PDA

View Full Version : Hiace raitisilmasuodatin?


ZwA
17.06.2014, 20:49
Missäpäin löyty raitisilmasuodatin paikka 2002 vm mallin hiace?
Toyota mainos joka tuli kotiin viikko sitten oli myytävänä suodatin joka sopii -96 ja ylöspäin.
Suoja muovit on ollut irti mutta en ole löytänyt mikään järkevä suodatin kotelo. (ilman ilmastointi)

Krisse
18.06.2014, 01:31
Mannin suodatinluettelon mukaan 'no filter fitted', eli ei suodatinta.

Voisiko toi olla johonkin väliin ängettävä jälkiasennusratkaisu?

4x4_88
19.06.2014, 18:59
Joo, ei mulla ainakaan oo vm 2001 Hiacessa raitisilmasuodatinta. Eli yhtäkuin kaikki siitepöly, kävyt ja oravat lentää kojelaudalle :D

JepJap
20.06.2014, 08:16
Olen itse ottanut, ja vaihtanut kyseistä jälkiasennus suodatinta. Pitää ottaa pyyhkijät irti, ja se musta muovi pois. Sitten paljastuu käden mentävä reikä aika lailla keskelle, ja suodattimen paikan löytää sieltä apukuskin puolelta kun työntää koko kären sinne reikään. Työläs homma pelkän raikkarin takia. Itse en laittaisi omaan autoon.

ZwA
20.06.2014, 19:49
Olen itse ottanut, ja vaihtanut kyseistä jälkiasennus suodatinta. Pitää ottaa pyyhkijät irti, ja se musta muovi pois. Sitten paljastuu käden mentävä reikä aika lailla keskelle, ja suodattimen paikan löytää sieltä apukuskin puolelta kun työntää koko kären sinne reikään. Työläs homma pelkän raikkarin takia. Itse en laittaisi omaan autoon.

Tämä oli hyvä tietoa. Kiitos