PDA

View Full Version : kommentti mikä naurattaa


mäksä
18.10.2014, 00:18
eikai tälläst ole ni laitan tulemaan.. :rolleyes::rolleyes:

tuo moneen kertaan kuultu..
nii et päässy poliisikouluun ni sust tuli vartsta .. :rolleyes:

Timo_L
18.10.2014, 00:32
Tuota samaa tuli 15 vuoden aikana kuultua järkkärihommissa myös melkolailla. Ko. duunissa olin opiskeluaikana, sekä kakkostyönä lähinnä ammattimaisena harrastuksena yleisötapahtumissa (n.100-150 tapahtumaa vuodessa).

Eli siis ne vähintään yhtä yleiset:
"Etsä tiedä kukamäoon!?!?!!" ... "Mä tunnen tän paikan omistajan! Saat viimeistään huomenna kenkää jos heität mut ulos!" :D

Hemmetti, en minä niitä koskaan tunnistanut, eikä kenkääkään tullut :D
Toki siellä tuli kuultua hillitön määrä kaikenlaista, ja ihan joka vuosi jotain uusiakin. Ihmiset on ihmeen kekseliäitä. Oli oikein mukavaa duunia, siinä oppi ihmistuntemusta todella hyvin :)

mäksä
18.10.2014, 00:48
Tuota samaa tuli 15 vuoden aikana kuultua järkkärihommissa myös melkolailla. Ko. duunissa olin opiskeluaikana, sekä kakkostyönä lähinnä ammattimaisena harrastuksena yleisötapahtumissa (n.100-150 tapahtumaa vuodessa).

Eli siis ne vähintään yhtä yleiset:
"Etsä tiedä kukamäoon!?!?!!" ... "Mä tunnen tän paikan omistajan! Saat viimeistään huomenna kenkää jos heität mut ulos!" :D

Hemmetti, en minä niitä koskaan tunnistanut, eikä kenkääkään tullut :D
Toki siellä tuli kuultua hillitön määrä kaikenlaista, ja ihan joka vuosi jotain uusiakin. Ihmiset on ihmeen kekseliäitä. Oli oikein mukavaa duunia, siinä oppi ihmistuntemusta todella hyvin :)

itsekin olin jokusen kerran ovella vaikkei korttia ole,, olin vastaavan apulainen tai jtn.. :eek:
ja sillon oli tietty rinnuksesa järkkäri lätkä ( JA IHAN AIKUISTENOIKEESTI LAILLISESTI)
ni totta vitussa sain kuulla kommenttia tai toista.. :eek::eek::eek::eek::eek:

Timo_L
18.10.2014, 00:59
Parastahan tuossa hommassa on, että ylivoimaisesti suurimman osan hankalemmistakin asiakkaista pystyy juttelemaan mukavaksi, tai juttelemaan kaikessa rauhassa ulos jos on tarve - jos vain itse niin haluaa toimia.
Toki siinä helpottaa jos on verbaalista lahjakkuutta ja vähän pelisilmää. Saanut oikeasti monta hauskaa hetkeä aikaiseksi noissa hommissa :)

TsKo
18.10.2014, 01:48
"Vittu sun pitäis olla oikeesti se insinööri":D
Saanu kuulla sillointällöin, mut jos joskus innostus lukemaan ni sitte mä perkele rupeen oikeeks insinööriks:eek:

Porvoon Hilma
18.10.2014, 05:56
Parastahan tuossa hommassa on, että ylivoimaisesti suurimman osan hankalemmistakin asiakkaista pystyy juttelemaan mukavaksi, tai juttelemaan kaikessa rauhassa ulos jos on tarve - jos vain itse niin haluaa toimia.
Toki siinä helpottaa jos on verbaalista lahjakkuutta ja vähän pelisilmää. Saanut oikeasti monta hauskaa hetkeä aikaiseksi noissa hommissa :)

Toi vaatii oikeasti taitoja. Pelkällä lihaspullistelulla ei synny sitä mitä hyvältä asiakaspalvelulta ( sitähän tuo homma pohjimmiltaan on) odotetaan. Respect!

Timo_L
18.10.2014, 15:14
Ei tällaisen spagettikäden auta paljon pullistella :D Jossain määrin se habituskin vaikuttaa, isolle kaverille JV- lätkä rinnuksissa aletaan aukoa helpommin kuin vähän normaalikokoisemmalle.

Toisaalta väännönhän saa aina aikaiseksi kun vain tarpeeksi asiakasta/ kohdetta provosoi, mutta en vain koskaan ole siinä nähnyt oikein järkeä. Ikinä noissa hommissa ei pieniltä kapinoilta voi välttyä ja silloin mennään tilanteeseen voimalla kun pitää, mutta pienimmän haitan periaatteellahan näissä aina pitäisi edetä. Toiset tykkää vääntää, mun mielestä tuo psykologinen voimankäyttö on paljon parempi keino.. ja yleensä molemmille osapuolille myös hauskempaa :D

Ex_inkkari
18.10.2014, 16:06
Kun kysytään että etkö päässyt poliisikouluun niin siihen vastataan että "väkivaltaisen käytöksen takia en päässyt" :)

Tai kun sanotaan että löisin sua turpaan, mutta en viitsi kun on nuo vartijan kamat niskssa niin kysyt "auttaisiko asiaa jos olisin nyt alasti"

Samsonite
18.10.2014, 23:07
Pitääkö vartijoiden vielä nykyäänkin aloittaa vuoro 15 minuutin päälläänseisonnalla? :confused:

-MAKE-
18.10.2014, 23:17
"En minä tiedä kuka ne mun uuden talon sähkötyöt teki" sanotaan kun kysellään käyttöönottotarkastuspöytäkirjan tekemistä vaikka ei ole pirttiä ennen nähnytkään, kun rakennusarkastaja ei yllättäen antanutkaan muuttolupaa.:rolleyes:
Useasti olis monta kymppiä varmaan tienannut jos olis A-nelosen kirjoittanut.:p

Reetu
19.10.2014, 01:25
Pitääkö vartijoiden vielä nykyäänkin aloittaa vuoro 15 minuutin päälläänseisonnalla? :confused:

joskus juniorin tul perinteisest sanottua portsarille ku ei meinant mahtuu kroppaansa, et anna ku arvaan mitä vedit aamiaiseks, ku tiesin et ol sitä rinkii et massa ei tult pelkäst ruisleiväst. Kysy no mitä? -hormooneita... :D

ja sit juostiin peräkkäi pitkin Lappeentietä... mulkul ol viel teaseri mil koitti sohii, vaik ois kyl listint miut pelkästää päin juoksemal jos ois saant kiinni.