View Full Version : toyota 1kz-te suuttimet
Laittaisko joku suuttimesta räjäytyskuvan tänne. Ne tiiviste jutut kiinnostaa.
Saatko tosta kuvasta tarpeelliset tiedot?
http://www.japan-parts.eu/EU/2/220001B.png
onko kukaan perehtynyt 1kz-t suutimiin että mitenkö paljon niistä menee polttoainetta läpi?
olisi tulossa isompaa turboa kyseiseen koneeseen että riittääkö soppa?
Eikös tuo ole perinteinen tappisuutin josta menee läpi melkein mitä vain. Neula vaan nousee korkeammalle (suutin avautuu enemmän) mitä suurempi ja nopeampi annos pumpulta päin tulee.
vs. mersun vastaavat jotka ei rajota syöttöä supereissakaan.
Pumppu on se mitä pitää ensimmäiseksi ruveta ropaamaan.
Mitä turboa olet ajatellut?
Itellä kans ollu turbon vaihto mielessä siitä asti kun auton hommasin missä kans 1kzt kone paikoilla. Muuten olen nykyisen eli alkuperäisen turbon toimintaan tyytyväinen, mutta pakopaineet aivan liian kovat.
onko kukaan perehtynyt 1kz-t suutimiin että mitenkö paljon niistä menee polttoainetta läpi?
olisi tulossa isompaa turboa kyseiseen koneeseen että riittääkö soppa?
Nimenomaan pumppu se ekaks loppuu turbon jälkeen. Ja sekin kyllä riittää reilusti yli 200 hv lukemiin.
Ja se isompi turbo ei hyödytä mitään jos et käy pumpulla. Sinne ekaks.
BJ-40/76
07.11.2018, 00:30
Eikös tuo ole perinteinen tappisuutin josta menee läpi melkein mitä vain. Neula vaan nousee korkeammalle (suutin avautuu enemmän) mitä suurempi ja nopeampi annos pumpulta päin tulee.
vs. mersun vastaavat jotka ei rajota syöttöä supereissakaan.
K.o mootori lienee esikammiodiesel? (noissa w-124? mersuissa om-60x esikammion ja suorasuihkun välimuoto)
Tuo tappisuutin virtaa hyvin, toki sitten kun virtausnopeutta nostetaan suuremmaksi niin tuo "dsl suihkun kartio" alkaa olla "aika epämääräinen":
Siis palaminen epätasaisempaa; mutta se ei liene ongelma, jos/kun päästöjä ei mietitä suurilla tehoilla?
Jos vakio nokkalevy ja -nestepää, niin en uhraisi asialle yhtään enempää.
Toki jos nestepäätä isonnetaan, ja vielä kaupanpäälle nokkalevyä vaihdetaan jyrkemmäksi; ja maksimi ruiskutusannosta jatketaan suuremmille kierroksille, niin alkaa tuo DSL:n virtaama olla aika suuri vrt. alkuperäiseen.
Herkästi tuplat....
Pumpun kyljestä napattua kuvaa
Holset he221w
Eikös tuo ole melkein samankokoisilla siivillä kuin vakioahdin?
Eikös tuo ole melkein samankokoisilla siivillä kuin vakioahdin?
Ei oo juurikaan isompi, mut tuottoo ihan erilailla. Just hyvä tuohon.