pt.
06.10.2014, 21:39
Jatketaanpa kaluston hävittämistä/vaihtamista seuraavalla:
http://i188.photobucket.com/albums/z82/pasitolvanen/20M/WP_20140921_001_zps50e00561.jpg (http://s188.photobucket.com/user/pasitolvanen/media/20M/WP_20140921_001_zps50e00561.jpg.html)
http://www.nettiauto.com/ford/20-m/6749472
Ford 20m 2d 1965 ja V6 koneella, sekä alkuperäisillä 6V:n sähköillä.
Tässä harrasteauto, jota ei ole hitsattu, eikä tarvettakaan ole tulossa.
Auto jolla voi ajaa harrasteajojen lisäksi myös ihan normaalitkin ajot, kuitenkin nykyisenkin liikenteen tahdissa pysyy jo tuolla tekniikalla. Kun tuon viellä suhteuttaa hyvinkin mietoon rahalliseen sijoitukseen, niin ei harrasteautoilu hirveän paljoa halvemmaksi enää tule, etenkin jos pienen vaivan näkee ja käytättää museoleimalla. Tosin tämä koskee monia muitakin eurooppalaisia harrasteautoja..
Olen autolla 4:s omistaja, maalattu n 10v sitten, jonka jälkeen seissyt pääasiassa. Koneremontti tehty samalla, lähinnä rengastettu ja laakeroitu.
Tälle kesälle otettu ajoon ja elokuussa katsastettu, joten ensi kesän ajot menee ilman leimalla käyntiä, mutta nyt jarrut käyty läpi ja sytytysosat uusittu jne, joten normi katsastushuolloilla menenee seuraavan, jos lie tarvitsee tehdä mitään.
Käteisellä saataneen hinta molempia miellyttäväksi, mutta vaihdossa huomioidaan toki uudemmat käyttöautot, autotrailerit ja lasten crossit jne..
040 708 4121 tai yv
http://i188.photobucket.com/albums/z82/pasitolvanen/20M/WP_20140921_001_zps50e00561.jpg (http://s188.photobucket.com/user/pasitolvanen/media/20M/WP_20140921_001_zps50e00561.jpg.html)
http://www.nettiauto.com/ford/20-m/6749472
Ford 20m 2d 1965 ja V6 koneella, sekä alkuperäisillä 6V:n sähköillä.
Tässä harrasteauto, jota ei ole hitsattu, eikä tarvettakaan ole tulossa.
Auto jolla voi ajaa harrasteajojen lisäksi myös ihan normaalitkin ajot, kuitenkin nykyisenkin liikenteen tahdissa pysyy jo tuolla tekniikalla. Kun tuon viellä suhteuttaa hyvinkin mietoon rahalliseen sijoitukseen, niin ei harrasteautoilu hirveän paljoa halvemmaksi enää tule, etenkin jos pienen vaivan näkee ja käytättää museoleimalla. Tosin tämä koskee monia muitakin eurooppalaisia harrasteautoja..
Olen autolla 4:s omistaja, maalattu n 10v sitten, jonka jälkeen seissyt pääasiassa. Koneremontti tehty samalla, lähinnä rengastettu ja laakeroitu.
Tälle kesälle otettu ajoon ja elokuussa katsastettu, joten ensi kesän ajot menee ilman leimalla käyntiä, mutta nyt jarrut käyty läpi ja sytytysosat uusittu jne, joten normi katsastushuolloilla menenee seuraavan, jos lie tarvitsee tehdä mitään.
Käteisellä saataneen hinta molempia miellyttäväksi, mutta vaihdossa huomioidaan toki uudemmat käyttöautot, autotrailerit ja lasten crossit jne..
040 708 4121 tai yv