10.2015, 17:31
Työkaveri kuoli likipitäen syliin. Ei ollut mitään tehtävissä, kun ensimmäisten joukossa oltiin paikalla auttamassa. Helvetti sentään :(

Osanotot ja jaksamisia.

Nikuzai
22.10.2015, 17:33

Osanotot ja jaksamista :(

Haluatko kertoa mitä tapahtui?

Timo_L
22.10.2015, 18:16
Meinasin tulla valittamaan, kuinka vituttaa tehdä töitä näin kovalla tuulella. Mutta kun tulin kotiin ja näin uutisen ahtaajan kuolemasta, niin totesin, että monella muulla on ollut paljon, paljon paskempi työpäivä tänään.
Osanottoni, Timo_L. Ei kenenkään kuuluis lähteä työmaalta saappaat edellä. :(

Joo.. kyllä sitä tällaisen jälkeen taas tuntuu pikkuasiat aika mitättömältä. Ei kenenkään tosiaan pitäisi työpaikalta lähteä tuolla tavalla.

Osanotot ja jaksamista :(

Haluatko kertoa mitä tapahtui?

Antaa tutkijoiden tutkia ja kertoa tapahtumat tarkemmin jos niikseen näkevät, mutta kuten uutisissakin jo oli niin kontteja nosturilla laivaan lastatessa työtapaturma sattui. Surkeiden yhteensattumusten summa tekee todella pahaa jälkeä kun puhutaan esim. tässä tapauksessa lähes 80 tonnin massasta nosturin nokassa. Näissä hommissa ei vain voi olla liian varovainen, ja silti tällaista voi käydä.

Oli aika hiljainen ja vakava tunnelma työpaikalla. :(

Lord of flies
22.10.2015, 19:37
^Osanotot ja voimia Timo, samoin osantotot teidän työporukalle.

Tämmöset saa omat vitutukset tuntuun niin pieniltä ja turhilta.

Mico
23.10.2015, 18:09
Vituttaa kun ei oo aikaa niinkuin ennen lukea palstaa. Perhe-elämä, työn tapaiset ja "nyt heti" some-tulva vie oman huomion pois palstalta :confused:

mäksä
24.10.2015, 17:42
Toine mukuloist kuumeessa :eek::mad:

Prkl jos itte tulee kipeex ,, pitäs maanantai aamul alottaa työt :eek:

Jappi
24.10.2015, 21:10
Vituttaa kun ei oo aikaa niinkuin ennen lukea palstaa. Perhe-elämä, työn tapaiset ja "nyt heti" some-tulva vie oman huomion pois palstalta :confused:

Mikä toi somejuttu oikein on? Hitosti aikaa kun ei sotkeudu sellaisiin...

Tuurit taas kohdallaan, aloin rälläkkään vaihtamaan laikkaa(siis hiomalaikka-katkaisulaikka) ja huomasin että tuostapa pitää vähän hipaista vielä pois. Kivi/lastu/roska silmään heti... Huvittavinta että suojalasit oli 50cm päässä...

Arska-tehtaalta
24.10.2015, 21:58
Vituttaa tää kausiaikapelleily, ihan turhaa hommaa

Hautalintu
25.10.2015, 10:19
Käyttiksestä korkkas kone eilen ehtoolla...

Cruiseristi
25.10.2015, 11:30
Tuurit taas kohdallaan, aloin rälläkkään vaihtamaan laikkaa(siis hiomalaikka-katkaisulaikka) ja huomasin että tuostapa pitää vähän hipaista vielä pois. Kivi/lastu/roska silmään heti... Huvittavinta että suojalasit oli 50cm päässä...

Useasti oon kans meinannu, kun pitäs täs pihal vähän viel sipasta ja vein maskin jo tallii.Aina oon vaan kiltisti hakenu sen maskin, kun tietää et
onnettomuus on likimain varma, kun suojia ei ole:D

Hautalintu
25.10.2015, 19:35
Useasti oon kans meinannu, kun pitäs täs pihal vähän viel sipasta ja vein maskin jo tallii.Aina oon vaan kiltisti hakenu sen maskin, kun tietää et
onnettomuus on likimain varma, kun suojia ei ole:D

Varsinkin jos yleensä käyttää suojia...

Osanotot Timo!

Mikael73
25.10.2015, 19:58
Ei voi kotimaisiinkaan verkkokauppoihin luottaa :mad:
Tilasin hälytysjärjestelmän..noh,viikko meni eikä mitään kuulunut. Sitten katoin toimitusehdot;2-3vkoa.Meni toinenkin viikko ja piti jo alkaa kyseleen,niin kah,eipä ole puhelinnumeroa saati toimivaa sähköpostia.Loppujenlopuksi sain kaiveltua yhteystiedot.Vielä 3 viikon jälkeen "tilaus odotti käsittelyä".Jääköön mainitsematta kyseinen firma,sain kuitenkin rahat loppujen lopuksi takaisin.Tästä tuli heti uusintoa kun piti hätäisesti tilata isompia akkuja ledifikkareihin,viikon päästä piti alkaa soitteleen,en prkl kyllä enää tilaa mistään puljusta kuin postiennakolla,turhaa odottelua ja epätietoisuutta tuleeko tavara koskaan jos milloinkaan :mad:.Itsellä on ainakin tapana hetimiten soittaa tilaajalle jos käykin ettei tavaraa olekaan heti hyllyssä

Danlig
25.10.2015, 20:10
Ei voi kotimaisiinkaan verkkokauppoihin luottaa :mad:
Tilasin hälytysjärjestelmän..noh,viikko meni eikä mitään kuulunut. Sitten katoin toimitusehdot;2-3vkoa.Meni toinenkin viikko ja piti jo alkaa kyseleen,niin kah,eipä ole puhelinnumeroa saati toimivaa sähköpostia.Loppujenlopuksi sain kaiveltua yhteystiedot.Vielä 3 viikon jälkeen "tilaus odotti käsittelyä".Jääköön mainitsematta kyseinen firma,sain kuitenkin rahat loppujen lopuksi takaisin.Tästä tuli heti uusintoa kun piti hätäisesti tilata isompia akkuja ledifikkareihin,viikon päästä piti alkaa soitteleen,en prkl kyllä enää tilaa mistään puljusta kuin postiennakolla,turhaa odottelua ja epätietoisuutta tuleeko tavara koskaan jos milloinkaan :mad:.Itsellä on ainakin tapana hetimiten soittaa tilaajalle jos käykin ettei tavaraa olekaan heti hyllyssä

Minäkin tilasin tuossa syyskuun alkupäässä eräästä turkkulaisesta kaupasta pari vähä arvoista juttua. Unohin asian, 4 viikkoa myöhemmin muistin koko tilauksen jota ei kuulunut. Laitoin sähköpostia, odotin viikon eikä vastausta, taas sähköpostia ei vastausta ja 3. sahköposti ilman vastausta. Nyt muistu taas mieleen ku kirjotit, vois vaikka huomenna sitten soittaa sinne...

Luoppis
25.10.2015, 21:44
Vituttaa tää kausiaikapelleily, ihan turhaa hommaa

Jos sais valkata mihin lähettäis terminaattorin ni se olis estämää sen äijän syntyminen joka tota kellojen kääntelyä ekana ehdotti tosissaa.

Mikael73
26.10.2015, 05:30
Jos sais valkata mihin lähettäis terminaattorin ni se olis estämää sen äijän syntyminen joka tota kellojen kääntelyä ekana ehdotti tosissaa.
Sehän oli eräs herra Benjamin Franklin,jäätäis ehkä silloin vaille jotain oikeasti hyödyllisiä keksintöjä..Toivottavasti kuitenkin tuosta kellojen kääntelystä joskus päästään eroon..

L-200
26.10.2015, 14:11
Työkaveria ammuttiin viikonloppuna....
Ei oikein ensin meinannut uskoa todeksi, eikä naamakirjaan laitettu kuva ollut kaunista katsottavaa....

Nikuzai
26.10.2015, 17:08
Ei oikein ensin meinannut uskoa todeksi, eikä naamakirjaan laitettu kuva ollut kaunista katsottavaa....

Oliko rikastajat asialla vai suvakit?

Mitä kävi kaverille?

Turbo Isuzu
26.10.2015, 19:21
V*tun pakoloiskeskus tulee tällä viikolla tohon nurkille.. :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: Pihlajalinna on sitten ihan perseestä. Haistakoot vitun.
Alakaa sitten 200 Irakin jeppeä notkumaan kylän raitilla.

pastirolli
26.10.2015, 19:58
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1445836943038.html

Pikkuisen ihmettelen tämän yrittäjän puuhia... Nurmikon läpi oli todellisuudessa kerran ajettu.

eilhik
26.10.2015, 22:00

Jälkiviisaustena kannattaa katsoa missä seurassa viettää aikaansa ja keskustelee, mielensäpahoittajilla voi olla se mutka taskussa.

Tuttava vuosia sitten oli tapontyrimisestä syytteessä ja kävi vielä lusimassa , seurassa oli yksi joka ei puhetta uskonut ja kävi päälle itsensä puolustautuminen tietenkin ryöstäytyi käsistä.

Siksi valitse seura jossa meinaa juopotella huolella.

rane58
27.10.2015, 03:31

-Mannetko riehuivat ammuskellen, jotain ravintolassa jalkaan toista ulkona päähän...? :mad:

Ps. Toivottavasti kaverisi toipuu?

Nikuzai
27.10.2015, 07:22
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1445836943038.html

Pikkuisen ihmettelen tämän yrittäjän puuhia... Nurmikon läpi oli todellisuudessa kerran ajettu.

Mistä tiedät?

Nikuzai
27.10.2015, 07:23
-Mannetko riehuivat ammuskellen, jotain ravintolassa jalkaan toista ulkona päähän...? :mad:

Ps. Toivottavasti kaverisi toipuu?

Onkos mannejen ammuskeluissa kuollut tai loukkaantunut sivullisia :confused:

Ja se aspenista? sössöttämään mennyt ei ole sivullinen vaikka valkolainen olikin

PH75
27.10.2015, 07:26
Jälkiviisaustena kannattaa katsoa missä seurassa viettää aikaansa ja keskustelee, mielensäpahoittajilla voi olla se mutka taskussa.

Tuttava vuosia sitten oli tapontyrimisestä syytteessä ja kävi vielä lusimassa , seurassa oli yksi joka ei puhetta uskonut ja kävi päälle itsensä puolustautuminen tietenkin ryöstäytyi käsistä.

Siksi valitse seura jossa meinaa juopotella huolella.

Jos tämä on se tapaus, jossa oli taksikuskia oli ammuttu, niin mitenkän sinä, jos olisit taksikuski,valitsisit seuran joiden kanssa aikansa vietät ja keskustelet, etkä mielensäpahoittajiin törmäisi? (tästä tapauksesta en oo nyt varma, oliko tämä tapaus se taksikuskin ampuminen?)
Tottahan se tietty on, että "väärässä" seurassa kyllä voi sattua ja tapahtua melkein mitä vain ja huonosti käydä.
Moni varmaan joutuu tekemään töitäkin"pakolla" aika arvaamattomien henkilöiden kanssa jotka jonkun aineenalaisena ovat. Ei varmaan mitään herkkua ole. Hattua pitää heille nostaa.

L-200
27.10.2015, 07:53
Oliko rikastajat asialla vai suvakit?

Mitä kävi kaverille?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015102520555831_uu.shtml
Kansallispukuiset eläkeläiset asialla.

Kaveri makaa sairaalassa kasvoihin ammuttuna hampaat puutttu, leuka vaurioituneena, ylähuuli paskana, kieli halki ja sitä rataa, millistä oli henki kiinni...

Tekijä yhä pakosalla....

Edit:
On juurikin se ammutun taksikuskin tapaus. En tiedä mistä johtui mutta kolleega oli vapaailtaa viettämässä ja oli jo poistumassa ravintolasta ja odotteli omaa autoaan jonka oli määrä tulla noutamaan kaveri pois. Lähtikin sitten lanssilla kun sai pihassa luodista.
Sen verran tiedän kyllä että kaveri valitsee seuransa huolella.

pastirolli
27.10.2015, 11:45
Mistä tiedät?
Paikalla on käyty katsomassa jälkiä.

Kaitsu67
27.10.2015, 13:03
Joo.. kyllä sitä tällaisen jälkeen taas tuntuu pikkuasiat aika mitättömältä. Ei kenenkään tosiaan pitäisi työpaikalta lähteä tuolla tavalla.
Oli aika hiljainen ja vakava tunnelma työpaikalla. :(

90-luvun alussa yks työkaveri hyppäs ikkunasta kun oltiin muut kahviossa, oli ilmeisesti vielä henkitoreissaan kun ambulanssi tuli ja jotain koittivat vielä tehdä kun nähtiin ikkunasta, mut kuoli vammoihin, hiljaseks veti silloin myös, lähdetiin ainakin siltä osastolta kaikki kotiin siltä päivältä...:(

eilhik
27.10.2015, 15:59
Jos tämä on se tapaus, jossa oli taksikuskia oli ammuttu, niin mitenkän sinä, jos olisit taksikuski,valitsisit seuran joiden kanssa aikansa vietät ja keskustelet, etkä mielensäpahoittajiin törmäisi? (tästä tapauksesta en oo nyt varma, oliko tämä tapaus se taksikuskin ampuminen?)
Tottahan se tietty on, että "väärässä" seurassa kyllä voi sattua ja tapahtua melkein mitä vain ja huonosti käydä.
Moni varmaan joutuu tekemään töitäkin"pakolla" aika arvaamattomien henkilöiden kanssa jotka jonkun aineenalaisena ovat. Ei varmaan mitään herkkua ole. Hattua pitää heille nostaa.

