PDA

View Full Version : Optima ??


Rassi
20.08.2005, 11:28
Kertokaahan Optiman käyttäjät kuinka hyvä akku se on .Itse oon meinannut hankkia keltaiset kun on tuo sähkökelain.

NKH
20.08.2005, 14:29
Optiman käytöstä maasturissa ja sähkövinssin kanssa ei oo kokemuksia mut henkilöautoissa mulla on kiertäny sama yellow toppi jo 5-6 vuotta rokkikoneitten virranlähteenä, koskaan ei tyhjentyny vaikka on luukuttanu laitteita pitkäänkin ilman latausta eikä oo virransaanti katkeillu. Vaikka hinta on mitä on niin suosittelen, jos sitä akkua oikeesti tarvii johonkin, se säilyy ja siirtyy autosta toiseen vaikka kuinka monta vuotta.

VAZ 2121 Niva
SORONÒ Off-Road Team @ www.sorono.tk
Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk

Numppa
21.08.2005, 18:35
On ollu 6.5tdic chevyssä pari vuotta yks punanen, ku ei enää mahtunu tupla-akut konehuoneesee.Hyvin on lähteny parinkymmenen pakkasis käyntii. Ei o mitää sähkölisälaitteita, etten tiä sanoo miten pelais vinssin kanssa.

Zamppa
21.08.2005, 20:39
Mulla rokkikoneiden takia keltanen optima Mondeossa antaa "hetkellisiä virta piikkejä" sekä kestää syväpurkauksia! Ja suikkelissa punainen pitäis kuulemma antaa jatkuvaa tehoa paljon mut ei kestä useitä syvä purkauksia, suikkelin keulilla on vinssi! Hyvin on toiminu molemmat!

E.S.Y Ei satu yhtään racing team!

jeeppi-eki
21.08.2005, 21:09
Mulla on kaikissa autoissa optima, on toiminut. ollut jo vuosia.Halpa ja hyvä akku ainakin mun käyttöön.

JEEP OR H2
JEEP, because i`m poor

Rytari
22.08.2005, 11:30
mulla kans pari oranssia optimaa nokalla, hyvin on riittänyt jenkkidiisselin käyntiin saattamiseen ja 1 1/2 tunnin (lähes yhtäjaksoiseen)vinssisessioon keskellä hankea (ks avatar) 99 näkyy olevan hakintavuosi raapustettuna noihin, tiedä kauanko vielä ikää jäljellä....

"auto tykkää kun sillä ajetaan..."

wallu
22.08.2005, 13:11
Itellä ollut vuodesta 2000 keltanen optima, apu akkuna. Hyvin rokkaa vieläkin..

Muista : "Sinä ET ole supermies"