A.I
15.06.2014, 22:30
Heitetääs tänne omat ajatukset -89 RJ70 lyhennyksestä.
Elikkä olen tullut siihen tulokseen että takana on ihan liikaa akselin ylitystä ja olenkin ajatellut että mitäpä jos nappaisin 20-30cm autosta pois.
Homman toteuttaisin siten että auto lyhennettäisiin heti pyöränkaaren takapuolelta. Takalasit aukeat kuten jäätelöautossa eli laseja ei tarvitsisi muokata.
Homma sujuisi teoriassa siten että leikkaan korista ja rungosta 20-30cm pois ja hitsailen runkopalkin takapään takaisin yhteen, samoin myös korin.
korin ja rungon välisten kiinitysten määrä ei tule muuttumaan.
Bensatankkia koitan ensin saada sen verran eteenpäin on vaan mahdollista, tai sitten laitetaan turvatankki auton sisälle.
Auto on talvikäyttöautona joten orkkistankki olisi kiva niin bensamittarikin toimii.
Kuulostaako tämä hullulta?
onko auton lyhennykseen jotain lakipykäliä mikä määrää lyhennyksen määrän ja menettelytavat
Elikkä olen tullut siihen tulokseen että takana on ihan liikaa akselin ylitystä ja olenkin ajatellut että mitäpä jos nappaisin 20-30cm autosta pois.
Homman toteuttaisin siten että auto lyhennettäisiin heti pyöränkaaren takapuolelta. Takalasit aukeat kuten jäätelöautossa eli laseja ei tarvitsisi muokata.
Homma sujuisi teoriassa siten että leikkaan korista ja rungosta 20-30cm pois ja hitsailen runkopalkin takapään takaisin yhteen, samoin myös korin.
korin ja rungon välisten kiinitysten määrä ei tule muuttumaan.
Bensatankkia koitan ensin saada sen verran eteenpäin on vaan mahdollista, tai sitten laitetaan turvatankki auton sisälle.
Auto on talvikäyttöautona joten orkkistankki olisi kiva niin bensamittarikin toimii.
Kuulostaako tämä hullulta?
onko auton lyhennykseen jotain lakipykäliä mikä määrää lyhennyksen määrän ja menettelytavat