Kirjaudu sisään

View Full Version : 33" Luvat (ja niiden pois otto)


MoD
02.09.2014, 19:04
Piti tätä varten tänne rekisteröityä (ehkä tunnukselle on jatkossakin käyttöä :)). Eli Hiluun on hankittu edellisten omistajien toimesta luvat 33" renkaille. Nyt ajoaika lähenee loppuaan ja tähän hätään ei ole saatavilla kuin 35" renkaat. Onko mahdollista että ottaavat konttorilla / poliisin toimesta luvat pois vai onko pysyvätkö ne aina kun ne on kerran hankittu? Jos noilla renkailla saisi tuon kuukauden ajoaikaa ja sitten saisin haettua BF:n AllTerrainit koossa 33x12,5. Noilla renkaillahan ei ainakaan pitäisi olla mitään ongelmaa katsastaa, kun niihin kerran ne luvat on? Nykyisinhän kyseisiä lupia ei Hiluun enää saa kun hyväveli-sopimuksella, huijaamalla tai tukulla rahaa.

Toisekseen mites tuo korotuksen laita kun ei ole kunnollista vertailu autoa mutta vaikuttaisi että korotusta on laitettu 3-4" jousista aikaisempien omistajien toimesta. Ja tuohon kun lisää tuon renkaiden tuoman korotuksen ja tulevaisuudessa mahdollisen 2" korinkorotuksen niin sehän menee yli sallitun. Mutta mistä konttori saa nuo vertailulukemat joihin sitten vertaavat tuota nykyistä korotusta?

-MaTTi-
02.09.2014, 20:29
Ei ne mitää lupia oo, muutoskatsastettu mitä muutoskatsastettu ja pysyy otteella.
Minkä mallin Hilux, 46-, 65-, 110-, 170- vai N2?

Edit: poikkeuslupa tarvitaan nykyään 46-, 65- ja 170-sarjalaisille, mutta aiemmin tehdyt muutokset on ja pysyy.

RIPAX
02.09.2014, 20:38
Piti tätä varten tänne rekisteröityä (ehkä tunnukselle on jatkossakin käyttöä :)). Eli Hiluun on hankittu edellisten omistajien toimesta luvat 33" renkaille. Nyt ajoaika lähenee loppuaan ja tähän hätään ei ole saatavilla kuin 35" renkaat. Onko mahdollista että ottaavat konttorilla / poliisin toimesta luvat pois vai onko pysyvätkö ne aina kun ne on kerran hankittu? Jos noilla renkailla saisi tuon kuukauden ajoaikaa ja sitten saisin haettua BF:n AllTerrainit koossa 33x12,5. Noilla renkaillahan ei ainakaan pitäisi olla mitään ongelmaa katsastaa, kun niihin kerran ne luvat on? Nykyisinhän kyseisiä lupia ei Hiluun enää saa kun hyväveli-sopimuksella, huijaamalla tai tukulla rahaa.

Toisekseen mites tuo korotuksen laita kun ei ole kunnollista vertailu autoa mutta vaikuttaisi että korotusta on laitettu 3-4" jousista aikaisempien omistajien toimesta. Ja tuohon kun lisää tuon renkaiden tuoman korotuksen ja tulevaisuudessa mahdollisen 2" korinkorotuksen niin sehän menee yli sallitun. Mutta mistä konttori saa nuo vertailulukemat joihin sitten vertaavat tuota nykyistä korotusta?
Riippuen hiluksin mallista ei 33" renkaille välttämättä tarvii Trafin lupia,voi saada leimaan ihan muutos katsastuksessakin. Jos muutoskatsastus on laillinen sitä ei saa pois millään,ei ainakaan katsuri. Jos muutos perutaan sen peruu Trafi ja se olisi erittäin harvinaista ja sittenkin vaadittaisiin hyvä syy,katsurinhan ei tarvii huomata minkä kokoset renkaat sulla on alla varsinkin jos kysymyksessä on vuosikatsastus. Sitte noi hyväveli sopimukset ei onnistu enää,niin tyhmä tuskin kukaan katsuri on. Trafista lupaa hakiessa pitää huijata hyvin,ei kai se mahdotontakaan ole. Rahalla sitä lupaa ei saa,jos ei lasketa Trafin palvelumaksua joka on kai nykyään n. 300€ ja sen voi joutua maksamaan vaikka lupaa ei tulisikaan. Jos et "tiedä" onko autoa korotettu ja kuinka paljon voi katsuri vaatia mitta korttia autosta,tai maahantuojan ilmoitusta aiheesta. Tai katsuri voi näyttää asentamaasi korotusta ja kertoa onko liikaa vai ei,voi myöskin uskoa täysin kertomasi mitat jotka eivät kuitenkaan ole totta. Kannattaa kuitenki varautua osoittamaan luotettavasti paljonko autoa on korotettu,ja sitä ennen kysyä pykälät paljonko saa korottaa. Yleensä katsurit ovat vainoharhaisia ja eivät usko omaa äitiäänkään ja siksi kaikki pitää kirjasta lukea ja raskaasti todistaa,usein eivät myöskään hyväksy laillisiakaan muutoksia joten pitää tietää mihin pykälään viitata, siinä tapauksessa että katsuri sanoo ei,kannattaa kysyä että missä niin lukee että ei saa.

