WinChester
10.07.2014, 14:05
https://www.youtube.com/watch?v=KSvvHr6GSgE&list=UU3h3dXK8puQXPUAd0OcjNTQ
https://www.youtube.com/watch?v=1tguvnMpJrw&list=UU3h3dXK8puQXPUAd0OcjNTQ
http://www.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/6564602
Myydään valmis offiauto. Ei ole hitsattavaa, eikä muutenkaan mitään isompaa laitettavaa tai vikoja. Auto etenee Kaimaneilla pahassakin maastossa hyvin, kun ottaa etukallistuksenvakaajan irti (=yksi pultti). Kierrejousialusta elää ja pitää tassut tasaisesti maassa, eikä lukkoja tai vinssiä tarvita, kunhan pitää järjen päässä. Automaatilla saa pidettyä aina sopivan vedon, eikä V8-koneesta lopu tehot ja vääntö.
Jeep Grand Cherokee Limited -93 5,2L V8
Ajettu 300tkm
Suomiauto
Lohkolämmitin, sisätilapistoke ja roikka (Temro)
Leimaa on 14.2.2015 asti.
Jakolaatikkona V8:n perässä ultraharvinainen NP242, jossa asentoina 2WD-4PT-4WD-N-4LO, eli ei ole 249:n särkyvää viskokytkintä. Myös molemmat vaihdekaaviot vaihdettu (kardaanitunneli ja aurinkolippa).
Takalasin pyykijä, pesuri ja kaikki lämppärin langat toimivat
Moottoriöljyt ja suodatin vaihdettu.
Peräöljyt vaihdettu ja takaperän kitka-aine lisätty.
Vaihdelaatikon pannat kiristetty, öljyt huuhdeltu useaan kertaan ja suodatin vaihdettu
Uusi syyläri.
Polttoaineena voi käyttää myös RE85:sta; itse olen käyttänyt 95E10/RE85 seosta suhteella 50/50.
SIMin lisäkaukovalot
Kaksi avainta, jotka käyvät kaikkiin oviin ja virtalukkoon!! (ei siis ylimääräisiä vain yhteen lukkoon käyviä avaimia)
Hälytin/ajonestolaite
Offiauton ominaisuuksia:
Ristikkovetarit edessä (kestää huomattavasti paremmin kuin CV-nivelet)
Järeät 150*50*3 helmapalkit pystyväliseinällä.
Leimattu 31”:lle
Etupuskuri on vanhasta Cherokeesta (XJ), jolloin isommat maastorenkaat mahtuvat paremmin.
Jeep TJ:n isot levikkeet edessä, kumilärpykät takana, otteessa
Rough Country alustakorotus 3,5”, otteessa
Joustonrajoitukset edessä ja takana 33”-renkaita varten.
Tankin panssari
Pulttipanhard etuakselilla, joustaa maksimit eikä pelkoa pallonivelversion rikkoutumisesta
Lyhyt pakoputki
Mukaan jakolaatikon panssarin aihio
Takakallistuksen vakaaja irroitettu (tulee mukaan)
Työkalulaatikko kontissa
Irrotettava vetokoukku 3500/750kg
”Miinuksia”:
Ilmastointi ei toimi.
Toinen takaiskari saanut kipeää.
Takalasit ei aukea (johto poikki?)
”Plussia”:
Ei hitsaamista
Valmis ja edullinen off-road-paketti
Aikansa luxusmaasturi Limited-varustein, jotka pääsääntöisesti myös toimivat
Mukaan tulee kasa huolto-, vara- ja offiosia varaston syövereistä, mm. valoja, pohjapanssarin aihio, yms.
Hp. 2600€ (leimalle käyvillä 235/75-15 kitkoilla / katu-/siirtorenkailla)
p. 0408201426
Lisähinnasta:
Hyväkuntoiset (5kpl) 33x12,5-15 Kaimanit TML/Cragar 8x15 vanteilla (ET-12) 850€ (on kuvassa alla)
Continental LM90 225/75-16 maastorengassarja Jeepin 5x4,5" aluvanteilla 4kpl, 350€ (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=125421)
Saatavilla myös kokonainen varaosa-auto (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=98444) ja maastoperäkärri (http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6625) varusteineen (2kW aggregaatti, maastotunkki- ja työkalulaatikko, yms.), mutta näistä sovitaan erikseen.