Ei ollut vaan ihan normaali ravintolailta jonka lopussa "silloinen" mielensäpahoittaja kävi kättäpidempää avukseen (ei ase sentään) , ei auttanut sekään vaan sai oikein kunnolla vastapuolelta selkäänsä ja sai vielä veivattua puolustautujasta syyllisen ihanan lakimiehensä kanssa (varattomana ilmainen) mikäpä siinä veivailla oikeutta itselleen.

Itsepuolustus on siis suomenlain mukaan kielletty ja kumpikin osapuoli ihan alkuperäisiä suomalaisia ilman ihonväri ongelmaa.

Laki on kuinka se luetaan eikä niin kuinka se kirjoitetaan.

Itse henkilökohtaisena ratkaisuna olen pysynyt jo yli 10v kaukana paikallisista juottoloista koska se yksi ylilyönti voi pilata useamman elämän , turpaan on tullut ja annettu mutta ilman astaloita .
Ennen tappeluissakin oli vielä jonkinmoiset säännöt nyt piripäät tekee mitä sattuu.

Heguli
27.10.2015, 17:20
Itsepuolustus on siis suomenlain mukaan kielletty

Ei nyt sentään: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Itsepuolustus

Timo_L
27.10.2015, 17:30
Ei nyt sentään: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Itsepuolustus

Se vaan tahtoo olla, että jos yhtään enempää humautat itsepuolustuksena hyökkääjää kohtaan, niin myös itselle seuraa joko pahoinpitelystä tai ainakin hätävarjelusta/ hätävarjelun liioittelusta sakkoa.

Valitettavaa, mutta totta tässä kukkahattuilun ihannevaltiossa..

Heguli
27.10.2015, 18:35
Se vaan tahtoo olla, että jos yhtään enempää humautat itsepuolustuksena hyökkääjää kohtaan, niin myös itselle seuraa joko pahoinpitelystä tai ainakin hätävarjelusta/ hätävarjelun liioittelusta sakkoa.

Valitettavaa, mutta totta tässä kukkahattuilun ihannevaltiossa..

Joo, tarkkana pitää olla mitä tekee ja mitä ei. Parasta on tosiaan välttää riskitilanteita niin ei ajaudu ongelmiin.

Nikuzai
27.10.2015, 19:56
Ennen tappeluissakin oli vielä jonkinmoiset säännöt nyt piripäät tekee mitä sattuu.

Ollut toisaalla väittelyä nykykakaroista ja vapaakasvattamattomista

Mulla on käsitys, ettei ennen maassa makaavaa potkittu ainakaan huviksi

Mut osa väittää, ettei mikään ole muuttunut ja ennenkin on ihan samalla tavalla hakattu tuntemattomia satunnaisia vastaan tulijoita kadulla ja potkittu ne sairaalaan huvin ja urheilun vuoksi

popo99
27.10.2015, 21:03
the tuomolat, vittu mitä paskaa, tekee mieli ampua itseään jalkaan ennemmin ku kattoo moista, foxi menny iha vituix.

Kala92
27.10.2015, 21:48
PRKL! Kuljetan tossa kingin lavalla 200l tynnyriö löpösäiliönä ja vien sillä aina työmaan viereiseltä asemalta koneelle löpöä. Eilen ajoin Nesteelle hakee löpöä ja katoin, että on näkkyy jääny viimeks tankatessa korkki laittamatta kiinni. Se oli siin pytyn päällä kuiteskin ja sama pää kesät talvet, niin epäilly mitään. No tankkasin koneen ja laitoin korkin kiinni oikein avaimella, jotta ainakin on kii. Sitten samana päivänä alko ilmestyä koneeseen käyntiinlähtöön ongelmia vaikka just olin nafta suodattimen vaihtanu. Senkin viel annoin mennä koneen vanhuuden piikkiin. SITTEN TULI TÄMÄ AAMU! Aamulla menin autolle ja korkki taas auki! Ei varmaan lähe ilman avaimia tai kättä pidempää! Joku stna kus*pää menny avaamaan ja laittamaan pyttyyn jotain! Sen prkleen kun saan kiinni kuka tän teki ja poltti meikäläisen vklp vapaat, niin selkään annan tai turpaan tekijästä riippuen!!

Cruiseristi
29.10.2015, 12:52
Ei nyt olla ihan vitutuksen tasolla "vituttaa niin, ettei kusi tuu!", mutta
jonkinmoista mielipahaa tääkin aiheuttaa.
Kunnan miehet on kesästä asti korjaillu sadevesikaivoa, joka on mun varaston/tallin ohi kulkevalla kadulla. Viimeviikolla tuli ilmeisesti kiire saada
asvaltti pintaan, kun tällä alueella alkavat kaivamaan sähkökaapeleita maahan:). Joku asvalttivirmahan sen varmaankin kävi tekemässä ja siistihän siitä tuli, mutta mun varaston lattia otti hiukka itteensä tosta (matkaa päällystetyömaalle n.5m).

Byrocrat
29.10.2015, 13:36
Kunnan miehet on kesästä asti korjaillu sadevesikaivoa, joka on mun varaston/tallin ohi kulkevalla kadulla. Viimeviikolla tuli ilmeisesti kiire saada
asvaltti pintaan, kun tällä alueella alkavat kaivamaan sähkökaapeleita maahan:). Joku asvalttivirmahan sen varmaankin kävi tekemässä ja siistihän siitä tuli, mutta mun varaston lattia otti hiukka itteensä tosta (matkaa päällystetyömaalle n.5m).

Jos lattia otti itseensä tien korjauksesta niin kannattaa ottaa yhteyttä kuntaan ja pyytää sieltä virkamies toteamaan tilanne sekä samalla on hyvä tarkastaa pytingin sokkeli. Olettaisi, että siihenkin on tullut tärinästä vaurioita :mad:

Timo_L
29.10.2015, 15:06

Tainneet vähän isommalla vibrakoneella sitten täryttää asvaltin tiiviiksi :eek:

Cruiseristi
29.10.2015, 15:27
Jos lattia otti itseensä tien korjauksesta niin kannattaa ottaa yhteyttä kuntaan ja pyytää sieltä virkamies toteamaan tilanne sekä samalla on hyvä tarkastaa pytingin sokkeli. Olettaisi, että siihenkin on tullut tärinästä vaurioita :mad:

Joo kuntaan laitoin kyselyä , eivät oo toistaiseksi joutaneet vastata.
Toi rakennushan on 20.luvulta ja toltaosin lienee rossipohjanen.
Tuohon aikaan ei valuissa juurikaan rautaa haaskattu ja siltähän tuokin laatta
vaikuttaa, mut kun oli jo noinkin kauan kestäny niin ois tuo saanu olla.

Tainneet vähän isommalla vibrakoneella sitten täryttää asvaltin tiiviiksi :eek:

Joo , kun n. 50m päässä oleva junarata ei oo liki sadassa vuodessa pytyny samaan, vaikka välillä tuntuu melkosen heavya metallikuormaa tossa menevän.

H_Nietu
29.10.2015, 19:55
Nurkille..... Ollaan kivellä 26m merenpinnan yläpuolella.....
Ja missä joutuivat räjäyttelemään niin kävivät kuvaamassa HD kameralla kaikki kallioperustuksella olevat talot lähietäisyydellä sisältä ja ulkoa jottei tule sanomista...... Ainoat sanomiset mitä oli niin räjäytystöistä vastaava alihankkija ei noudattanut voimassa olevaa k.o kaupungin järjestys-sääntöä.
Riitti kun kävin kerran työmaalla ja sanoin että kuvan, äänen ja kellon kanssa videolla kaikki.........Jos ei mene jakeluun niin rakennusvalvonta ottaa yhteyttä seuraavana päivänä.....:D :D :D
Meni kertalaakista jakeluun.... :D :D :D
Sen jälkeen poksauttelivat silloin kuin pitää....:D :D :D

Jappi
31.10.2015, 01:19
PRKL! Kuljetan tossa kingin lavalla 200l tynnyriö löpösäiliönä ja vien sillä aina työmaan viereiseltä asemalta koneelle löpöä. Eilen ajoin Nesteelle hakee löpöä ja katoin, että on näkkyy jääny viimeks tankatessa korkki laittamatta kiinni. Se oli siin pytyn päällä kuiteskin ja sama pää kesät talvet, niin epäilly mitään. No tankkasin koneen ja laitoin korkin kiinni oikein avaimella, jotta ainakin on kii. Sitten samana päivänä alko ilmestyä koneeseen käyntiinlähtöön ongelmia vaikka just olin nafta suodattimen vaihtanu. Senkin viel annoin mennä koneen vanhuuden piikkiin. SITTEN TULI TÄMÄ AAMU! Aamulla menin autolle ja korkki taas auki! Ei varmaan lähe ilman avaimia tai kättä pidempää! Joku stna kus*pää menny avaamaan ja laittamaan pyttyyn jotain! Sen prkleen kun saan kiinni kuka tän teki ja poltti meikäläisen vklp vapaat, niin selkään annan tai turpaan tekijästä riippuen!!

Pitkäkilpisen porukan tyyli, aineet pois ja vettä/ muuta korviketta tilalle...

Kala92
31.10.2015, 10:47
Pitkäkilpisen porukan tyyli, aineet pois ja vettä/ muuta korviketta tilalle...

Joo muuten olisin niitä epäilly, mutta kun tynnyri on aina tyhjä. Sen tähen siinä ei ole es mitään lukkoa, että voi varas ihan ittekkin todeta helposti asian. Mutta se prkl, että mennään kaatamaan kiusantekona jotain sokerilitkua löpöpyttyyn, menee yli hilseen. :mad:

Nikuzai
31.10.2015, 12:22
Joo muuten olisin niitä epäilly, mutta kun tynnyri on aina tyhjä. Sen tähen siinä ei ole es mitään lukkoa, että voi varas ihan ittekkin todeta helposti asian. Mutta se prkl, että mennään kaatamaan kiusantekona jotain sokerilitkua löpöpyttyyn, menee yli hilseen. :mad:

Se mitään kiusan tekoa ole se on kateus joka kukkii niin, et tuntemattomalle tai kaverille pitää tehdä haittaa niin siitä on pakko olla itelle hyöty :mad:

Joku muuten sano, et hakee aina aamusta pönttöön löpöä ja vie koneelle, niin oli ollu pakko laittaa sellainen pikku lukko, ettei kakrut auo ja kaada paskaa pönttöön kun ettiit mopo autoihin polttoainetta

Ja onhan se voinu olla kosto siitä, ettet ole jättäny varkaille polttoainetta

Siitä kuulemma saat sit syytteen jos laitat pöntöön jotain haitallista tai vehkeet särkevää ainetta.
Olivat aikanaan tutulta motoristilta käyneet jerrykannulla niin oli sit kysyny, et mitä jos laittaa vaikka aiv liuosta, niin saa kuulemma syytteen ilkivallasta

Häänrik
31.10.2015, 12:54
Siitä kuulemma saat sit syytteen jos laitat pöntöön jotain haitallista tai vehkeet särkevää ainetta.
Olivat aikanaan tutulta motoristilta käyneet jerrykannulla niin oli sit kysyny, et mitä jos laittaa vaikka aiv liuosta, niin saa kuulemma syytteen ilkivallasta

Voin kertoa että lakkaa polttoaineet häviimästä kun kaadat löpöä n. 40L ja valkaisuainetta litra sekaan. valkaisuaine ei tuossa määrässä näy mihinkään ja hajottaa moottorin hetkessä ja kukaan rosmo ei sua paa syytteeseen kun kerran ite on ryöstäny polttoaineen. kyseistä pönikkää ei kannata sit itekkään enää käyttää, on sen verran ärtsy sekoitus.

mäksä
01.11.2015, 14:06
Verokortin tilaaminen ,, ei luonaa :mad::mad:

Entine työpaikka tai tilitoimisto hukannu :mad::mad:

Nikuzai
01.11.2015, 14:54
Verokortin tilaaminen ,, ei luonaa :mad::mad:

Entine työpaikka tai tilitoimisto hukannu :mad::mad:

Tilaa uus verottajalta, taitaa olla jopa ilmainen kun on tarve

Heguli
01.11.2015, 15:13

Jep, voit tilata suoraan firmaan sen verokortin.

mäksä
01.11.2015, 16:38

Yritin tilata netinkautta ,, en saanu luonaamaa :eek:
Huome ruokatunnil soitan ja tilaan sitäkautta

Danlig
02.11.2015, 15:57
Jotku vitun idiootit oli käyny paskomassa kingin ikkunat :mad::mad::mad: pitäny umpiotki pätkiä paskaks ja kaikki romut paiskoa ympäristöö :mad:

eilhik
02.11.2015, 16:24
Ihana Diesel käyttöisten ajoneuvojen päästömittaus katsastuksessa uutisissa kerrottiin ihan Aalto-yliopiston hemmon näkökanta miksi asia ja toteutus ole tätä päivää hiukkassuodattimineen ja kierättämisineen.