MoD
03.09.2014, 06:14
Näin vähän arvelinkin, mutta täältä netin ihmeellisestä maailmasta löytää kaikenlaisia tarinoita.

Kyseessä siis LN65 eli renkaat aikanaan vain muutoskatsastettu.

ZeiZei
03.09.2014, 06:30
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_Hilux#Fourth_generation_.281983-1988.29

Korkeudesta:

Regular Cab 4WD: 1,709*mm (67.3*in)
Xtracab 4WD: 1,704*mm (67.1*in)

Heguli
03.09.2014, 07:46
Toisekseen mites tuo korotuksen laita kun ei ole kunnollista vertailu autoa mutta vaikuttaisi että korotusta on laitettu 3-4" jousista aikaisempien omistajien toimesta. Ja tuohon kun lisää tuon renkaiden tuoman korotuksen ja tulevaisuudessa mahdollisen 2" korinkorotuksen niin sehän menee yli sallitun.

Anteeksi tyhmä kysymys mutta miksi autoa pitää näin julmetusti korottaa :confused:

MoD
04.09.2014, 08:44
Anteeksi tyhmä kysymys mutta miksi autoa pitää näin julmetusti korottaa :confused:

Ihan ulkonäkösyistä, maasturi on ruma jos madaltaa (poikkeuksiakin löytyy) :D. Ensin pitää vaan tehdä puusta palat pohjaanlyöntikumien väliin että näkee suuntaa antavan miltä se +5cm sitten näyttää. Saattaa ollla että tulee horjakan näkönen niin sitten unohdetaan. :D

Timo_L
05.09.2014, 06:56
Jos pitää saada ison näköinen auto, niin osta iso auto. Nettiautosta löytyy 1-ton Jenkkipickuppeja siihen tarkoitukseen ;)

Korotukset kannattaa tehdä sen mukaan että alusta toimii kuten pitää. Renkaille saa tilaa rälläkällä, ja ihan siisti vieläpä... aika älytön jo tulee oikeasti melkein autosta kuin autosta jos on 3-4" alustakorotusta ja siihen vielä koria pari tuumaa, ja sitten renkaat päälle.

JiiPee
06.09.2014, 18:19
Anteeksi tyhmä kysymys mutta miksi autoa pitää näin julmetusti korottaa :confused:

Ihan ulkonäkösyistä

Jos ulkonäkö on siis olennaisin seikka, niin jotenkin vaan tuntuu siltä, että kysymys taitaa olla ihan/ehkä väärällä palstalla/foorumilla...:confused:

Kala92
06.09.2014, 19:02
Ihan sama korotatko maastoa vai katua varten, niin samat ajoominaisuuksien muutokset kuitenkin on kyseessä. Eli samat paikat pitää kattoa kuntoon että auto pysyy ladulla. Ja miksei ulkonäkösyistä korotettu toimis maastossakin? Se haluaako omistaja tulla maastoon koettaa onkin hiukan eri juttu sitten.

