PDA

View Full Version : Kuramatto chevyyn


Ex_inkkari
20.11.2014, 11:07
Mistäs löytyy oikean kokoinen kuramatto fleetsideen, kun on vinyylilattia niin kovapohjaiset matot (nypylät) pyörii jaloissa ja milloin missäkin ja oikean kokoista kumimattoa ei ainakaan biltemasta löydy tai löytyy mutta on sellaisia järkyttäviä kaukaloita ja niissäkin on nypyläpohja.

Jari Mäellä on jotain, mutta kuvista ei oikein selviä minkälainen pohja niissä on ja Trade tarjosi ei oota.

JuHo^
20.11.2014, 12:47
http://www.haklift.com/naytatuote.php/kitkamatto :D

Ex_inkkari
20.11.2014, 12:51
http://www.haklift.com/naytatuote.php/kitkamatto :D

Nyt ymmärsit väärin, hakusessa Chevrolettiin sopivaa kuramattoa joka pysyy paikoillaan tuossa vinyylilattialla.

JuHo^
20.11.2014, 14:12
Itsellä on sportsiden kuskin lattialla tollanen jämäpala noin 6 milliä paksu ja on omasta mielestä pirun hyvä. Parempi mitä vanha orginaali mikä tahtoi liikkua :) hintaa en tiiä kun jämäpala oli.

Ex_inkkari
20.11.2014, 14:16
Itsellä on sportsiden kuskin lattialla tollanen jämäpala noin 6 milliä paksu ja on omasta mielestä pirun hyvä. Parempi mitä vanha orginaali mikä tahtoi liikkua :) hintaa en tiiä kun jämäpala oli.

Löytyy motonetistä samanlaista ja saa leikeltyä miten itse haluaa, mutta kannattaako tuollaiseen laatuautoon alkaa itse leikkelemään :)

Löytyy varmaan ihan tehdastekoista, luulisin.

Nerd-O
20.11.2014, 14:18
Ruuveilla pulttaat sen kuramaton paikalleen niin sehän on siinä. Ei liiku mihinkään :D

Ex_inkkari
20.11.2014, 14:20
Ruuveilla pulttaat sen kuramaton paikalleen niin sehän on siinä. Ei liiku mihinkään :D

Sopii varmaan hyndaihin tällainen ratkaisu, mutta kuten sanoin niin ei kukaan osta maseratia ja leikkele siihen karvalankamatosta kuramattoja :)

Nostaa meinaan jälleenmyyntiarvoa kummasti kun on hienot ja toimivat kuramatot :)

Mase
20.11.2014, 14:52
Poraa jalkatila 20mm reikiä täyteen niin kura putoaa ulos (viimeistään keväällä kun sulaa) samalla vältytään vaeltelevien mattojen ongelmilta :)
Jos kunnon maton kuitenkin haluat niin olisko merkkiliike oikea paikka kysellä? Mulla tais neekeri-gemsussa olla kumimatto joka meni kardaanitunnelin yli yhtenä osana = pysyi paikallaan.

Ex_inkkari
20.11.2014, 14:56
Poraa jalkatila 20mm reikiä täyteen niin kura putoaa ulos (viimeistään keväällä kun sulaa) samalla vältytään vaeltelevien mattojen ongelmilta :)
Jos kunnon maton kuitenkin haluat niin olisko merkkiliike oikea paikka kysellä? Mulla tais neekeri-gemsussa olla kumimatto joka meni kardaanitunnelin yli yhtenä osana = pysyi paikallaan.

Marmoripöydältä varmaan löytyy juu, reikien poraaminen olisi vähän hölmöä koska autossa on lattiamatto paikallaan, voisi olla käsittämättömän typerä ratkaisu :)

sos
20.11.2014, 15:36
Sopii varmaan hyndaihin tällainen ratkaisu, mutta kuten sanoin niin ei kukaan osta maseratia ja leikkele siihen karvalankamatosta kuramattoja :)

Nostaa meinaan jälleenmyyntiarvoa kummasti kun on hienot ja toimivat kuramatot :)

aika huono vertaus tuo maserati ja chevy, aika kaukana toisistaan.
ja jos jälleenmyyntiä ajattelet, ni orkkis ehdottomasti tollaseen laatuautoon vain alkuperäis osia, tai verhoomosta mittatilauksena