Niin eikös A-katsastuksen haastateltu "Insinööri" totea että mitata pitää oli sitten keinot mitkä oli (tuntui jälkeenjäänneeltä virkamieheltä 80-luvulta + rahastus ) vahvistuu vain asenne kiertää kyseisen konttorimerkin paikat todella kaukaa , ainoa minkä takia sinne on pakko vaivautua on Ajovarman toimisto.

JiiPee
03.11.2015, 08:28
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1446482803295.html

Luoppis
03.11.2015, 10:42
Ihana Diesel käyttöisten ajoneuvojen päästömittaus katsastuksessa uutisissa kerrottiin ihan Aalto-yliopiston hemmon näkökanta miksi asia ja toteutus ole tätä päivää hiukkassuodattimineen ja kierättämisineen.

Niin eikös A-katsastuksen haastateltu "Insinööri" totea että mitata pitää oli sitten keinot mitkä oli (tuntui jälkeenjäänneeltä virkamieheltä 80-luvulta + rahastus ) vahvistuu vain asenne kiertää kyseisen konttorimerkin paikat todella kaukaa , ainoa minkä takia sinne on pakko vaivautua on Ajovarman toimisto.

Se on hauskaa kun noissa tietyissä kuorma-automerkeissä on rajotettu sitä kierrosten nousuherkkyyttä tyhjäkäynnillä. Eipähän voi revitellä ja pöläytellä savumerkkejä. Ja pääsee tosta päästötestistäkin varmaan heittämällä läpi.

hj 60/61
03.11.2015, 19:56
http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2015110320605411_cm.shtml

Tää kiittämättömyys Vituttaa... Sama minkä tuonne toiseen jo linkitin. Mikä mättää? Jos annetaan apua, ni miten voidaan vaatia enemmän? Ja miks siihen suostutaan? :mad::mad::mad:

JiiPee
03.11.2015, 20:58
http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2015110320605411_cm.shtml

Tää kiittämättömyys Vituttaa... Sama minkä tuonne toiseen jo linkitin. Mikä mättää? Jos annetaan apua, ni miten voidaan vaatia enemmän? Ja miks siihen suostutaan? :mad::mad::mad:

Menkööt omillaan takaisin jos ei palvelu kelpaa...

mäksä
03.11.2015, 22:47

Juu menkööt sinne mistä on tullutkin :eek::mad::mad:

A-P
04.11.2015, 05:44
Miesnuha.

Nikuzai
04.11.2015, 07:20

Samaa mieltä
bagdadissa on lämmintä ei tartte valittaa, et paleltaa ja saa omat ruuatkin tehdä ihan omillaan kuten haluaa :mad:

Kaitsu67
04.11.2015, 10:06

Tyhmähän ei ole se joka pyytää......kohta vaaditaan varmaan lisää rahaa ja mitä muuta......no oma asuntohan pitää olla, ja autot tietty noin niinku alkuun.

Toivottavasti ne nyt seuraa tarkemmalla seulalla niitä, jotka lomailevat siellä kotimaassaan missä oli NIIN hengenvaarallista, että asuvat täällä pakolaisina turvapaikan saaneena henkensä pitimiksi....vai oliko se elintasopakolainen - menee välillä sekaisin näissä.

Nippan
04.11.2015, 18:27
Vituttaa ku kevväällä ostettu talo, tehty pannuhuoneremontti kesällä, rupes hävittämään painetta kattilalinjasta. Kosteusmittaaja kävi toteemassa että vettä tulee suihkuhuoneen ja vessan väliseltä alueelta lattian alta ja valluu rakenteisiin!! Nyt eiku osa kamoista kasaan ja muuttoo vuokralle.... Perkele kerenny vuottakaan assuu omassa talossa ni taas ois muutettava vuokralle...
Patterilinjastosta siis vuotaa vettä rakenteisiin.... :mad::mad::mad:

Rngd
05.11.2015, 12:21
Taas näin syksyllä tuo ajovalojen käytön vaikeus. Tänäkin aamuna hernerokkasumussa puolilla uusista autoista ei valoja, edessä jotkut huomiotuikut ja takana ei mitään.
Sumuvalot päällä aniharvalla vaikka kelin puolesta olisi ollut syytä.
Ohittaa ei uskalla ollenkaan kun ei tiedä koska sieltä sumusta tupsahtaa joku pimeä auto vastaan.

Nikuzai
05.11.2015, 17:06
Vituttaa ku kevväällä ostettu talo, tehty pannuhuoneremontti kesällä, rupes hävittämään painetta kattilalinjasta. Kosteusmittaaja kävi toteemassa että vettä tulee suihkuhuoneen ja vessan väliseltä alueelta lattian alta ja valluu rakenteisiin!! Nyt eiku osa kamoista kasaan ja muuttoo vuokralle.... Perkele kerenny vuottakaan assuu omassa talossa ni taas ois muutettava vuokralle...
Patterilinjastosta siis vuotaa vettä rakenteisiin.... :mad::mad::mad:

Komposiitti putket ja oikeen halvat mutkat/liittimet?

Kuulemma jopa alle vuodessa on tullut vastaan, et virtaus on syönyt reiän siihen liittimeen ja sinkki katokin kuulemma on yleistä et hapertuu

A-P
06.11.2015, 09:12
Myin Cruiserin, mutta meni sitten Afrikkaan, eikä harrastajaveljelle/-sisarelle akselin, tahi muun osan luovuttajaksi. Jos olisin hoksannut ajoissa, olisin vaihtanut lukkoakselit avoimiin, kun ei taida afrikkalaisia kiinnostaa nämä lukkoasiat edes hitusta siitä mitä se meitä kiinnostaa.

Tästä opimme sen, että en yritäkkään myydä mitn jatkossa. Aina on kaduttanut mitä tahansa olenkaan myynyt... ;)

Cruiseristi
06.11.2015, 09:29
Somelit, ajaessa älypuhelintaan räpläävät ihmiset :mad:

luppakorva
06.11.2015, 10:58
Myin Cruiserin, mutta meni sitten Afrikkaan, eikä harrastajaveljelle/-sisarelle akselin, tahi muun osan luovuttajaksi. Jos olisin hoksannut ajoissa, olisin vaihtanut lukkoakselit avoimiin, kun ei taida afrikkalaisia kiinnostaa nämä lukkoasiat edes hitusta siitä mitä se meitä kiinnostaa.

Tästä opimme sen, että en yritäkkään myydä mitn jatkossa. Aina on kaduttanut mitä tahansa olenkaan myynyt... ;)

Vissiin 61 myit, eiks siinä menny vielä aika hyvät paperitkin "hukkaan".:(

Nippan
06.11.2015, 11:45
Komposiitti putket ja oikeen halvat mutkat/liittimet?

Kuulemma jopa alle vuodessa on tullut vastaan, et virtaus on syönyt reiän siihen liittimeen ja sinkki katokin kuulemma on yleistä et hapertuu

Vuonna -75 asennetut rautaputket ja jonkunlaiset liittimet xD. En tiedä ku en betonin sissään näje. uudetkin putkivedot pannuhuoneen puolella kunnollista putkee ja liitintä. Kumma vuan ku ei vuotokohtaa löyvvy millään, joutuu putkarin tilloomaan tekemään sellaset liitännät patteriverkostoon että voi kunnolla painemitata että se oikeesti vuotaa johonkin...
Posted via Mobile Device

Luoppis
06.11.2015, 12:21

Vissiin 61 myit, eiks siinä menny vielä aika hyvät paperitkin "hukkaan".:(

Jossei harrastajat osta niin sitten ostaa afrikkaan viejät. Ja jossei osta afrikkaan viejät niin sitten ne vaan mätänee joko jonkun kuusen alla tai menee paaliin. Eikä varmaan auta tilannetta, että osa harrastajista on taloudellisesti aika ahtaalla nykyään.

Jappi
06.11.2015, 16:25
Vuonna -75 asennetut rautaputket ja jonkunlaiset liittimet xD. En tiedä ku en betonin sissään näje. uudetkin putkivedot pannuhuoneen puolella kunnollista putkee ja liitintä. Kumma vuan ku ei vuotokohtaa löyvvy millään, joutuu putkarin tilloomaan tekemään sellaset liitännät patteriverkostoon että voi kunnolla painemitata että se oikeesti vuotaa johonkin...
Posted via Mobile Device

Uusiksi ne putket ja pintaan. Kun vielä on asuinkelpoinen talo...

H_Nietu
06.11.2015, 16:28
Uusiksi ne putket ja pintaan. Kun vielä on asuinkelpoinen talo...

Sähköparin johdosta ei todellakaan ole pikäikäinen.......
Ollut maanatai päivän "putkari" darrassa.....:D :D :D
Joka ei ole tiennyt tai muistanut mitä tekee......:D :D :D
Tai talosta on puuttunut vesijohtopukituksen maadoitus.....:D :D :D sekä taloa ympäroivä maadoitus
joka toimii myös ukkosenjohtimen maadoitusperustana...... :D :D :D Tämä mahdollisempaan kosteaan paikkaan....
Mun mielestä aina alhaata ylös tuplamuovilla.....jos kellarikerroksen putkituksen pystyy tekemään kupareilla/muoveilla pintana.
Jakotukit näkösälle, Valuma-allas jakotukkien alle ja poisto viemäriin.
Pro:t laittaa vielä jokaisen jakotukin alle Txt. viestiä lähettävät kosteusanturit.
Aina huomaa mistä vuotaa..... ja sisemmät paineputket saa aina vaihdettua........eikä vesi pääse rakenteisiin....
Niin ja nää saa olla vielä piilossa.....:D :D :D eli pääset peseen vielä kaakelit.... helposti....:D :D :D
Ei ehkä osu kovaan patteriverkostoon..... mutta lattialämpöihin ja kaikkiin muihin vesiin.......
BTW.
Laittakaa kylmänveden sisääntuloon magneettiventtiilillä oleva virtausvahti.....oikeilla säädöillä....
ettei ole vahingon sattuessa uima-allas siellä missä vahinko tapahtuu.....
ps.
Muoviputki, messinki jakotukki ja kupariputki oikein maadoitettuna sopivat hyvin yhteen.....ja liitokset ainoastaan hampulla ja oikeella "töhnällä"..... ei teipillä..... se vuotaa samantien tai tulevaisuudessa......
Huom...... Jos kuparia putkistossa niin se pitää olla joka paikassa kumilla eristetty kiinnitys tai läpimenopinnoiltaan.......
Ja vain Suomalialianen Kupari kelpaa.... Ei mikään Puolalainen sai muut halpikset.......
Hox. Käyrät ja muut..... Vain Suomalialaisesta olet varma että säinämävahvuudet ovat sitä mitä pitää.....
varsinkin vedetyissä/taivutetussa kipaleissa.......
Ja kupari on puhdasta eikä mitään halpaa "paskaa" kuparin väristä seosmetallia joka syöpyy alta aikayksikön.
Puolalaisia kupareja vaihettu noin 10v. kuluttua.
Suomalilaisiin ei ole tarvinnut koskea oikein maadoitettuna vielä 50 vuoteen.......
Omakohtaisella kokemuksella.... muutamasta kohteesta......
Ja jos joku ei usko niin välistä otetun pätkän ja mutkan ultraus ja mittaus tulokset sen kertoo.....:D :D :D
Tietäkää oikeasti mitä olette tekemässä ja mistä löytyy vika......
Alkää vaihtako pelkästään komponenttia vaan korjatkaa myös vika..........
Ja nää on vain sähköistä/automaatiosta jotain ymmätävän kommentit.....Putkarit korjatkoon jos on jotain korjattavaa..........
Ne kuitenkin haluu viemärin keskelle virkistysaluetta....... :D :D :D

Pörö
08.11.2015, 01:09
Vittu mikä ahdistuskohtaus!! Eikä millään unta..