hitoy
06.09.2014, 19:07
Jos ulkonäkö on siis olennaisin seikka, niin jotenkin vaan tuntuu siltä, että kysymys taitaa olla ihan/ehkä väärällä palstalla/foorumilla...:confused:

onhan se kivaa ajaa kadulla korkealla ja kiikkerällä luxilla jonka mahtavat tehot katoaa isoihin renkuloihin. tavaraa on kiva viskoa lavalle ja hyttiin pääsee omin avuin vauvasta vaariin. kyyti on varmasti epämukavaa ja ainettakin kuluu sopivasti mutta mutta.. onneksi pysyy kadulla koska viimeistään metsässä huomataan että jotain on pielessä.. onneksi en näistä itsekkään mitään tiedä ja rakennan korkeaa ja painavaa jonka voi sitten X päivänä selättää mättäälle kun ensikerran metsää näkee. :D

hitoy
06.09.2014, 19:11
Ihan sama korotatko maastoa vai katua varten, niin samat ajoominaisuuksien muutokset kuitenkin on kyseessä. Eli samat paikat pitää kattoa kuntoon että auto pysyy ladulla. Ja miksei ulkonäkösyistä korotettu toimis maastossakin? Se haluaako omistaja tulla maastoon koettaa onkin hiukan eri juttu sitten.
kyllä kadulla on kiva ajaa jämäkällä missä on esim vakaajat kiinni? turha korotus maastossa ei auta etenemiseen vaan päinvastoin...

Viipo
07.09.2014, 08:28
Hiluxia on melkeimpä pakko korottaa reilusti, jotta mahtuu renkaat pyörimään. 37" kumeille joutuu muuten aika radikaalisti leikkaamaan tilaa. Ikävämpi on sitten, jos ei kytkinpolkimelle ole tilaa.

saaman
07.09.2014, 09:11
Kylläpä tulee puukkoa ja kovasti. Oisko foorumilaisten aika kasvaa aikuiseksi? Näitä korottajien puukotus-threadeja on jo ihan tarpeeksi.
Jos oisin mode niin viikate alkais heiluun.

Tervetuloa nimimerkki MoD palstoille. Tämmöistä täällä on.

Samsonite
07.09.2014, 10:52
Ja moderaattori vielä mukana...

Jos ulkonäkö on siis olennaisin seikka, niin jotenkin vaan tuntuu siltä, että kysymys taitaa olla ihan/ehkä väärällä palstalla/foorumilla...:confused:

Laita linkki sille palstalle missä voi kysellä turhista korotuksista, sittenhän kommenttisi olisi jo vähän asiallisempi?

saaman
07.09.2014, 13:24
Joo ei oo ihme kun palstan keskustelun taso on tätä kun moderaattorit on ite pahimpia.
Jos tommoset renkaat pitää mahtua alle niin pakkohan sitä on hiluxia korottaa.

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78097

Heguli
07.09.2014, 15:10
Joo ei oo ihme kun palstan keskustelun taso on tätä kun moderaattorit on ite pahimpia.
Jos tommoset renkaat pitää mahtua alle niin pakkohan sitä on hiluxia korottaa.

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78097

Ei toi sunkaan auto ole metsään tehty vaan nakkikioskin kiertoon. Eli haettu katu-uskottavuutta ja näyttävyyttä, ei maasto-ominaisuuksia. Tämän palstan juttu vaan ei ole tuo tuning, ei sen ihmeempää.

Viipo
07.09.2014, 18:12
Renkaille saa tilaa rälläkällä, ja ihan siisti vieläpä... aika älytön jo tulee oikeasti melkein autosta kuin autosta jos on 3-4" alustakorotusta ja siihen vielä koria pari tuumaa, ja sitten renkaat päälle.

Jaa...

Mulla on Runnerissa takapäässä +55mm korottavat vieterit ja jousien ylälautasia on laskettu reilu pari tuumaa orkkista alemmaksi. lisäksi piti laittaa 65mm korin korotus. Edessä on vääntösauvat ruuvattu liki tappiinsa. Silti meinaa olla rengaskotelot safarilastissa melko täynnä! Koteloita on avarrettu jonkin verran, mutta ongelmana on edessä etujalkotilat. Joku reilu 5cm oon moukaroinu lekalla etulattioita sisäänpäin ja liki 10cm lyhentäny helmaa, jotta ei niin pahasti ottas renkaat kiinni. Seuraavaksi rupee olemaan tilantanteita poljinten mahtumisen kanssa.

