Eli tarkoitus ois laittaa -87-(diesel) pajeen uudemman taka akseli.Mahtaako uudemmas olla samat välitykset ku vanhas.Joku joskus väitti et vanhoissa ainakin ois kahtalai eri välitystä pitääköhän paikkaansa.Ja ton uudemman akselin makana tulis levyjarrut samalla,miten jarrupääsylinteri mahtaa suhtautua siihen ku taakse tulee rumpujen tilalle levyt.
Gen 1
2.3TD = 4.875, 5.29
2.6 / 2.5TD = 4.625, 4.875
2.5TDI = 4.625, 4.875
3.0 V6 = 4.625, 4.875
t/case = 1.944:1 low range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6
Gen 2
2.6 = 4.875
2.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.29
3.0 V6 = 4.625, 4.875
2.8D = 4.875
2.8TDI = 4.90
3.5 DOHC V6 = 4.636
t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6
Gen 3
2.8TDI = 4.90 5sp man
3.2 DID = 3.90 5sp auto or 4.10 for 5sp man
3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto
3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto
t/case = 1.90:1 for all
Pajero - King of the road & off-road
Nonni siinähän niit välityksiä sit onkin.Kiitoksia,sit vaa hakemaan jostai sopivaa
akselii.