View Full Version : Ostetaan Ison auton tehostettu simpukka
Etusijalla takaveto Blazer tms.
Siis tarkemmin kuvattuna:
-Simpukan kääntövarren akseli osoittaa alas
-Kääntövarsi osoittaa taakse
-välitanko menee kääntövarresta oikeanpuolen pyörän napaan, akselin etupuolelle
Tarjouksia tähän ketjuun tai yv tai
o4o 5o3 9kaks 9viis / Ville
Gary Grand
29.12.2014, 09:12
Sellanen jossa kääntymissuunta normaali kun pitman on taaksepäin.
:confused:
Eli sun "normaali" on ilmeisesti simpukka akselin etupuolella, varsi taaksepäin ja ohjausvivustot etuakselilinjan etupuolella?:D
Käviskö Caprice farkun simpukka? Siinä olis tuo mun kuvailema vipujärjestys.. ja sellanen toimiva ja tiivis olis ylimääräisenä.. 50€?
Kyyti sinne suunnalle vois järjestyä lähiaikoina, kun sieltäpäin olis haettavaa itselle.
:confused:
Eli sun "normaali" on ilmeisesti simpukka akselin etupuolella, varsi taaksepäin ja ohjausvivustot etuakselilinjan etupuolella?:D
Käviskö Caprice farkun simpukka? Siinä olis tuo mun kuvailema vipujärjestys.. ja sellanen toimiva ja tiivis olis ylimääräisenä.. 50€?
Kyyti sinne suunnalle vois järjestyä lähiaikoina, kun sieltäpäin olis haettavaa itselle.
Joo toi on se mitä tarkoitin.
Onko tää capricen simpukka runkopalkin sisä- vai ulkopuolelta?
Mulla pitäis tallin perukoilla olla fsj jeepin simpukka tais olla pala runkoakin mukana ja rattiakseli.muistaakseni 76 tai 78:sta. käyn kohta vilkasemassa.
Gary Grand
29.12.2014, 19:16
Joo toi on se mitä tarkoitin.
Onko tää capricen simpukka runkopalkin sisä- vai ulkopuolelta?
palkin sisäsyrjällä on kiinni.
Kyllä mulla tuommonen Fsj simpukka ja rattiakseli löytyy. Sata egee niistä haluaisin. Toimitus Kerava Mäntsälä akselilla onnistuu. Paitti huomenna.