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=195&pictureid=161787

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6970&pictureid=161801

Mutta alkuperäisiin ongelmiin: sen leiman voi käydä orkkiskokosilla pyörilläkin, ja 33" renkaat säilyy otteessa. Näyttäähän se vähän hassulta, eikä kukaan usko, että niillä renkailla asettaisiin yhtään enempää ku konttorille ja takasin mutta eipä sen väliä. Ja jos ei satu olemaan leimarenkaita itellä, niin kyllä niitä löytyy lainaan.

MoD
08.09.2014, 08:29
Näköjään sama kirjottaako Lowtoysin foorumille vai Offipalstalle, kun mainitsee sanan korotus niin kylläpä saa lämpimän vastaanoton.

http://www.motormorph.com/wp-content/uploads/2010/05/slammedhiluxfull.jpg

Ja kyllä kuva on googlesta, enkä omista sen oikeuksia.

SamiN
08.09.2014, 08:43
Jos pitää saada ison näköinen auto, niin osta iso auto. Nettiautosta löytyy 1-ton Jenkkipickuppeja siihen tarkoitukseen ;)

Korotukset kannattaa tehdä sen mukaan että alusta toimii kuten pitää. Renkaille saa tilaa rälläkällä, ja ihan siisti vieläpä... aika älytön jo tulee oikeasti melkein autosta kuin autosta jos on 3-4" alustakorotusta ja siihen vielä koria pari tuumaa, ja sitten renkaat päälle.

No eipä noitten jenkkipikappien korotuskaan ongelmatonta ole.. Omassa on yhteensä 6" korotusta ja kärryn vetämistä ei voi enää edes haaveilla.. Ei ainakaan tolla itetehdyllä kääntyvällä koukulla..

Tähän on muutostettu 35" mut noilla 38" näytti hyvälle ja maastossakin eteni suht hyvin.. Siis silloin ku ei ollu vinssin jatkeena ;)
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=278&pictureid=2684

Infernaalinen
08.09.2014, 09:55
Ei toi sunkaan auto ole metsään tehty vaan nakkikioskin kiertoon. Eli haettu katu-uskottavuutta ja näyttävyyttä, ei maasto-ominaisuuksia. Tämän palstan juttu vaan ei ole tuo tuning, ei sen ihmeempää.

Eikä tämän palstan juttu varmaankaan ole esimerkiksi VW Polon ongelmienratkonta (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=127076), mutta silti niitä täällä yleensä avuliaasti ratkotaan. Tämä vain tosiaan yhtenä esimerkkinä monista. Eli melkoista saivartelua tämän threadin valitukset.

Ex_inkkari
08.09.2014, 10:38
Jos pitää saada ison näköinen auto, niin osta iso auto. Nettiautosta löytyy 1-ton Jenkkipickuppeja siihen tarkoitukseen ;)



Tosiaan jos maasto-ominaisuudet ei ole tärkeitä, ainoastaan show niin noi jenkki lavurit on oivallista tavaraa siihen. Kuvista ei näe, mutta ei ollut ihan matala kumpare ja auto sellaisessa asennossa että oli vaikeuksia päästä hyttiin, renkaat pysyi maassa ja ei edes takapuskuri raapinut soraa. Tämä siis vakio paitsi renkaat 31" eikä vielään liikuttu äärirajoilla.

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161898

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161897

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161896

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161902

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161904

-MaTTi-
08.09.2014, 11:28
Olipa kysymys mikä hyvänsä niin vastaus on Chevy. :D Yllättävän paljon saa Ex-inkkari iloa irti 24-vuotiaasta V6-pikapista. Hyvä niin.

Ex_inkkari
08.09.2014, 11:35
Olipa kysymys mikä hyvänsä niin vastaus on Chevy. :D Yllättävän paljon saa Ex-inkkari iloa irti 15-vuotiaasta V6-pikapista. Hyvä niin.

Jos auto on 1990 ja nyt 2014 niin laske uudestaan ikä :) toiseksi ei ollut minun vastaus vaan komppasin toisen vastausta, eli olin vain samaa mieltä.

Voit peittää tuon chevy merkin vaikka ja laittaa tilalle toyotan merkin :)

veijon-esso
08.09.2014, 12:56
Kait sä tuut kulmaan joku kerta tolla offauttaa edes vähäsen? menee hukkaan pelkässä katuajossa tommosen kyvyt!

Ex_inkkari
08.09.2014, 13:10
Kait sä tuut kulmaan joku kerta tolla offauttaa edes vähäsen? menee hukkaan pelkässä katuajossa tommosen kyvyt!