Jappi
08.11.2015, 01:47
Sähköparin johdosta ei todellakaan ole pikäikäinen.......
Ollut maanatai päivän "putkari" darrassa.....:D :D :D

Ihan tavallista tyyliä seiskakytluvulla ja jopa kasarilla pistää rautaputket betonivaluun, suolat, maakosteus ja aika tekee työnsä. Tuollainen vuotava putki valussa pahimmillaan kastelee koko läjän niin hyvin että sienet kasvaa sielläkin missä ei pitäisi olla mahdollistakaan... Eli putket uusiksi ainakin siltä osin mitä on valuun piilotettu.

james_III
08.11.2015, 11:43
Ninjahiiri joka ei jää edes herkistettyyn loukkuun, mitähän jos siihen laittelis vähä töpselisähköä, mun tuurilla sillä on jotkut kumitossut :(

Nippan
08.11.2015, 13:15
Ihan tavallista tyyliä seiskakytluvulla ja jopa kasarilla pistää rautaputket betonivaluun, suolat, maakosteus ja aika tekee työnsä. Tuollainen vuotava putki valussa pahimmillaan kastelee koko läjän niin hyvin että sienet kasvaa sielläkin missä ei pitäisi olla mahdollistakaan... Eli putket uusiksi ainakin siltä osin mitä on valuun piilotettu.

Kerta remontti tuloo ni samalla nykästään uuvvet putket pintavetona koko talloon, helppo homma ku patterit on seinustoilla ni ei tarvihe vetää mitään ihme suikkauksia putkilla. Kunhan ensi löytäsivät vuan sen vuotokohan!

perkei
08.11.2015, 16:11
Olisin halunnut osallistua Läjällä Sipoon sänkikiihdytykseen, mutta muut kuviot estivät. Loppujen lopuksi lauantaistani muodostui erinäisten vaiheiden kautta sittenkin sellainen, että olisin ehtinyt hyvin sänkikiihdytykseen.
Hieroin vielä suolaa haavoihin ja kävin fiilistelemässä valokuvista, miten kivaa siellä Sipoossa on ollutkaan. ÄÄH! :(

Nikuzai
08.11.2015, 17:44
Ninjahiiri joka ei jää edes herkistettyyn loukkuun, mitähän jos siihen laittelis vähä töpselisähköä, mun tuurilla sillä on jotkut kumitossut :(

Onks teillä kissoja tai muita elikoita?

Jossei niin pakkasnestettä sankkoon ja lauta rampiksi, niin tulee se ninjaus punnittua.

Ja on kuulemma inhimillinen kuolema alkoholi myrkytys vie ennenkuin hukkuu

Lerssinen
08.11.2015, 21:47
Avonaisesta jäteöljyämpäristä joka on hallissa löytyy aina raatoja kun sitä tyhjentelee isompaan kippoon.. Miksi lie menevät en tiedä..

rane58
09.11.2015, 01:49
Avonaisesta jäteöljyämpäristä joka on hallissa löytyy aina raatoja kun sitä tyhjentelee isompaan kippoon.. Miksi lie menevät en tiedä..
-Koneen läpi tulleet....? :p

This is a huumor, or isn´t....? :o

Kaitsu67
09.11.2015, 21:18
No olipa yllätys, että yön Timo taas asialla... :mad:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1447042180212.html

dynamics1
11.11.2015, 15:42
vituttaa yt 25 tavoite pihalle. ja suurempi vitutus on tällä hetkellä olla ammattitauti epäilyssä täällä helsingissä..:mad: (kun ei saa kuitenakaan lappua missä on todettu ammatti tauti) eli mitä luultavasti saan taudin ja potkut tykkäämästäni työstä.... tauti ei vaikuta/haittaa minun työn tekoa millään lailla.

Heguli
11.11.2015, 16:01
vituttaa yt 25 tavoite pihalle. ja suurempi vitutus on tällä hetkellä olla ammattitauti epäilyssä täällä helsingissä..:mad: (kun ei saa kuitenakaan lappua missä on todettu ammatti tauti) eli mitä luultavasti saan taudin ja potkut tykkäämästäni työstä.... tauti ei vaikuta/haittaa minun työn tekoa millään lailla.
nyt kyllä putosin totaalisesti kärryiltä. Jos ammattitauti havaitaan niin tottahan siitä todistuksen saa :confused:

dynamics1
11.11.2015, 16:15
siis tämä on tutkimusta että olenko saanut astman mikä on todettu niin onko se työperäinen eli silloin ammatti tauti jos näin on. ja jos on ja todetaan että olisi työperäinen niin olisi hyvä juttu jatkon kannalta.. uudelleen koulutus olisi silloin palkallista ja ym ym muita juttuja.. näin asuntovelalliselle se säännöllinen raha sinne tilille on mukava juttu.

Bj Andy
11.11.2015, 16:27
Koska ihan pieneen hetkeen ei vituttanu mikään niin siitä palkinnoksi porsi pesukone...Sehän olikin jo 5-6 vuotta vanha.

savustin
20.11.2015, 07:48
Kaiken maailman sekopäitä maapäällään kantaa.Emäntä sai puhelun jostain tammisaaren kiinteistö välittäjältä joka vaati huoneiston siivousta tai he siivouttaa sen jollakin yrityksellä ja lasku tulee meille.Hetken löi pää tyhjää ennenkuin selvis että emmännän veli on muuttanut ruotsiin ja jättänyt vuokrat maksamatta ja viimeisen vuoden roskat kiinteistöön.Tämä asiahan ei kuulu meille mitenkään joka tehtiin selväksi myös siivousta vaativalle taholle,Tämän jälkeen alkoi tulla tekstiviestejä 5-10min,välein yhden päivän ajan joissa vaadittiin rahaa tai siivousta .Viimeiseen viestiin vastattiin jos vielä tulee viestejä niin asiaan puuttuu poliisi.Tähän vastapuoli vastas ettei poliisi tee siivouksia,Soitto poliisille joka hetken päästä soitti takasin ja ihmetteli että tämä on joku kiinteistö välittäjä ja kyseessä on väärin ymmärrys meidän taholta eivätkä he ole rahaa ollut vailla vaikka viestit muuta kertookin. Asia kuulema on loppuun käsitelty. kyllähän tämmöset jutut saa vitutuskäyrän nousemaan ottaen huomioon emännän sairauden tilan ei pysty edes kävelemään ilman tukea.

-Jarkko-
22.11.2015, 18:17
Helvetin saatanankeksintö eli lukkiutumattomat jarrut henkilöautossa!!!
Meinas viedä Audi tänään kaiteeseen kun ei ole jarrua vaikka kuinka polkee..rutirutisäksäkä vaan!!!
Ostakaa pois ennenkuin peruutan peltoon ja tökkään tulen alle:mad:
..turvallista matkaa :cool:

Cruiseristi
22.11.2015, 18:20
Helvetin saatanankeksintö eli lukkiutumattomat jarrut henkilöautossa!!!
Meinas viedä Audi tänään kaiteeseen kun ei ole jarrua vaikka kuinka polkee..rutirutisäksäkä vaan!!!
Ostakaa pois ennenkuin peruutan peltoon ja tökkään tulen alle:mad:
..turvallista matkaa :cool:

Ei tartte ku noi syttyy näemmä itellääkin :rolleyes:
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201511220170953_v0.shtml

Cruiseristi
22.11.2015, 18:30
Nii joo ja alkaahan tota meitin työkalu Vitoakin vissii joku vituttamaan, kun siihen kojetauluun tuli kirkkoveneen kuva:D jostain vasurilla Beamiin dippaamisesta se horisee , juoppokin taitaa olla. Ennen mersut söi öljyä, mut nykyään tuntuu maistuvan polttimot.

mäksä
23.11.2015, 21:51
Aamulla kun lähtee töihin on pimeää ja ehtoolla kun tulee kotio on pimeää :mad::mad::mad:

Ranee
23.11.2015, 22:39
Aamulla kun lähtee töihin on pimeää ja ehtoolla kun tulee kotio on pimeää :mad::mad::mad:

Lightforce...
Ajasta riippumatta jos valot ei näytä niin niitä on liika vähän liian pienillä polttimoilla.

Jappi
24.11.2015, 15:59
Dieselmoottori 3223-7... On kyllä ihan perseestä ettei nykyään osata koodata moottorisoftia ilman joutavanpäiväisiä hälytyksiä. Ja minkähän helevetin takia siihen on pitänyt vielä yhdistää kovin mahdollinen summeriääni...

Ponssekuski
24.11.2015, 17:04
Dieselmoottori 3223-7... On kyllä ihan perseestä ettei nykyään osata koodata moottorisoftia ilman joutavanpäiväisiä hälytyksiä. Ja minkähän helevetin takia siihen on pitänyt vielä yhdistää kovin mahdollinen summeriääni...

Kuulostaa aivan eräältä suomalaiselta metsäkonemerkiltä :D
Uudet koneet rupee huutamaan jo kun avaat ovenkin. Ja sekin pitää tietty erikseen kuitata pois.. ei riitä oven sulkeminen :rolleyes:

Nikuzai
24.11.2015, 17:33
Kuulostaa aivan eräältä suomalaiselta metsäkonemerkiltä :D
Uudet koneet rupee huutamaan jo kun avaat ovenkin. Ja sekin pitää tietty erikseen kuitata pois.. ei riitä oven sulkeminen :rolleyes:

Tietenkään siihen summerin tilalle ei saa lamppua asennettua :confused:

wikke
24.11.2015, 17:34
Lightforce...
Ajasta riippumatta jos valot ei näytä niin niitä on liika vähän liian pienillä polttimoilla.

Täytyypä muistaa tämä jos vaikka olisi mukava duunin jälkeen lähteä metsälle, tai vain maisemia ihastelemaan...

Ponssekuski
24.11.2015, 20:10
Tietenkään siihen summerin tilalle ei saa lamppua asennettua :confused:

Eiiiiiii enempää diskovaloja tuohon hyttiin :D sulaketaulusta kun ottaa yhen sulakkeen pois ni loppuu se huutaminen ;)

Jappi
24.11.2015, 22:30
Eiiiiiii enempää diskovaloja tuohon hyttiin :D sulaketaulusta kun ottaa yhen sulakkeen pois ni loppuu se huutaminen ;)

Juuh, huutaminen ei ole ykkösmurhe mutta se saatanan ilmoitus lävähtää aina keskelle näyttöä peittäen kaiken oleellisen. Niin ja diskovalo pimeässä... Sulake lähtee aina pois kun tuo vittuilu alkaa.

mäksä
24.11.2015, 22:57
Viikon kestänyt lenssu vituttaa :mad:

Ponssekuski
25.11.2015, 12:38
Juuh, huutaminen ei ole ykkösmurhe mutta se saatanan ilmoitus lävähtää aina keskelle näyttöä peittäen kaiken oleellisen. Niin ja diskovalo pimeässä... Sulake lähtee aina pois kun tuo vittuilu alkaa.

Soitin tutulle vieremälle ja ehotin et voisko nuo ilmoitukset saada tulevaisuudessa vaik näytön alareunaan, tai johonkin kohtaan missä eivät häirihe työn tekoa..
Vastaus: ne tulevat jatkossakin näytön keskelle, jotta kuskit reagoisivat niihin ja kuittaisivat pois :D
Tästä tuli välittömästi helvetillinen vitutus.

bluevan
01.12.2015, 11:43
Peltilehmän kittaustouhut ym pohjatyöt ennen maalausta..aina yhtä vi..mainen homma. Kittaa..hio..kittaa...hio :(

AVRO
01.12.2015, 20:11
135 v***n euroa vanhan PV:n rekkarikatsastuksesta, ihan vaan siitä syystä kun vehes ollut viimeksi "vanhan systeemin" aikana kilvissä. :(

Nikuzai
01.12.2015, 23:42

Ei sitä valoa sinne kabiiniin kuulu laittaa vaan siihen summerin jalkaan, niin ei herjaa, et summeri vika
Tosin jos sulakkeella sammuu niin katkaisija siihen sulakkeen varteen :D

karhunen
02.12.2015, 09:02
Pitäs mennä juhlimaan itsenäisyyttämme laulu-ja soitinyhtye Motörheadin konserttiin.
Ne on nyt ainakin 2 viimesintä keikkaa perunu eli mahtaako showta tulla laisinkaan?
Yllättävää on et Lemmy on kondiksen mut Phil on kipiä.

eilhik
02.12.2015, 18:09
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448964795625.html

Mitä teki kipinähenkilö ;)

nyyperi
03.12.2015, 10:24
Seuraava lista ei ole missään muussa, kuin siinä järjestyksessä, missä vitutuksen aihe tulee mieleen.
- Köyhyys.
- Nää saakelin hermokivut, jotka yleensä on kesällä vähemmät, mut oli niin paska kesä ettei ollut yhtään helpompaa.
- Keli, joka lisää kipuja ja masentaa muutenkin.
- Jeeppi pitäs katsastaa, mutta en uskallakaan ees viedä sitä sinne kun koko ajatuskin ahdistaa.
- Aina pitää hyppiä muiden aikataulujen mukaan, vaikka eläkeläisenä pitäs olla muka aikaa.
- Eläkevakuutusyhtiöstä ei tuu päätöstä et saanks jatkoja. Vai pitääks mennä Sossuun...
- Köyhyys.
- Ja sekin vituttaa, kun melkein kroonisesti vituttaa.:D

Suburband
03.12.2015, 20:18
Pitäs mennä juhlimaan itsenäisyyttämme laulu-ja soitinyhtye Motörheadin konserttiin.
Ne on nyt ainakin 2 viimesintä keikkaa perunu eli mahtaako showta tulla laisinkaan?
Yllättävää on et Lemmy on kondiksen mut Phil on kipiä.
Joo,pojan kanssa kans menossa,toivottavasti esiintyvät.:(

turakki
04.12.2015, 09:07
Seuraava lista ei ole missään muussa, kuin siinä järjestyksessä, missä vitutuksen aihe tulee mieleen.
- Köyhyys.
- Nää saakelin hermokivut, jotka yleensä on kesällä vähemmät, mut oli niin paska kesä ettei ollut yhtään helpompaa.
- Keli, joka lisää kipuja ja masentaa muutenkin.
- Jeeppi pitäs katsastaa, mutta en uskallakaan ees viedä sitä sinne kun koko ajatuskin ahdistaa.
- Aina pitää hyppiä muiden aikataulujen mukaan, vaikka eläkeläisenä pitäs olla muka aikaa.
- Eläkevakuutusyhtiöstä ei tuu päätöstä et saanks jatkoja. Vai pitääks mennä Sossuun...
- Köyhyys.
- Ja sekin vituttaa, kun melkein kroonisesti vituttaa.:D

Kivut ei ole koskaan kivoja, kertoo kokeneemmat. Vaan tuo krooninen vitutus osaa olla aika nakertava juttu kanssa. Alkusyksy meni moisen kanssa, ei ole hääviä. Onneksi ei enää ketuta samalla tavalla.