Kuvia auton vaiheista löytyy täältä:
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=5296
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5296&pictureid=140631
https://www.youtube.com/watch?v=1tguvnMpJrw&list=UU3h3dXK8puQXPUAd0OcjNTQ
http://www.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/6564602
Myydään valmis offiauto. Ei ole hitsattavaa, eikä muutenkaan mitään isompaa laitettavaa tai vikoja. Auto etenee Kaimaneilla pahassakin maastossa hyvin, kun ottaa etukallistuksenvakaajan irti (=yksi pultti). Kierrejousialusta elää ja pitää tassut tasaisesti maassa, eikä lukkoja tai vinssiä tarvita, kunhan pitää järjen päässä. Automaatilla saa pidettyä aina sopivan vedon, eikä V8-koneesta lopu tehot ja vääntö.
Jeep Grand Cherokee Limited -93 5,2L V8
Ajettu 300tkm
Suomiauto
Lohkolämmitin, sisätilapistoke ja roikka (Temro)
Leimaa on 14.2.2015 asti.
Jakolaatikkona V8:n perässä ultraharvinainen NP242, jossa asentoina 2WD-4PT-4WD-N-4LO, eli ei ole 249:n särkyvää viskokytkintä. Myös molemmat vaihdekaaviot vaihdettu (kardaanitunneli ja aurinkolippa).
Takalasin pyykijä, pesuri ja kaikki lämppärin langat toimivat
Moottoriöljyt ja suodatin vaihdettu.
Peräöljyt vaihdettu ja takaperän kitka-aine lisätty.
Vaihdelaatikon pannat kiristetty, öljyt huuhdeltu useaan kertaan ja suodatin vaihdettu
Uusi syyläri.
Polttoaineena voi käyttää myös RE85:sta; itse olen käyttänyt 95E10/RE85 seosta suhteella 50/50.
SIMin lisäkaukovalot
Kaksi avainta, jotka käyvät kaikkiin oviin ja virtalukkoon!! (ei siis ylimääräisiä vain yhteen lukkoon käyviä avaimia)
Hälytin/ajonestolaite
Offiauton ominaisuuksia:
Ristikkovetarit edessä (kestää huomattavasti paremmin kuin CV-nivelet)
Järeät 150*50*3 helmapalkit pystyväliseinällä.
Leimattu 31”:lle
Etupuskuri on vanhasta Cherokeesta (XJ), jolloin isommat maastorenkaat mahtuvat paremmin.
Jeep TJ:n isot levikkeet edessä, kumilärpykät takana, otteessa
Rough Country alustakorotus 3,5”, otteessa
Joustonrajoitukset edessä ja takana 33”-renkaita varten.
Tankin panssari
Pulttipanhard etuakselilla, joustaa maksimit eikä pelkoa pallonivelversion rikkoutumisesta
Lyhyt pakoputki
Mukaan jakolaatikon panssarin aihio
Takakallistuksen vakaaja irroitettu (tulee mukaan)
Työkalulaatikko kontissa
Irrotettava vetokoukku 3500/750kg
”Miinuksia”:
Ilmastointi ei toimi.
Toinen takaiskari saanut kipeää.
Takalasit ei aukea (johto poikki?)
”Plussia”:
Ei hitsaamista
Valmis ja edullinen off-road-paketti
Aikansa luxusmaasturi Limited-varustein, jotka pääsääntöisesti myös toimivat
Mukaan tulee kasa huolto-, vara- ja offiosia varaston syövereistä, mm. valoja, pohjapanssarin aihio, yms.
Hp. 2600€ (leimalle käyvillä 235/75-15 kitkoilla / katu-/siirtorenkailla)
p. 0408201426
Lisähinnasta:
Hyväkuntoiset (5kpl) 33x12,5-15 Kaimanit TML/Cragar 8x15 vanteilla (ET-12) 850€ (on kuvassa alla)
Continental LM90 225/75-16 maastorengassarja Jeepin 5x4,5" aluvanteilla 4kpl, 350€ (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=125421)
Saatavilla myös kokonainen varaosa-auto (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=98444) ja maastoperäkärri (http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6625) varusteineen (2kW aggregaatti, maastotunkki- ja työkalulaatikko, yms.), mutta näistä sovitaan erikseen.
Kuvia auton vaiheista löytyy täältä:
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=5296
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5296&pictureid=140631