Olisi tuolla tarkoitus maastossa käydä, mutta ei kulmassa. Siellä on niin paljon teräviä nousuja ja ahtaita paikkoja joissa tuollainen matala, pitkällä akselivälillä ja reippaalla peräylityksellä varustettu auto ei ole parhaimmillaan. Tämä pitäisi olla osaavalla offarilla tiedossa...WINK :)

Noi "kyvyt" häviää kovin nopsaan kulman maastossa. Maasto valitaan ajoneuvon kykyjen mukaan, eli tässä tapauksessa se nakkikiskan kiertäminen on aika lähellä sitä oikeaa.

Mutta jos löytyy joku nakkikiska keskeltä avaa peltoa, niin HEP olen mukana.

timpe83
08.09.2014, 13:18
Ihan ulkonäkösyistä, maasturi on ruma jos madaltaa (poikkeuksiakin löytyy) :D. Ensin pitää vaan tehdä puusta palat pohjaanlyöntikumien väliin että näkee suuntaa antavan miltä se +5cm sitten näyttää. Saattaa ollla että tulee horjakan näkönen niin sitten unohdetaan. :D

Kannattaa pitää hillittynä se korotus niin säilyy ajettavuus (edes jonkinlainen) ja jos korotat kovin paljon rupee auto näyttämään melko "hassulta" vaikka renkaina olisikin 35" maastokummit.. sopivasti korotettu n.33-35" renkailla (täyttää kaaren nätisti eli tilaa n.2" kaaren ja renkaan välissä) on minun mielestä se kaikista näyttävin yhdistelmä. :)
Jos 33" on otteella ei niitä sieltä pois oteta..

Ps: tuntuu olevan porukalla jokku tupsautiset ku pitää heti olla päätä aukomassa, ku uusi tyyppi kysyy neuvoa..

Ex_inkkari
08.09.2014, 13:33
Ps: tuntuu olevan porukalla jokku tupsautiset ku pitää heti olla päätä aukomassa, ku uusi tyyppi kysyy neuvoa..

Eiköhän se kuulu palstan ominaisuuksiin.

Hessu888
08.09.2014, 14:32
Olipa kysymys mikä hyvänsä niin vastaus on Chevy. :D Yllättävän paljon saa Ex-inkkari iloa irti 15-vuotiaasta V6-pikapista. Hyvä niin.

Näihin nauruihin on hyvä lopettaa työpäivä!

Ex_inkkari
08.09.2014, 14:38
Näihin nauruihin on hyvä lopettaa työpäivä!

Minäkin repesin, miten joku voi laskea noin väärin :)

hitoy
08.09.2014, 14:51
Itsellä ei ollut tarkoitus suolata vaan kertoa ( kenties ) faktoja.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/p417x417/150845_1596281261107_716832_n.jpg?oh=6ea2f32554bd5 b3d1a64770528c1a764&oe=54D0EE9C&__gda__=1419834691_0fae8b6f08fd4a6651c289147e2f927 6

Itsellä oli juurikin hiluksi 4" alustalla ja 33" pyörät alla ( ja otteessa. ) Auto hankittiin juurikin katumaasturiksi ja korkea piti saada. Epäkäytännöllinen? KYLLÄ! Kiva oli vääntää romua lavalle ja kuskata esim. edesmennyttä isäukkoa jolla ei jalka meinannut nousta 30cm korkeammalle.. :rolleyes: Uskottavuutta kadulla sai kylläkin. :cool: Ainetta meni mutta pienemmät pyörät ei ollut vaihtoehto. Tiedän myös kun tuota jalostin että 35" rupee olemaan max ( järkevä ) koko edessä jäykällä etuakselilla.. Korotus ja pyörät toi siis käyttikseen ulkonäön muiden ominaisuuksien hinnalla? Palstaa olen lukenut muutaman vuoden ja törmännyt jatkuvasti Matala+kevyt=hyvä komboon. http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6435&pictureid=155513

Ja taas osuttiin hutiin. Soan kanssa kun tuo ei madallu. Pyörille tehty tilaa periaatteessa maksimi määrä. Kopan nosto tässä olisi vissiin piste i päälle että saadaan se helposti nurin? Onneksi en siis ole lajissa mitenkään pro vaan hyvin keltanokka vielä.