Heguli
04.12.2015, 15:09
Ihan kotinurkilta on löytynyt kävelyteiden varsilta jauhelihasta tehtyjä palleroita & eineslihapullia, joiden sisällä on NAULOJA. Kyllä tämä maapallo kantaa päällään sairaita ihmisiä, kun pitää koirille tehdä pahaa. Voi kun sais syöttää tälle spedelle omat pullansa :mad:

nyyperi
06.12.2015, 15:55
Kivut ei ole koskaan kivoja, kertoo kokeneemmat. Vaan tuo krooninen vitutus osaa olla aika nakertava juttu kanssa. Alkusyksy meni moisen kanssa, ei ole hääviä. Onneksi ei enää ketuta samalla tavalla.

Jeesjoo. oon ollut kotimies nyt vissii neljä vuotta näijen kipuilujen kanssa. Ja on ihan helvetin hankalaa pitää se vitutus pois. Suurin syy on tietysti rahanpuute:mad: Joka siis johtuu niin helvetin onnettomasta eläkkeestä ja kaikki talot ja systeemit on kesken maksamisen. Jos ei olis talo yms. velkaa niin eihän täs mitn hätää oliskaan. Mut kun ihminen tyhmänä suunnittellee et pysyy terveenä ja työkykysenä ja saa sitämyöten myös rahaa. Ja sitten haluaa kaiken heti, eli velaks sitä tulevaa työpanosta vastaan, niin kun se työpanos jää lunastamatta ei hyvä heilu.
Nää kivut ei itsessään miuta oikeastaan masenna, tai ehkä vaan pikkasen. Kun on joskus käynt salilla ja rymynnyt metsissä ja sitä ei nyt kyl pysty.
Mut sellanen näköalojen puute.
Et voi suunnitella mitään, koska ei ole kapitaalia jolla toteuttaa se suunnitelma. Ja ajatus kotona jumittamisesta 24/7 ei oikein oo mukavahko.
No, kunhan tulee lunta ja valoa, sitä taas keksii jotain piristävää. Kunnes syksyllä huomaa et se jäikin toteuttamatta ja kierros on taas kerran täynnä.:D

Luoppis
06.12.2015, 19:47
Ihan kotinurkilta on löytynyt kävelyteiden varsilta jauhelihasta tehtyjä palleroita & eineslihapullia, joiden sisällä on NAULOJA. Kyllä tämä maapallo kantaa päällään sairaita ihmisiä, kun pitää koirille tehdä pahaa. Voi kun sais syöttää tälle spedelle omat pullansa :mad:

Aina noita jostain sikiää :mad:

hj 60/61
06.12.2015, 20:06

Juuriki täysin samaa mieltä!!! Olin tos pari päivää Tampereen keskustassa koiruuden kans kyläilemäsä viime viikolla, ni ku kävin kävelyllä ja lenkillä jätkän kans, ni aivan paranoidina aina, ku nokka oli maassa pidempään. Ja voitte uskoa, miten täällä "maaseudulla" asustelevalle koiruudelle tulee miljardeja hajuja nokkaan(kirsuun)...:) oli ukkelilla hippasen pasmat sekasin pari päivää, ja ku kotiin päästiin ni vuorokauden unet...:D
Mut joo asiaan takaisin. Mikä Vittu ihmisiä vaivaa, että pitää yrittää myrkyttää koiria ja muita lemmikkejä? Mä en Vittu uskalla ees jättää koiraani kaupungissa kaupan eteen "koiraparkkiin", ku ei tiä mitä joku käy sille siinä syöttämässä, tai sit se varastetaan... Maailman on mennyt hulluksi paikaksi...:mad::(

Late_
06.12.2015, 20:31
Volvoremontti. Pyörreläppienakseli päästä poikki. Osa noin 150€. Vaihto vaatii imusarjan irroituksen, imusarjan irroitus vaatii suuttimien irroituksen.

1 suutin irtosi ehjä, toinen risana, kolme piti katkaista kanteen. Kansityöt ja suuttimien irroitus koneistamolla 470€. Tähän vielä päälle yläpään tiivistesarja, jakopään osat ja helvetisti töitä.

Jännittää jo laskun loppusumma jahka auto valmistuu..

Nikuzai
07.12.2015, 07:49
Juuriki täysin samaa mieltä!!! Olin tos pari päivää Tampereen keskustassa koiruuden kans kyläilemäsä viime viikolla, ni ku kävin kävelyllä ja lenkillä jätkän kans, ni aivan paranoidina aina, ku nokka oli maassa pidempään. Ja voitte uskoa, miten täällä "maaseudulla" asustelevalle koiruudelle tulee miljardeja hajuja nokkaan(kirsuun)...:) oli ukkelilla hippasen pasmat sekasin pari päivää, ja ku kotiin päästiin ni vuorokauden unet...:D
Mut joo asiaan takaisin. Mikä Vittu ihmisiä vaivaa, että pitää yrittää myrkyttää koiria ja muita lemmikkejä? Mä en Vittu uskalla ees jättää koiraani kaupungissa kaupan eteen "koiraparkkiin", ku ei tiä mitä joku käy sille siinä syöttämässä, tai sit se varastetaan... Maailman on mennyt hulluksi paikaksi...:mad::(

Kuonokopalle opettaa jo pienenä, niin helpottaa omistajan stressiä lenkeillä

Sit joku mussuttaa, että ei ole koiralle normaalia olla kuonokopan kanssa niin ei sen ole normaalia syödä naula-rotanmyrkky pallojakaan
Ja sellaisia kuonokoppia on olemasssa missä koira saa kokonaan suun auki, mutta estää syömisen, juominenkin onnistuu kun saa suun auki

hj 60/61
08.12.2015, 07:18
Päälikkö soitteli eilen, että tää viikko ilmeisemmin enään töitä...:eek: maanantaista ei viel varmuutta, et tarviiko herätä. Eli tääl olis yks timpuri hommia vailla...:o

Cruiseristi
09.12.2015, 14:07
Kaveri oli tippunu rakenustyömaalla, ilmeisesti munuaiset paskana, kun kusee verta. :(

petroman
09.12.2015, 15:59
..ei pitäis katsoa nuita eduskunnan horina-ohjelmia. Ollaan me kyllä viksua kansaa, kun ollaan tuo sakki saatu meitä edustamaan..

hj 60/61
10.12.2015, 14:53
Noi vitun aikaiset betoni-autot. Äsken kävi tuomassa ränninauto meille kuraa muutamaan porras laattaan ja pilariin. Ekaan muottiin tuli sit melkein tupla määrä kuraa, ku meni se vitun romu jumiin, sit ku se sai rännin liikkeelle, se meinas viedä työkaverilta pään mennessään, onneks oli varastonseinä vastassa, ja ränni pysähtyibsiihen. Saatanan sama auto kävi täällä tos joku aika sitten, ja silloin oli jo kauko-ohjain paskana. On se kumma, et noita romuja ei voida laittaa kuntoon. Se kuskikin sai sähköiskuja siitä kapulasta. Eihän se sen vika oo, ku on vaan renki. Mestarille sanoinkin, et oli viimestä kertaa se romu meille tuomassa kuraa, lähetän sen ens kerralla suoraan pois... Vituttaa toi turha, ylimääräinen työ tuol sateessa. Muutenkin, ku kiireellä painettiin muotit nippuun, ku lupasin valaa perjantaina, ku ois kuiva keli. Ni eikö mestarin pitänyt sitten taas kerran kiristää aikataulua... Ny odotellaan et pääsis hiertämään, mut Vittu tuol mikään kuivu...

A-P
10.12.2015, 15:26
..ei pitäis katsoa nuita eduskunnan horina-ohjelmia. Ollaan me kyllä viksua kansaa, kun ollaan tuo sakki saatu meitä edustamaan..

Mitäs äänestitte! ;) Mutta samaa mietin minäkin, ja samalla tulin ajatelleeksi kansanedustajuuden omalle kohdalleni, ja totesin kestäväni ehkä päivän, jonka jälkeen toivottaisin kanssapelleilijät hevontuuttiin. Politiikon vaatimuksiin kuulunee, että pystyy/jaksaa keskustella päivästä toiseen ääliöiden kanssa, eli sellaisten, jotka omaavat aivan päinvastaisen maailmankuvan kuin itse.

Luoppis
11.12.2015, 13:42
On se kumma, et noita romuja ei voida laittaa kuntoon.

Kuljetusalalla ei tarvii kauheesti ettiä, että löytää aina jostain jonkun isännän, joka ei vaan tajua, että ne laivatkaan ei ihan loputtomiin tuurilla seilaa kun vehkeitä ei huolleta ajoissa.

nyyperi
12.12.2015, 20:12
Nyt ahistaa Jeepin jarrusatula. Perkeles kun alempi liukutappi on ihan paskana ja tiukassakin. Oon yrittänyt miggiliimata siihen isompaa pulttia päälle, mutta saamari sentään, aina se vaan jostain rapasahtaa irki. Mitähän helewettiä sitä nyt vielä keksis... Joskus vuos sitten oli ongelma sama, mutta toisella puolen autoo. Mut ei mitn muistia miten sen silloin ratkasin..:mad: pitsköhän pölliä likoilta joku pinkkivihko ja ruveta pitää päiväkirjaa..:eek:

Pafo
13.12.2015, 17:05
Ahdin paketti sai lähteä.... En suunnitellut asian näin... :mad:

Rohmo
13.12.2015, 20:31
Vituttaa niin vitun suunnattomasti Suomen päättäjät.
Ja vielä enemmän kun piti äänestää vaaleissa yhtä vitun paskanpuhujaa.
Mutta,enhän tiennyt että kaikki eduskunnassa olijat on vitun paskanpuhujia.
Ja se vituttaa kun vitutus vaan kasvaa kun seuraan uutisia jotka työntää paskaa ja valheita
sen minkä ehtivät.

T Rohmo

ps. joidenki tarttis tehä jotain
pps. voi kun tekisivät

GrapL
13.12.2015, 20:54
Työpaikka. Keväällä tulis 6vuotta täyteen samassa yhtiössä. Tiiän ettei pitäis valittaa ku kerran töitä on, mutta en oo kyllä mitenkää tyytyväinen nykyiseen työtehtävääni. Myös yhtiön toiminta on todella ihmeellistä. "kaikki työntekijät ovat samanarvoisia.." Paskan vitut. Kehitys menee väärään suuntaan jatkuvalla syötöllä. Ajatellaan pääperseessä ja ihmetellään ku asiakkaat vaihtaa firmaa. Työnjohto ei saa kuria aikaan..

Mut minkäs voit.. täällä etelä-savossa kun ei vaan oman alan hommia ole (LVI) ja sen vuoksi näitä "hantti" hommia joutuu puuhailemaan. Tässä jo vuoden verran katsellut mol.fi sivustoja ja oikeesti vaan kerran löytynyt oman alan hommia mut eipä se auta jos pääset kolmanneksi ja eka ottaa paikan vastaan.. LVI-alahan on kehittynyt noiden kuuden vuoden aikana niin huimasti että pelottaa jo ajatus onko opiskelut mennyt hukkaan, osaanko mitään?

Kouluun ei kiinnostais lähteä.. koska työelämään on jo jotenkin päästy kiinni. Mut kai sitäkin pitäis taas käydä miettimään uudelleen ja uudelleen..

Onko sielun tovereita? Tai ajatuksien jakajia?

Cruiseristi
15.12.2015, 10:13
Nukkumatti oli saanu bobcatin korjattuu ja sai kelkottuu unihiekkaa simmuu senverta, että sai nukuttua liki normaalit yöunet :)

Gary Grand
15.12.2015, 10:17
Nukkumatti oli saanu bobcatin korjattuu ja sai kelkottuu unihiekkaa simmuu senverta, että sai nukuttua liki normaalit yöunet :)
Myöhästyitkö jostain? Vai mikäs tuossa vitutti?:D:D:cool:

Pukamat. Piste.

