View Full Version : meillä kävi varkaita
motörhead
02.11.2014, 13:05
Viime yönä oli menty sorkkaraudalla talliin sisälle, mukaan tarttui micatronic 200amp + 20L pullo (airliquide) ja 22 tuumaset pling pling pyörät, jako niissä 5x130. Kovasti oltiin kerätty muitakin työkaluja kasalle,mut jostain syystä ei oltu otettu mukaan.
inffokkaa mua tai poliiseja jos näitä teille tyrkytetään.
hj 60/61
02.11.2014, 13:32
Viime yönä oli menty sorkkaraudalla talliin sisälle, mukaan tarttui micatronic 200amp + 20L pullo (airliquide) ja 22 tuumaset pling pling pyörät, jako niissä 5x130. Kovasti oltiin kerätty muitakin työkaluja kasalle,mut jostain syystä ei oltu otettu mukaan.
inffokkaa mua tai poliiseja jos näitä teille tyrkytetään.
toivottavasti rotat saat kiinni enne poliisia...:mad: Koitan kysellä, jos joku tietäis jotain....
Mihinkäs autoon noi 5x130 sopii alle? Voinpa kanssa aikani kuluks tiedustella moisia...
Pakko kysyä onko noi jossain myynnissä tai sulla pyörinyt autossa alla tai vaikka jopa jossain kuvissa taustalla näkynyt :confused:
Nykyään kun ei ole suurikaan ihme, et pahantekijät kattelee netistä kuvia, josko löytys jotain kivaa sit kun näkyy kilpi samassa kuvassa niin ei ole vaikeaa saada selville osoitetta ja arvauksella tallissahan on työkaluja ja vanteet
sit kun näkyy kilpi samassa kuvassa niin ei ole vaikeaa saada selville osoitetta ja arvauksella tallissahan on työkaluja ja vanteet
Ei muuten saa, näiden takia kannattaa soittaa trafiin ja tietojen luovutuskielto päälle, ei maksa mitään ja mistään kysymällä ei löydy tietoja, sitten kun vielä tämmää puhelin numeron salaiseksi niin silläkään ei saa osoitetta selville..
Valvonta kuntoon, riski lie ilmeinen et palaavat noutamaan lisää....
motörhead
03.11.2014, 20:23
Gee meisselissähän noi on pyöriny, sopii myös touaregiin, cayenneen, Q7. Ehkä:D
myynnissä noi oli nettivaraosassa ja torissa.
talli tyhjennetty "arvo" tavarasta siihen asti kun saan hällärit vimpanpäälle kondikseen, ja tarvii ovetkin korjata.
Hälläreistä en tiedä toistaiseksi hölynpölyä, mut täytyy näihinkin tutustua, alkaa ajat oleen semmoset.
ikävä kyllä.
Lerssinen
03.11.2014, 21:07
Juu ei uskalla luottaa enää.. Mulla on oikea rikosilmoitin ja tallentava kameravalvonta vaikka tänne ei eksy kuin vahingossa..