Ex_inkkari
20.11.2014, 16:26
aika huono vertaus tuo maserati ja chevy, aika kaukana toisistaan.
ja jos jälleenmyyntiä ajattelet, ni orkkis ehdottomasti tollaseen laatuautoon vain alkuperäis osia, tai verhoomosta mittatilauksena

Tuohon ei voi laittaa sellaista tunnelin ylittävää, koska kardaanitunnelissa on niin paljon tavaraa, siinä on 4wd kytkentä vipstaaki ja sitten vaihteiden vaihtoon tarkoitettu vipstaaki. Voi tulla vaikka katsomaan jos ei muuten usko, muutenkin vihjeet samaa tasoa kun toi maserati vertaus...perseestä :)

Eiköhän sitä jotain löydy kun vaan jaksaa kysellä.

sos
20.11.2014, 16:33
mulla laatu samuraissa matto menee tunnelin yli ja siinäkin on vaihdekeppi, jakolaatikon keppi, ulosoton vipu ja käsijarru, jokaiselle oma reikä eikä mitään ongelmaa+turvavöiden vastakappaleet

Ex_inkkari
20.11.2014, 17:45
mulla laatu samuraissa matto menee tunnelin yli ja siinäkin on vaihdekeppi, jakolaatikon keppi, ulosoton vipu ja käsijarru, jokaiselle oma reikä eikä mitään ongelmaa+turvavöiden vastakappaleet

Jos mulla olisi Suzuki niin loistavaa, tuo nyt sattuu olemaan Chevrolet :) ne on ihan eri pelejä. Kannattaa tutustua kyseiseen kapineeseen ennen kun alkaa ohjeistamaan.

Lyödään asia lukkoon, tilaan Jari Mäeltä kuramatot. Kiitos kaikille hyvistä neuvoista.

http://www.jarimaki.fi/cgi-bin/webiokauppa?Lattiamatot/Lattiamattopari_Chevrolet&naytasivu=129&id=18110&saitti=jarimaki#.VG4OhGMcSUk

hiluvitkutin
20.11.2014, 19:08
Jos ei kerran mikään työjuhta sevy ole. Niin eikai sinne kurasilla kengillä sitte mennäkkään.
Tai hitsaa helmaan rappuralli ni saat buutsit puhtaaks ennenku meet chevyyn. ;)

Rölli
20.11.2014, 19:37
Ootko kyselly us-partsista? Vai onko sellanen edes hengissä enää?

Sieltä ostin itse samanlaiseen chevyyn aikanaan matot ja pirun hyvät oli. Paksut ja painavat, pysyivät hyvin paikoillaan.

Ex_inkkari
20.11.2014, 20:01
Ootko kyselly us-partsista? Vai onko sellanen edes hengissä enää?

Sieltä ostin itse samanlaiseen chevyyn aikanaan matot ja pirun hyvät oli. Paksut ja painavat, pysyivät hyvin paikoillaan.

On se olemassa, mutta on tilattu jo jarilta.

Shortie
20.11.2014, 20:27
Liimattavaa tarranauhaa, toinen puoli lattiaan toinen mattoon.
Saa irti jos joskus häiritsee, matto pysyy paikallaan ja on halpa.
Jos haluaa oikein hifistellä niin sipaisee sen alkuperäisen liiman kaveriksi jotain jytympää.

Nerd-O
21.11.2014, 08:31
http://www.jarimaki.fi/images/kuvapankki/maxi/1944_FM-Chevy1-front.jpg

Onko nuo nyt sitten kuin orginaalit? Samaa paskaa mitä motonetista saa, mutta erona on chevyn merkki? Sun pitää väkertää vielä spottivalo sinne jalkatilaa. Korostaa kuramaton muotoja ja logoa ;) Sen jälkeen investoit niihin ovivaloihin, millä tulee chevyn merkki maahan ovea avattaessa. Ne nosti myös Hyndaikkelin arvon pilviin ;) Eiköhän ne toimi samoin Chevyssä.