Cruiseristi
15.12.2015, 10:45
Myöhästyitkö jostain? Vai mikäs tuossa vitutti?:D:D:cool:

Pukamat. Piste.

Tai olla unihiekan seas jotai muutaki jauhoo , kun ton piti mennä tonne ei vituta osioo :D . Eli yhtä sekasi nukku tai ei .

Joo ja noi pukamat on ihan perseestä. :)

Gary Grand
15.12.2015, 10:55
Tai olla unihiekan seas jotai muutaki jauhoo , kun ton piti mennä tonne ei vituta osioo :D . Eli yhtä sekasi nukku tai ei .

Joo ja noi pukamat on ihan perseestä. :)
:D:D ..aaa. Aattelin että sulta unohtu selittää jotain siihen perään..:D

Jep, sieltähän ne..:mad::D

hj 60/61
15.12.2015, 21:10
Ku vaihtelin ton synchron kaasuakselin ja himmelit, ni ei ne käynti ongelmat kadonneetkaan, nyt tosin ei enää ainakaan oo ilma ongelma, ku ei naftaakaan kuse. Mut ny alko juttelee kytkin. Ei irrota, ku painaa liipasimen (polkimen) pohjaan, mut pikkusen ku nostaa, ni saa vaihteen pykälään...? Mikähän siel mättää, asetelma? Huomenna on viel pakko sillä töihin ajella. Mut mikäs juttu, ku noita kytkin paketteja on kahta eri kokoo tuohon 2.4d moottoriin. 220mm ja 228mm halkaisijaltaan, mikähän tuohon käy, vai pitääkö ensin purkaa? Vittu ku aina näin joulun alla tuloo kaikkee ylimääräistä menoo...:(

Heguli
15.12.2015, 21:23
Tyttö laittoi auton kadun varteen parkkiin, oli sellanen mesta missä ei ollut ruutuja vaan ihan vapaata tienreunaa Helsingissä. Lähdin ostaan parkkilippua niin eikös tytön auton eteen kurvannut Audi silleen, että autojen väliin jäi 5 senttiä. Tyttö oli kiireiselle audikuskille asiasta kohteliaasti sanonut mutta tämä herrasmies totesi tylysti:"ei kuulu mulle". Voi perkele että tollanen asenne jurppii :mad:

A-P
15.12.2015, 22:04
Kimppatallin kunnossapito. Pylväspora ei pyörinyt ja päästi savumerkkejä, ja tajusin joko vaiheen puuttuvan tai sitten jotain syvällisempää, koska ei tuo smirgelikään suostunut pyörimään. Jos jokin menee rikki, sulake tai jatkojohto, niin se on oletettavasti jonkun toisen ongelma, kuten edellä kuvatulle Audi-miehelle. Vittu! Osannevatko omankaan perseensä kaikki jäsenet pyyhkiä!?!?! Ei muuten, mutta kun Cruiseri on pers pystyssä OME-asennuksen tuoksinassa, ja nukkumaankin pitäis...

Osataan mun jakkarakin lainata ja istua rikki, mutta korjataanko/korvataanko? Ei!

Turbo Isuzu
15.12.2015, 22:14
Mulla oli kimppatallissa kanssa ongelmia työkalujen kanssa kun itellä on kuitenkin hyvät ja monipuoliset vehkeet ja sanoin pojille että niitä lainata saa kyllä mutta olis kiva kun ne tulis oikeille paikoille takasin.

Aikani kuljin pitkin nurkkia ja keräsin omia vehkeitä. Nyt on onneksi oma talli.

A-P
16.12.2015, 06:21
Jos olisin järkimies ylipäätään, olisin rakentanut sen tallin jo kymmenen vuotta sitten. Nyt on hukkunut vähintäänkin puolikas talli kimppatallin osakkuuksiin.

hj 60/61
16.12.2015, 13:33
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015121620841387_ul.shtml

Rahalla siitäkin selviää...:mad:

Kaitsu67
16.12.2015, 13:50

Voi helvetti että repesin :D

"Daily Mailin mukaan saudimiljonääri oli harrastanut jo seksiä naisen 24-vuotiaan ystävättären kanssa, kun hän sanoi kaatuneensa 18-vuotiaan päälle peniksensä vielä ollessa pystyssä."

Lipsahti sisään ihan vahingossa.... :p

Cruiseristi
16.12.2015, 13:50

Tulee mieleen Willisin viimeinen partiopoika leffa ...

". It was an accident, right? You tripped, slipped on the floor and accidentally stuck your dick in my wife. "Whoops! I'm so sorry, Mrs. H. I guess this just isn't my week."

Nikuzai
16.12.2015, 17:23
Mulla oli kimppatallissa kanssa ongelmia työkalujen kanssa kun itellä on kuitenkin hyvät ja monipuoliset vehkeet ja sanoin pojille että niitä lainata saa kyllä mutta olis kiva kun ne tulis oikeille paikoille takasin.

Aikani kuljin pitkin nurkkia ja keräsin omia vehkeitä. Nyt on onneksi oma talli.

Lukollinen työkalupakki on jees

Joku joskus kertoili, et oli ahjossa käyttänyt työkalunsa mitä kimppatallille jättänyt "lojumaan"
Jokainen pari kertaa oli kuulemma kokeillut ennekuin uskoivat, ettei niitä voi lainata, milloin rystyset auki ja milloin nylkkääntyneitä muttereita romusankossa :D :D

Sama heppuli kertoili, et hänellä oli lukollisessa kaapissa momenttiavain ja ihmetteli, et kun se monesti oli kireydessä ja väärinpäin telineessä
Kertoili hän, et oli purkanut ja olikohan prikan laittanut jousen alle, ettei momentti toimi.
Seinään olivat kuulemma heittäneet avaimen
Myöhemmin kun oli tallille tullut niin selvisi miten tallilaiset oli sitä päässyt käyttämään
Tampilla lyöneet kaapin saranoista tapit ylös ja ovi aukesi väärältä puolelta

Sano, et sit nauratti kun huomasi hermostuksen syyn, jonkun kone oli pukissa ja kaikki kannen pultit poikki :D

Parissa päivässä kuulemma se kone ja jotain muuta oli tallilta hävinnyt

apupoika
16.12.2015, 17:29
Tää hev#in leikkiminen tän jeepin ohjauksen kanssa,, Vi##u on vaihdettu vaikka mitä ja on säädetty tätä,, ja ei kun etuakselin tilalla on vissiin pallo.!! Vetelee ja muljuilee ja on täysin tunnoton ja ja ja.. :mad: :mad:
Kyllä taas vastustaa..!!

eilhik
16.12.2015, 17:53
Lukollinen työkalupakki on jees

Joku joskus kertoili, et oli ahjossa käyttänyt työkalunsa mitä kimppatallille jättänyt "lojumaan"
Jokainen pari kertaa oli kuulemma kokeillut ennekuin uskoivat, ettei niitä voi lainata, milloin rystyset auki ja milloin nylkkääntyneitä muttereita romusankossa :D :D

Sama heppuli kertoili, et hänellä oli lukollisessa kaapissa momenttiavain ja ihmetteli, et kun se monesti oli kireydessä ja väärinpäin telineessä
Kertoili hän, et oli purkanut ja olikohan prikan laittanut jousen alle, ettei momentti toimi.
Seinään olivat kuulemma heittäneet avaimen
Myöhemmin kun oli tallille tullut niin selvisi miten tallilaiset oli sitä päässyt käyttämään
Tampilla lyöneet kaapin saranoista tapit ylös ja ovi aukesi väärältä puolelta

Sano, et sit nauratti kun huomasi hermostuksen syyn, jonkun kone oli pukissa ja kaikki kannen pultit poikki :D

Parissa päivässä kuulemma se kone ja jotain muuta oli tallilta hävinnyt

Näinhän se menee lainahevosenkin perään paljoa viitsitä katsoa mutta itseltänikin työkalut kaikonnut mitä ihmeellisempiin osoitteisiin ja osa vieläkin niin hyviä etteivät ole takaisin löytyneet.

Oma talli ja varasto oma vika jos kalut ja tarvikkeet kadoksissa tietää ainakin mistä etsiä paitsi osa kannettu jopa mökille jemmaan.

Nikuzai
16.12.2015, 18:07
Näinhän se menee lainahevosenkin perään paljoa viitsitä katsoa mutta itseltänikin työkalut kaikonnut mitä ihmeellisempiin osoitteisiin ja osa vieläkin niin hyviä etteivät ole takaisin löytyneet.

Oma talli ja varasto oma vika jos kalut ja tarvikkeet kadoksissa tietää ainakin mistä etsiä paitsi osa kannettu jopa mökille jemmaan.

Oon tullu siihen loppu tulokseen ihmisiä seuraamalla, et sellaisilla joilla ei ole koskaan ollut työkaluja kuin yksissä kappalein ei osaa niitä laittaa paikalleen

Mut sellaiset keillä on kiintoavaimia kahdet ja vielä lisäksi vääräkätiset, hylsysarjoja sen 3 erimallia, pihtejä 10kg jne
Ne osaa laittaa ne vähätkin takaisin paikoilleen

Ihmetellyt, et kuin se on noin päin, kun luulisi, et ne vähät osaisi pakkiin mennä, mut runsaammat voi jättää lojumaan kun lisää löytyy kasasta

MiKo
16.12.2015, 19:07
Oon tullu siihen loppu tulokseen ihmisiä seuraamalla, et sellaisilla joilla ei ole koskaan ollut työkaluja kuin yksissä kappalein ei osaa niitä laittaa paikalleen

Mut sellaiset keillä on kiintoavaimia kahdet ja vielä lisäksi vääräkätiset, hylsysarjoja sen 3 erimallia, pihtejä 10kg jne
Ne osaa laittaa ne vähätkin takaisin paikoilleen

Ihmetellyt, et kuin se on noin päin, kun luulisi, et ne vähät osaisi pakkiin mennä, mut runsaammat voi jättää lojumaan kun lisää löytyy kasasta

Eihän tuo mikään ihme ole. Se joka oikeasti joutuu työkaluja käyttämään, tietää, että jos joku työkalu on hukassa jää joku homma tekemättä tai aika menee sen tarvittavan työkalun ettimiseen.

mäksä
17.12.2015, 06:32
Eka imuri tilttaa ja nyt taitaa öljypoltin oksentaa :eek::mad::mad:

VITUN HYVÄÄ JOULUA :mad::mad:

savustin
17.12.2015, 06:41
Rupee jurppimaan noi saatanan nettimainokset,Aamulla kun silmätristissä yrittää lukea lehdistä uutisia ei kerkee kun rivin puoleenväliin kun se helevetin rivi pomppaa pari kolme riviä johonkin päin joko ylös tai alas.

Mr_Peace
17.12.2015, 08:47
Rupee jurppimaan noi saatanan nettimainokset,Aamulla kun silmätristissä yrittää lukea lehdistä uutisia ei kerkee kun rivin puoleenväliin kun se helevetin rivi pomppaa pari kolme riviä johonkin päin joko ylös tai alas.

Adblock, taitaa saada ainakin chromeen ja firefoxiin

perkei
17.12.2015, 16:56
Vittu kun vituttaa kun pitää olla aina niin äkkipikainen. Kiihdyn nollasta sataan kolmessa sekunnissa ja aina saa kärsiä ja hävetä.
Helvetin perkele. :mad:

hj 60/61
17.12.2015, 16:59
Vittu kun vituttaa kun pitää olla aina niin äkkipikainen. Kiihdyn nollasta sataan kolmessa sekunnissa ja aina saa kärsiä ja hävetä.

Tuttua touhua...:o ja ei varmaan olla kaksin ton ongelman kans...:rolleyes:

paavojaelvis
17.12.2015, 18:10

Jos anger management tuottaa vaikeuksia, niin ainahan voi opetella pyytämään anteeksi? :D

perkei
17.12.2015, 18:19
Jos anger management tuottaa vaikeuksia, niin ainahan voi opetella pyytämään anteeksi? :D
Anteeksipyyntö kuuluu oleellisena osana tuohon "kärsimys ja hävetys"-osastoon. Se luonnistuu kyllä. :o

paavojaelvis
17.12.2015, 18:40
Anteeksipyyntö kuuluu oleellisena osana tuohon "kärsimys ja hävetys"-osastoon. Se luonnistuu kyllä. :o

Mitäpä tuota sit murehtimaan.

perkei
17.12.2015, 18:43
Mitäpä tuota sit murehtimaan.
Olishan se kiva joskus osata vaan malttaa mielensä ja tuumailla asioita vaikka hetki jos toinenkin, ennenkuin sanoo tai tekee yhtään mitään...

paavojaelvis
17.12.2015, 18:56
Olishan se kiva joskus osata vaan malttaa mielensä ja tuumailla asioita vaikka hetki jos toinenkin, ennenkuin sanoo tai tekee yhtään mitään...

