Sami89
20.08.2014, 17:42
Eli ensisijaisesti vaihto 2+3 patrolliin. Gr tai 160, pitkä tai pätkä.
Tästä remppamiehelle tai naiselle oikee unelmien kohde. Aina on jotain laitettavaa ja jos tuntuu ettei oo mikää paikka rikki ni käyt yhen safarin ajaas ni johan taas saat olla viikonpäivät kädet paskassa tekemäs jotain remppaa.:D
Elikkä.
SD33T garret gt32 ahtimella ja riittävästi räplätyllä pumpulla ja coolerilla. Voimaa on ja boggeri pyörii.;)
Erillinen alipainepumppu orkkis laturin paikalla ja 55a laturi imusarjan päällä.
Viime talvena tehty moottori.
Laatikko vaihettu viime safarin jälkeen(vanhasta hukku pakki) Tää kesti noin neljä tuntia maastoajoa, eli taas rikki.
38,5/15/15 boggerit bl-vanteilla
tojon mekaaninen vinssi eessä ja 10000lbs rock takana, vaijereilla molemmat. Takavinssin ohjaus kopista
riittävästi valoja joka suuntaan.
la-puhelin ja mp3 mankka
ahto-, öljynpaine- ja lämpömittarit mekaanisia
Ei mätähommia ainakaa ihan tolkuttomasti.
korimuutos, alustamuutos(eessä kierteet ja takan soa) ja hj:n akselit otteessa.
+++ paljon kaikkea mitä eimuistu nyt mieleen.
pari pikku miinusta.;)
Etuperä paskana just nyt -ei oo enää, ehjätty ja korjattu.-
ei leimaa
kirottu laite. Tykkää syyä voimansiirron osia.:D
koppi on tosi ahdas, työkalupakki ja päivän eväät mahtuu kyytii, jossei yli kahta korii kaljaa ota.:D
Tuolt voi lukee auton elin vaiheista-> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96952
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4667&pictureid=129271
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5024&pictureid=151014
jaa hinta.. 3800€? Kaikki minkä tinkii ni saa pois. Mut vaihto mieluiten.
nol44kolmenollakaks3452
nii ja haminassa asustaa hän.
Tästä remppamiehelle tai naiselle oikee unelmien kohde. Aina on jotain laitettavaa ja jos tuntuu ettei oo mikää paikka rikki ni käyt yhen safarin ajaas ni johan taas saat olla viikonpäivät kädet paskassa tekemäs jotain remppaa.:D
Elikkä.
SD33T garret gt32 ahtimella ja riittävästi räplätyllä pumpulla ja coolerilla. Voimaa on ja boggeri pyörii.;)
Erillinen alipainepumppu orkkis laturin paikalla ja 55a laturi imusarjan päällä.
Viime talvena tehty moottori.
Laatikko vaihettu viime safarin jälkeen(vanhasta hukku pakki) Tää kesti noin neljä tuntia maastoajoa, eli taas rikki.
38,5/15/15 boggerit bl-vanteilla
tojon mekaaninen vinssi eessä ja 10000lbs rock takana, vaijereilla molemmat. Takavinssin ohjaus kopista
riittävästi valoja joka suuntaan.
la-puhelin ja mp3 mankka
ahto-, öljynpaine- ja lämpömittarit mekaanisia
Ei mätähommia ainakaa ihan tolkuttomasti.
korimuutos, alustamuutos(eessä kierteet ja takan soa) ja hj:n akselit otteessa.
+++ paljon kaikkea mitä eimuistu nyt mieleen.
pari pikku miinusta.;)
Etuperä paskana just nyt -ei oo enää, ehjätty ja korjattu.-
ei leimaa
kirottu laite. Tykkää syyä voimansiirron osia.:D
koppi on tosi ahdas, työkalupakki ja päivän eväät mahtuu kyytii, jossei yli kahta korii kaljaa ota.:D
Tuolt voi lukee auton elin vaiheista-> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96952
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4667&pictureid=129271
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5024&pictureid=151014
jaa hinta.. 3800€? Kaikki minkä tinkii ni saa pois. Mut vaihto mieluiten.
nol44kolmenollakaks3452
nii ja haminassa asustaa hän.