HV
08.09.2014, 18:09
Olipa kysymys mikä hyvänsä niin vastaus on Chevy. :D Yllättävän paljon saa Ex-inkkari iloa irti 24-vuotiaasta V6-pikapista. Hyvä niin.

se on kato maailma niiiin paljon parempi paikka kun sitä katsoo chevyn ratin takaa ;)

Ex_inkkari
08.09.2014, 18:48
se on kato maailma niiiin paljon parempi paikka kun itä katsoo chevyn ratin takaa ;)

Tämän jälkeen ei ole enään lisättävää :) saa lukita !

RIPAX
09.09.2014, 20:58
Tämän jälkeen ei ole enään lisättävää :) saa lukita !

Juu,mutta tappi meinaa väkisinkin napottaa ku kaheksakytluvun hiluksia raiskaa!!!!!:D:D

Samsonite
27.09.2014, 21:07
Onko karheat renkaat jo päässeet jyrsimään offipolut rikkipoikki?

reynolds
27.09.2014, 21:58
Jos auto on 1990 ja nyt 2014 niin laske uudestaan ikä :) toiseksi ei ollut minun vastaus vaan komppasin toisen vastausta, eli olin vain samaa mieltä.

Voit peittää tuon chevy merkin vaikka ja laittaa tilalle toyotan merkin :)

:D:D:D repesin täysin

_kekkula_
28.09.2014, 17:57
Ihan ulkonäkösyistä, maasturi on ruma jos madaltaa (poikkeuksiakin löytyy) :D. Ensin pitää vaan tehdä puusta palat pohjaanlyöntikumien väliin että näkee suuntaa antavan miltä se +5cm sitten näyttää. Saattaa ollla että tulee horjakan näkönen niin sitten unohdetaan. :D


Me tehtiin tossa talven aikana tälläne LN65 hilux sillä periaatteella että sen pitää näyttää orkkikselta ja edetä maastossa hyvin.

Renkaiks tuli 38,5/16/15, eikä korotettu yhtään. Hyvä ajaa tiellä kun noin 'matala'. Jotkut ihmiset kehunu jopa komeeksi autoksi :D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5715&pictureid=155766

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5715&pictureid=153175

Nykyinen kunto ei o ihan yhtä siisti, toi orkkis luukki ei oikein kestänäny maasto ajon rasituksia:D

Tää oli nyt vaan sellanen juttu ettei sitä autoa pakko oo korottaa. Itse korotin arki auto LJ:n aikas korkeaksi ja nyt harmittaa kun ei pysy tiellä enää.

ranke
28.09.2014, 19:07
Tosiaan jos maasto-ominaisuudet ei ole tärkeitä, ainoastaan show niin noi jenkki lavurit on oivallista tavaraa siihen. Kuvista ei näe, mutta ei ollut ihan matala kumpare ja auto sellaisessa asennossa että oli vaikeuksia päästä hyttiin, renkaat pysyi maassa ja ei edes takapuskuri raapinut soraa. Tämä siis vakio paitsi renkaat 31" eikä vielään liikuttu äärirajoilla.

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161898

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161897

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161896

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161902

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=12&pictureid=161904

Aivan mieletön offipeli!

TEMÄHIK

Ex_inkkari
28.09.2014, 19:15
Ei ole parempaa....

Vilkutin
01.10.2014, 09:16
Ompa aiheuttanut erikoisen keskustelun, maastoautoja kun täällä harrastetaan niin en olisi uskonut että ruvetaan estämään jonkun korotus intoa.
Madalluskielteisyyden täällä ymmärrän mutta että korotuskin pahasta.
Ja vielä kehotetaan vaihtamaan foorumia?!

Kyllä mun mielipide on että korota niin paljo että on mieleisen näkönen ja aja toria ympäri jos niin haluat.
Eikä kyllä kannata vaihtaa voorumiakaan täällä oon ite saannu kymmenen vuotta hyviä neuvoja ja 98% ihan asiallisia.
Ja kyllä ite koitan aina kattoa vähän näköäkin vaikka maastoautoa yritän tehäkkin ja muutokset teen etupäässä maastoajon ehdoilla.

Ja tervetuloa mod harrastuksen pariin, äkkiä se lähtee mopo käsistä sullakin ja möyryät pitkin soita ja vinssin rullakitaa o jokapuolella autoa.