No olishan se toki kiva osata kaikkea kivaa ja mukavaa, mutta kun kaikkea ei voi kertakaikkiaan saada, ainakaan joka päivä. Sitäpaitsi elämä olis kovin tylsää ilman tulta, tappuraa ja säkenöiviä kanssaihmisiä. Kaikkia tarvitaan. :)

alticity
19.12.2015, 00:05
voi jeesuksen perse että vituttaa nää deutch vai doitch liittimet. Miten nää on suunniteltu tehtäväksi, juottamalla vai jollain uber työkalulla vai miten? Yritin tallin puolella guuglettaa mutta Windows on tietysti ei onnistu tilassa. Voi iesus että että...

MiKo
19.12.2015, 07:12
voi jeesuksen perse että vituttaa nää deutch vai doitch liittimet. Miten nää on suunniteltu tehtäväksi, juottamalla vai jollain uber työkalulla vai miten? Yritin tallin puolella guuglettaa mutta Windows on tietysti ei onnistu tilassa. Voi iesus että että...

Niihin on ihan omat pihtinsä.Alkuperäiset ja pitemmän päälle toimivat ovh. n.600€..

Danlig
19.12.2015, 07:49
Prkleen flunssa ko pitää jyllätä. Koko perhe kipiänä :(

A-P
19.12.2015, 08:39

Onnistuu ihan normipihdeilläkin, mutta juottaminen on kuitenkin aina paras liitos. Töissä puristan ja juotan, mutta tuskin tarttee liitoksien takia räntäsateessa riehua, kun noin tekee.

Nikuzai
19.12.2015, 15:09
Eihän tuo mikään ihme ole. Se joka oikeasti joutuu työkaluja käyttämään, tietää, että jos joku työkalu on hukassa jää joku homma tekemättä tai aika menee sen tarvittavan työkalun ettimiseen.

Itellä menee tallilla vituttavan paljon aikaa työkalujen ettimiseen

Siksi oonkin meinannu, et yhen vanhan laatikoston pulttaan maitokärryn päälle ja laitan siihen kulmaraudan etunurkkaan ja lukon, et pysyy kamat tallessa eikä tartte aina ettiä pitkin tallia missähän lukkopihdit ny taas on

fordson
19.12.2015, 15:24
Miks ei tee tai osta omaa tallia ja ei päästä muita sinne niin voi peilistä kattoo jos ei työkalut löydy tai ei oo tullu hankittua. Tänä päivänä voi vaikka te ydä tai teettää kun laina on halpaa. Ei tarvi vanhempana sit noitua ku tuli nuukailtua.

james_III
19.12.2015, 16:39
Miks ei tee tai osta omaa tallia ja ei päästä muita sinne niin voi peilistä kattoo jos ei työkalut löydy tai ei oo tullu hankittua. Tänä päivänä voi vaikka te ydä tai teettää kun laina on halpaa. Ei tarvi vanhempana sit noitua ku tuli nuukailtua.

Voi myös ostella keskiverto työkalusalkun mitä säilyttää autossa piilossa, siinä on työkalut usein lähettyvillä ja järjestyksessä.

jyrden
19.12.2015, 18:05

Kyl se vaan taitaa rajoittaa, että ei aina velkaa lisää viitti tehdä ja ottaa entisten lisäks.

Itellä tuos pihas n. 120neliötä hallia, ja vaikka siin ei vieraita töissä käy, niin aina välillä jotian saa ettiä ku kuitenkin ukko ja veli tekee jotain.

Ja mikäli viel entist velkaa, kuten itellä on ni ois tuossa tuplasti isompi hallikin suunniteltuna vähän. Sais omat romut sisään, ja sais rauhassa olla levällään ku alottaa harsimista. Mut tuo halli ei kuitenkaan ilmatteeksi tuu, vaikka pohjanteon kaivurityöt sais "ilmasena" ku voi työllä vaihtaa tai pian pelkillä aineiden hinnalla ku koneen (26tn telalaustanen Volvo). Ja tähän halliinhan ois suunnitelmissa lämmintä varasto-, ja toimisto-, sekä kuntoilutilaa.

Ja saattas siin sit pian vähän tulla kylmää varastoakin erikseen, kun tuppaa varaosakäyttöön haalittujakin autoja olla muutama pihassa. Ei tarvis hangesta ettiä talvella, ja ois varalt sit konesuojaa (mikäli sattuu urakointiin siirtyyn).

petroman
19.12.2015, 18:30
Jokapäiväistä kauraa: Ajelen rajoitusten mukaan tai muutaman km:n yli, niin aina löytyy joku likinäköinen jolla on kiire tulla perseeseen roikkumaan. Ohituspaikkojahan olis, mutta ei näy vissiin ajoneuvon kiihdytin pelaavan...
Mahtaa olla mukava ajaa siinä paskasuihkussa.. koska kymmeniä km:a ollaan kuin hinausnarulla kiinni toisissamme.
...vissiin asennettava ylim. pissapojan suutin+säiliö/moottori-yhdistelmä tankattuna glykolilla taaksepäin..

Nikuzai
19.12.2015, 18:43
Jokapäiväistä kauraa: Ajelen rajoitusten mukaan tai muutaman km:n yli, niin aina löytyy joku likinäköinen jolla on kiire tulla perseeseen roikkumaan. Ohituspaikkojahan olis, mutta ei näy vissiin ajoneuvon kiihdytin pelaavan...
Mahtaa olla mukava ajaa siinä paskasuihkussa.. koska kymmeniä km:a ollaan kuin hinausnarulla kiinni toisissamme.
...vissiin asennettava ylim. pissapojan suutin+säiliö/moottori-yhdistelmä tankattuna glykolilla taaksepäin..

Käytettyä keitinrasvaa ovat suositelleet on yhtä vittumaista kuin jäteöljy mut ympäristö ystävällistä :rolleyes:

hj 60/61
19.12.2015, 18:52
Käytettyä keitinrasvaa ovat suositelleet on yhtä vittumaista kuin jäteöljy mut ympäristö ystävällistä :rolleyes:

Ristuksen hyvä huomio....:D toi on varmaan pakko askarrella, ku samaa perseessä roikkumista aina havaittavissa. Sit on lisäks viel ne kusipäät, keiden on pakko päästä ohi, ja heti takas omalle kaistalle, ku ovat mun ohi lipuneet. Paskat mun silmille, ja tää ohittaja idiootti jatkaa mun kans samaa tahtia, eli mun on tiputettava nopeutta, et pääsen siitä paskasuihkusta kauemmas.... No tietenkin takaa tulee hetken päästä joku samallainen kusipää...
ST mersulla oli kiva ajella matkavauhtia, ku joku kusipää liimautui puskuriin... Muutaman kerran ku paino lusikan pohjaan, ja voimasavua oli maailma täynnä, ni yleensä jättivät ne xenoni-pellet sit taas lisää turvaväliä...:D

Nikuzai
19.12.2015, 19:25
Ristuksen hyvä huomio....:D toi on varmaan pakko askarrella, ku samaa perseessä roikkumista aina havaittavissa. Sit on lisäks viel ne kusipäät, keiden on pakko päästä ohi, ja heti takas omalle kaistalle, ku ovat mun ohi lipuneet. Paskat mun silmille, ja tää ohittaja idiootti jatkaa mun kans samaa tahtia, eli mun on tiputettava nopeutta, et pääsen siitä paskasuihkusta kauemmas.... No tietenkin takaa tulee hetken päästä joku samallainen kusipää...
ST mersulla oli kiva ajella matkavauhtia, ku joku kusipää liimautui puskuriin... Muutaman kerran ku paino lusikan pohjaan, ja voimasavua oli maailma täynnä, ni yleensä jättivät ne xenoni-pellet sit taas lisää turvaväliä...:D

Ajelin aikanaan mersulla jossa ilmeisesti männässä reikä tai jotain kriittistä koneesta puuttui
Huohotus oli suoraan alle ja ei tarttennu hitsata moniin vuosiin mitä se meillä oli, sen verran öljysi alustaa :p

Sillä sai niistäjät hyvin perseestä pois pakko kakkonen ja nilkka suoraksi :D :D
Niin johan alkoi takana tulevalla pyyhkijät viuhumaan ja väliä syntymään :) :)

Häänrik
19.12.2015, 19:33
Ajelin aikanaan mersulla jossa ilmeisesti männässä reikä tai jotain kriittistä koneesta puuttui
Huohotus oli suoraan alle ja ei tarttennu hitsata moniin vuosiin mitä se meillä oli, sen verran öljysi alustaa :p

Sillä sai niistäjät hyvin perseestä pois pakko kakkonen ja nilkka suoraksi :D :D
tuossa yhellä tutulla on kaukosäätöinen xenon hakuvalo. Kuulemma kätevää ohjata valo suoraan takanatulevan silmiin niin alkaa väliä syntymään.

vmt
19.12.2015, 20:56

No ymmärtää kai hiillostajat, jos kakkonen kävi siinä vauhdissa laittaa silmään...:mad:

hj 60/61
19.12.2015, 21:44
No ymmärtää kai hiillostajat, jos kakkonen kävi siinä vauhdissa laittaa silmään...:mad:

:D joo, Mie ajelin 80-100 mittarissa, mut ku pumppu oli kohdillaan, ni ei tarvinut ku jalka lattiaan, vauhti ei kiihtynyt niin radikaalisti, mut savuu oli maailma täysi...:cool:

Nikuzai
20.12.2015, 11:16

Jäi mainitsematta et risteyksessä lähtiessä suorilla ei tullu kun tutut perään, mutta kyllä se vielä sadan vauhdista kakkosen hakee kun nilkan suoristaa

Cruiseristi
20.12.2015, 13:02
Kuivausrumpu päätti lopettaa toimintansa.

petroman
20.12.2015, 14:55
Kuivausrumpu päätti lopettaa toimintansa.

Siitäpä se alkaa. Joskus tuntuu, että kun yksi kodinkone hajoaa niin olis sama uusia kaikki muutkin..

Cruiseristi
20.12.2015, 18:23
Siitäpä se alkaa. Joskus tuntuu, että kun yksi kodinkone hajoaa niin olis sama uusia kaikki muutkin..

No vaihellaan sitä myöte ku hajoilee, joululahjoja tulee pitkin kevättä :)

Häänrik
23.12.2015, 17:52
ei nyt vituta mutta harmittaa niin vietävästi, kun vetäsin oikeen käden etusormen rälläkällä halki, ja heti muutama päivä perästä töissä ihan vierestä jollakin terävällä rautapärseellä halki. Ei muuten mitään, mutta tuntoaisti katos tuon toisen haaverin jälkeen sormen päästä, eikä oo palautunu vieläkään :( Uskomattoman paljon vaikuttaa elämän pieniin asioihin että tärkeimmän sormen pää on tunnoton noin puolen sentin matkalta. tupakkeja on hankala kaivaa askista katsomatta, pienten ruuvien saaminen jengoille takkuaa, kirjoittaminen vaikeaa kun tulee painettua toisella etusormella tosi lujaa. Kai joku hermo poikki? löytääkö hermot uudet reitit joskus?

kenppi
23.12.2015, 18:02
Kyllä mulle ainakin on peukalon päähän tunto tullut takasin kun puukolla sen halkaisin. Menee vaan varmaan kuukaus pari :)

Topicin aiheeseen liittyen, ketuttaa kun taas on kuume ja kurkku niin kipee ettei pysty puhumaan eikä nielemään. Eihän tuo kuume viimeksi ollekkaan kun 1,5 viikkoa sitten viimeksi :mad:

TOPPAHOUSU
23.12.2015, 18:28
ei nyt vituta mutta harmittaa niin vietävästi, kun vetäsin oikeen käden etusormen rälläkällä halki, ja heti muutama päivä perästä töissä ihan vierestä jollakin terävällä rautapärseellä halki. Ei muuten mitään, mutta tuntoaisti katos tuon toisen haaverin jälkeen sormen päästä, eikä oo palautunu vieläkään :( Uskomattoman paljon vaikuttaa elämän pieniin asioihin että tärkeimmän sormen pää on tunnoton noin puolen sentin matkalta. tupakkeja on hankala kaivaa askista katsomatta, pienten ruuvien saaminen jengoille takkuaa, kirjoittaminen vaikeaa kun tulee painettua toisella etusormella tosi lujaa. Kai joku hermo poikki? löytääkö hermot uudet reitit joskus?
Riippuu vauriosta voi palata, mutta vie aikaa...
Mulle toisessa pikkusormessa mattopuukolla aiheutettu viilto ja sormenpäässä on kyllä tunto muttei kokonaan. (Tapauksesta useampi vuosi)
Tuntuu semmoinen jännä kihelmöinti, kun sormenpäähän painaa.

Toivotaan, että tunto palaantuu !

