Kirjaudu sisään

View Full Version : Pajero mk1. Kuinka irtoaa keskikonsoli?


AnssiH
02.04.2014, 00:24
Moi.

Eli otsikon mukaan. Siis se keppien takainen muovihelvetti jossa on kyynärnoja ja säilytyslokero. Etureunassa on kaksi ruuvia mutta takaa jostain turvavyön lukkojen tyköä on lujasti. Ja syy miksi yritän irti on että pääsis käsiksi käsijarrun merkkivalon anturiin kun se valo palaa aina... Auton alla konttasin ja kattelin ettei siellä mitään näkynyt. Joku varmaan on joskus näitä haperoita räplännyt??

Bazeeba
02.04.2014, 05:46
Moi.

Eli otsikon mukaan. Siis se keppien takainen muovihelvetti jossa on kyynärnoja ja säilytyslokero. Etureunassa on kaksi ruuvia mutta takaa jostain turvavyön lukkojen tyköä on lujasti. Ja syy miksi yritän irti on että pääsis käsiksi käsijarrun merkkivalon anturiin kun se valo palaa aina... Auton alla konttasin ja kattelin ettei siellä mitään näkynyt. Joku varmaan on joskus näitä haperoita räplännyt??

Katoppas jarruneste ennen ku purat kovin paljon. Muistaakseni sieltä penkkien välistä se lokero nousee jotenki pois ja sen alla on ruuvit. Siis sieltä kannen alta se sisäosa.

khonkonen
02.04.2014, 07:16
Juu ja kato jarrutehostimen kyljessä oleva liitin, että on kunnolla kiinni.

Ja kuten edellinenki neuvoi niin lokero sisältä pois ja sieltä kaksi ruuvia irti.

Micco
02.04.2014, 17:00
Ja sitä säiliön kohoa kannattaa kans hiukan tökkiä, emännän pajerossa ainakin valosammuu useimmiten sillä. Jotenkin se koho jumittuu alaasentoon joissakin tilanteissa.

-Jallu-
03.04.2014, 16:04
Ja sitä säiliön kohoa kannattaa kans hiukan tökkiä, emännän pajerossa ainakin valosammuu useimmiten sillä. Jotenkin se koho jumittuu alaasentoon joissakin tilanteissa.

Sama vika meijän pajerossaki.

AnssiH
03.04.2014, 16:30
Kiitti neuvoista!

Valo sammu kun kaatelin lisää jarrunestettä ja varooksi tökin kohoa kans. Enpä tajunnu että tuo vaikuttaa käsijarrun valoon. Ovelia nuo japsi-insinöörit :D