PH75
23.12.2015, 18:43

Itsellä oli 1/4 osa päästä oli tunnottomana useamman vuoden. Tunto palaili pikkuhiljaa. 2011 tais vahinko tapahtua ja nyt ehkä 99 prosenttisesti tunto palautunut. Yks jännitteessä oleva raskas rauta lensi tuohon kumakarvan alapuolelle ja hermo ilmeisesti jäi kallon ja raudan väliin. Otsaluu myöskin murtui samalla.Silmän lähtö oli tosi pienestä kiinni. Oli muuten kovassa pakkasessa ja saunassa löylyissä varsinkin tosi oudon tuntunen pääkoppa :D Kyllä se tunto varmaan palailee takaisin, kun hermonpäät toisensa taas löytävät. Semmonmen kutina/kihelmöinti on hyvä merkki.

Häänrik
23.12.2015, 18:49
Itsellä oli 1/4 osa päästä oli tunnottomana useamman vuoden. Tunto palaili pikkuhiljaa. 2011 tais vahinko tapahtua ja nyt ehkä 99 prosenttisesti tunto palautunut. Yks jännitteessä oleva raskas rauta lensi tuohon kumakarvan alapuolelle ja hermo ilmeisesti jäi kallon ja raudan väliin. Otsaluu myöskin murtui samalla.Silmän lähtö oli tosi pienestä kiinni. Oli muuten kovassa pakkasessa ja saunassa löylyissä varsinkin tosi oudon tuntunen pääkoppa :D Kyllä se tunto varmaan palailee takaisin, kun hermonpäät toisensa taas löytävät. Semmonmen kutina/kihelmöinti on hyvä merkki.
Oho! Ei varmahan ollu häävi kokemus! :eek: Luulis jotta ne hermot löytää toisensa, ku ajatteloo jotta kokonansa irtipoikki olevia sormiaki liitetähän ja neki alakaa rokkaamaan :D

PH75
23.12.2015, 19:04
Oho! Ei varmahan ollu häävi kokemus! :eek: Luulis jotta ne hermot löytää toisensa, ku ajatteloo jotta kokonansa irtipoikki olevia sormiaki liitetähän ja neki alakaa rokkaamaan :D
Juu, ei ollu, mutta piti vaan ajatella, että olis voinu silmäki päästä lähtä. Ja vielä huonommin käydä. Positiivisuuden kautta piti ottaa. Sairausloma oli kokonaista 5 päivää, kun lääkäri meinas että paranee kyllä siihen mennessä :D Eikä se lääkäri edes tosissaan ottanu, että tunto 1/4 päästä vois pois olla. Ainakin siltä vaikutti, ettei uskonut. Muutamaan viikkoon ei kylläkään pystynyt tekemään yhtaan raskaampaa työtä.Ainakaan jossa joutu hiukankaan kumartumaan.

Gary Grand
26.12.2015, 11:05
Tunto voi palata, tai sitten ei.. Sipasin joskus nuoruudessa oikean etusormen uloimman nivelen auki puukolla ja sormen ylkosyrjällä ei ole oikeastaan mitään "pinta"tuntoa sen jälkeen ollu.
Sekin puoli tuntee kuitenkin kun puristaa kunnolla. :-) Pari palovammaa on tuon takia tullu otettua..
Sisäpuolella etusessa kuiten ihan normaalit tunnetilat..:rolleyes:

Nyt sieppaa vaihteeks kelien muuttuminen..
Eilen sato vettä(niinkun koko joulukuun, suurinpiirtein..) ja nyt tipahti pakkasen puolelle.
Ei vittu aukea Amerikan-Taunuksen ovet pihalla sen vertaa, että sais konepellin sieltä sisältä auki..:mad::mad: On niin tiukassa jäässä, ettei ees kahvoja saa liikkumaan.
Olisin pientä koneremppaa harrastanu, mutta ottaskohan vaikka kaljaa sitten.:mad:

Danlig
26.12.2015, 15:43
Tunto voi palata, tai sitten ei.. Sipasin joskus nuoruudessa oikean etusormen uloimman nivelen auki puukolla ja sormen ylkosyrjällä ei ole oikeastaan mitään "pinta"tuntoa sen jälkeen ollu.
Sekin puoli tuntee kuitenkin kun puristaa kunnolla. :-) Pari palovammaa on tuon takia tullu otettua..
Sisäpuolella etusessa kuiten ihan normaalit tunnetilat..:rolleyes:

Nyt sieppaa vaihteeks kelien muuttuminen..
Eilen sato vettä(niinkun koko joulukuun, suurinpiirtein..) ja nyt tipahti pakkasen puolelle.
Ei vittu aukea Amerikan-Taunuksen ovet pihalla sen vertaa, että sais konepellin sieltä sisältä auki..:mad::mad: On niin tiukassa jäässä, ettei ees kahvoja saa liikkumaan.
Olisin pientä koneremppaa harrastanu, mutta ottaskohan vaikka kaljaa sitten.:mad:

Pistä notski vieree ja paista makkarat ja juo parit oluet sillä välin :D:D:D Sit voi napa täynnä alkaa työskentelee ;)

Gary Grand
26.12.2015, 16:28
Pistä notski vieree ja paista makkarat ja juo parit oluet sillä välin :D:D:D Sit voi napa täynnä alkaa työskentelee ;)

:D:D:D
Ihan varteenotettava ehdotus..

Kikkailin sitten vanhan(IKHn 19.90€ laatutuotteen) kuumailmapuhaltimen kuntoon, niin sain luukkuja levälleen pienen puhaltelun jälkeen.:eek:
Ei vaan ihan nappiin menny hommat sitten sen jälkeenkään.:mad: Kun en itte ole autoa purkanu, niin tottakai siitä sitten oli ruuveja, ym. pikkunikaletta hukassa.. Taitaa tää vitutus siirtyä kohta tuonne Känniä-topikkiin..:mad:

0ltzi
27.12.2015, 18:09
oksu tauti joulun jatkeeks :mad:

Mutis
27.12.2015, 18:35
oksu tauti joulun jatkeeks :mad:
Samoissa tunnelmissa meni jouluaatto. Taisi mennä joulukilot negatiivisen puolelle.

Danlig
28.12.2015, 04:48
Nukkumatti unohti tulla visiitille

Gary Grand
28.12.2015, 04:57
Nukkumatti unohti tulla visiitille
Se on varmaan lomilla ja hommannu jonkun tuuraajan.. Mulle ei antanu tarpeeks unihiekkaa ja täällä nyt kukun jo valveilla :(

Cruiseristi
28.12.2015, 09:23
Se on varmaan lomilla ja hommannu jonkun tuuraajan.. Mulle ei antanu tarpeeks unihiekkaa ja täällä nyt kukun jo valveilla :(

Minne lie häipänny ,ku ei oo meilläkään pariin yöhön juurikaan näkyny. Varmaa sil o hiekkakasa ja koneet jäässä tai sit on jääny joulusta putki päälle.

L-200
28.12.2015, 09:43
Minne lie häipänny ,ku ei oo meilläkään pariin yöhön juurikaan näkyny. Varmaa sil o hiekkakasa ja koneet jäässä tai sit on jääny joulusta putki päälle.

Se toi meille ylilastin jota on nyt käytetty säästelemättä..
nimim. villi lapsivapaa viikonloppu vaimon kanssa tarkoitti esim. nukkumaanmenoa lauantaina ennne klo 21.30 :D, ja siis ihan aikuisten oikeesti höyhensaarille...

Cruiseristi
28.12.2015, 09:59
Se toi meille ylilastin jota on nyt käytetty säästelemättä..
nimim. villi lapsivapaa viikonloppu vaimon kanssa tarkoitti esim. nukkumaanmenoa lauantaina ennne klo 21.30 :D, ja siis ihan aikuisten oikeesti höyhensaarille...

Jaa , no hyvä tietää ettei nukkumatti oo vallan kommunistiks heittäyny ja väitä et sillä on oikeus vapaapäivii:D

Nii ja harrastetaan sitä höyhensaarillakin vaikka mitä , vaimolla tai ilman :rolleyes:

L-200
28.12.2015, 10:26
Jaa , no hyvä tietää ettei nukkumatti oo vallan kommunistiks heittäyny ja väitä et sillä on oikeus vapaapäivii:D

Nii ja harrastetaan sitä höyhensaarillakin vaikka mitä , vaimolla tai ilman :rolleyes:

Kuka mit'kin harrastaa, sen verran korjataan että vaimon ja mun välissä oli sellainen 18 kk ikäinen tutti suussa nukkuva tuhisija joten kyllä se oli ihan unta pollaan vkl.
Jos sitä hiekkaa kaipaa niin pihasta saa tulla hakemaan, lapiotakin lainaan mutta mukaan sitä lapiota ei saa viedä...
:D

Cruiseristi
28.12.2015, 11:29
Joskus viimevuostuhannen puolella mulla oli tapana ottaa kaljaa nukkumattia ootellessa, saatto mennä parikin sixpackillistä
ennen kuin herra suvaitsi saapua.Ei ollu sillonkaan ihan kaikkein terävin olo aamusin, kun töihin lähti.:D

hj 60/61
28.12.2015, 13:18
Kun ei oiken osais olla... Tili tuli viime tiistaina, ja ny jo toista päivää työttömänä.... :( hirvee homma hoitaa kaikki asiat, varsinkin, ku nää välipäivät osu just tähän... Ei kai auta ku yrittää ettii jostain kirvesmielle hommia, ei tää kotona olemin oo minuu varten....:mad:

Lerssinen
28.12.2015, 17:38
Älä suotta hermostu, tätä se tulee nyt olemaan. Vaikka osais mitä niin töitä ei vain ole.. Toki orjafirmoissa ja alihinnoilla saa tehdä jos elää 5€/h

Mutis
28.12.2015, 20:07
Vaihdoin ensimmäistä kertaa ajovalon polttimon viimeiseen hankintaan. H7 hintaa n.20€. Vähän kalliimmat olisi ollut yli 30€.
Alkoi vähän vituttamaan, kun vertaili vieressä olleeseen H4 polttimon hintaan.
Se oikea vitutus alkoi vasta, kun aloin asentamaan sitä pökälettä paikoilleen sisälokasuojassa olevan luukun kautta. Vittu pitääkö siitä tehdä niin vaikeaa, kun pienillä muutoksilla onnistuisi helposti yläkautta.

Seuraavaksi autoksi ostan jonkun 80-luvun laitoksen.

Olkku
28.12.2015, 20:13
Mä olen pari kertaa vaihtanu isän samanmoisest ajovalon polttimon ja voi perkele sitä kiroomisen määrää

Mutis
28.12.2015, 20:25
Mä olen pari kertaa vaihtanu isän samanmoisest ajovalon polttimon ja voi perkele sitä kiroomisen määrää

Onneksi netistä löytyy sopivia foorumeita tai vertaistukiryhmiä, mistä voi lueskella toisilta vinkkejä.
Aina vastaavan tuotoksen tullessa vastaan tekisi mieli morjenstaa. Ihan vaan sympatiasta.

Cruiseristi
28.12.2015, 20:48
Onneksi netistä löytyy sopivia foorumeita tai vertaistukiryhmiä, mistä voi lueskella toisilta vinkkejä.
Aina vastaavan tuotoksen tullessa vastaan tekisi mieli morjenstaa. Ihan vaan sympatiasta.

Tässä kohas täytyy antaa mersulle pisteitä ton viton lampuista, vaikka se polttimoita tuntuu syövänkin kuin leipää, niin vaihtaminen on tehty kohtuu helpoksi. Sellanen "perhosensiipi" lampunkannassa ja varttikierroksella irti , polttimon vaihtaa kaikkinensa minuutissa, eli pitkissä punasissa kerkee vaihtaa molemmat:D

Nikuzai
28.12.2015, 21:23
Älä suotta hermostu, tätä se tulee nyt olemaan. Vaikka osais mitä niin töitä ei vain ole.. Toki orjafirmoissa ja alihinnoilla saa tehdä jos elää 5€/h

Eikös tekevä töitä löydä kun vaan menee töihin niinhän täälläkin on monet vaahdonnut

Totuus vaan saattaa olla toinen ja vielä jos joku homma aukeisi niin eiköhän se jollekkin kiintiö ruskeelle määrätä

Nikuzai
28.12.2015, 21:26
Vaihdoin ensimmäistä kertaa ajovalon polttimon viimeiseen hankintaan. H7 hintaa n.20€. Vähän kalliimmat olisi ollut yli 30€.
Alkoi vähän vituttamaan, kun vertaili vieressä olleeseen H4 polttimon hintaan.
.

Vakaasti miettiny jos itellä ois joku mihin H7;koja joutuisi paljon vaihtamaan niin tekisin sovittimen h1;lle

Puol tuumanen sais se kiekko olla jolloin valo ois oikeessa kohassakin

JJo
28.12.2015, 21:47
Eikös tekevä töitä löydä kun vaan menee töihin niinhän täälläkin on monet vaahdonnut

Totuus vaan saattaa olla toinen ja vielä jos joku homma aukeisi niin eiköhän se jollekkin kiintiö ruskeelle määrätä
Tämmöisellä hyväveli systeemeiilä ne työpaikat jaellaan. Älä suotta hae, hakija on jo valittu